Kas ir čata klients?
Čata klients ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika saziņu, izmantojot tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas. Daži čata klienti ir pieejami kā atsevišķas programmas, kuras var instalēt datorā vai mobilajā ierīcē, bet citi ir pieejami interneta pārlūkprogrammā. Tos varat izmantot personiskajai saziņai, biznesa saziņai, komandas sadarbībai vai klientu apkalpošanai. Tie ir pielāgojami, un lietotājs var pielāgot krāsu shēmas, izvēlēties fontus, izmantot emocijzīmes, koplietot saites un pievienot failus.
Čata klienti piedāvā daudzas funkcijas, kas ļauj saviem lietotājiem sūtīt ziņas, veikt videozvanus vai balss zvanus, koplietot failus, veidot grupu čatus un daudz ko citu.
Čata klientu veidi
Tirgū pieejami daudzi čata klienti. Dažus varat lietot tikai viena veida ierīcēs, bet citus — vairākās ierīcēs. Ir tādi, kas paši vienkāršākie, un citi – kas aprīkoti ar mūsdienīgākām funkcijām. Ikviens var izvēlēties tādu čata pakalpojumu, kas atbilst konkrētajām vajadzībām un vēlmēm.
Aplūkosim dažus čata klientu veidus:
Tīmeklī balstīts
Šim čata klientam varat piekļūt, izmantojot ierīces tīmekļa pārlūkprogrammu. Tas veido savienojumu ar serveri, izmantojot pārlūkprogrammas logu, kas pēc tam iespējo tūlītējo saziņu starp lietotājiem. Tā ir ērta iespēja, ja nevēlaties lejupielādēt programmas datorā vai mobilajā ierīcē. Parasti tas ir piemērots dažādām ierīcēm, piemēram, datoriem, planšetdatoriem vai mobilajiem tālruņiem, un starp tām varat ērti pārslēgties, nezaudējot čata vēsturi.
Daži populārākie tīmekļa čata klientu piemēri ir Zoom, Facebook Messenger un Slack.
Mobilais
Mobilo tālruņu čata klienti ir īpaši paredzēti viedtālruņiem un planšetdatoriem, ļaujot lietotājiem uzturēt saziņu un sazināties arī atrodoties ceļā. Tie parasti ir pieejami kā bezmaksas lejupielādējama programma, un tiem ir dažādas funkcijas, piemēram, tiešo ziņu sūtīšana, failu koplietošana, fotoattēlu koplietošana, atrašanās vietas koplietošana un citas. To lietotājam draudzīgā saskarne ir optimizēta maziem mobilajiem ekrāniem, padarot to viegli navigējamu un lietojamu.
Daži populārākie čata klientu piemēri ir WhatsApp un Facebook Messenger.
Galddatora
Galddatoru čata klienti ir programmatūra, kas paredzēta instalēšanai lietotāja galddatorā vai klēpjdatorā. Daudzi galddatoru čata klienti ir īpaši paredzēti uzņēmumiem. Tie ļauj veidot efektīvāku saziņu profesionālā vidē un parasti ir paredzēti video konferencēm, ekrāna koplietošanai un uzdevumu pārvaldībai. Šie čata klienti piedāvā plašu pielāgojamu funkciju klāstu, lai atbilstu lietotāju vajadzībām un vēlmēm.
Daži piemēri ir Skype, Slack un Discord.
Kādas ir izplatītākās čata klienta funkcijas?
Grupas sarunas
Šī funkcija ļauj lietotājiem izveidot privātas vai publiskas grupas, kurās vienlaikus varat mijiedarboties ar vairākiem lietotājiem. Grupas sarunas funkcija ļauj uzņēmuma darbiniekiem piedalīties grupas čatā, kas ir lielisks veids, kā uzlabot komandas sadarbību.
LiveAgent klientu atbalsta aģents var uzaicināt kolēģi čatot, izmantojot klientu, tiklīdz nepieciešama būtiska palīdzība vai noteiktas prasmes. Tomēr nevarat izveidot grupas čatu ar vairākiem klientiem. Tas ir tā veidots, lai visas sarunas būtu sakārtotas.
Failu koplietošana
Kā norāda nosaukums, tas ļauj lietotājiem koplietot failus, dokumentus, video un attēlus ar citiem lietotājiem. Tā var būt ļoti noderīga funkcija biznesa mērķiem, kā arī personīgai lietošanai. Daži čata pakalpojumi atļauj arī failu koplietošanu no citām platformām, piemēram, Google Drive vai Dropbox.
Balss un video zvani
Mūsdienās daudzi čata klienti ļauj lietotājiem veikt balss un video zvanus. Šī funkcija ir ļoti iecienīta personiskai lietošanai – īpaši kopš pandēmijas, bet tā ir ļoti noderīga arī uzņēmumiem, jo ļauj tiem zvanīt konferences zvanus un uzturēt sakarus pat strādājot attālināti.
Integrācija ar citiem rīkiem
Iespēja integrēt čata klienta programmatūru ar citiem rīkiem un pakalpojumiem, piemēram, uzdevumu pārvaldības programmatūru un Google kalendāru, nodrošina plašāku saziņu un sadarbību uzņēmumā. Šis līdzeklis atvieglo sapulču plānošanu un dažādu uzdevumu pārvaldību tieši no programmatūras.
Drošība un Atbilstība
Dati, ar kuriem lietotāji dalās, var kļūt ļoti pievilcīgi krāpšanas nolūkos, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi pievērst īpašu uzmanību drošības un tiešsaistes konfidencialitātes funkcijām attiecībā uz tiešsaistes saziņu. Pilnīga šifrēšana nodrošinās, ka neviena trešā puse nesaņems piekļuvi koplietotajam saturam. Tāpēc tā samazina privātuma pārkāpumu risku.
Pielāgojamas atļaujas un piekļuves kontrole
Šī funkcija ļauj iestatīt un pārvaldīt uzņēmumācdažādus atļauju līmeņus un lietotāju piekļuvi. Tā arī dod iespēju bloķēt konkrētus lietotājus, ja viņi neievēro noteikumus un standartus, lai nodrošinātu komandai drošību un integritāti.
Mērogojamība
Mērogojamība ir svarīga, jo neatkarīgi no tā, cik lietotāju ir aktīvi, lietotāja pieredzei būtu jāpaliek nemainīgai. Čata klienta programmatūrai jābūt spējīgai apstrādāt lielu un pieaugošu lietotāju skaitu un viņu saziņu. Tā kļūst par būtisku funkciju, lai atbalstītu lietotājus un sniegtu tiem lielisku pieredzi.
Analīze un Atskaišu veidošana
Analīze un atskaites ir būtiskas, jo tās sniedz pārskatu un ieskatu par programmatūras un aģenta veiktspēju. Atskaites palīdz novērtēt klientu piesaisti, noteikt klientu vajadzības, atrast jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, izkristalizēt populārākās funkcijas utt.
Kādas funkcijas piedāvā LiveAgent čata klients?
- Čata pārsūtīšana ir būtiska efektīvas klientu mijiedarbības daļa. LiveAgent programmā klientu var pārsūtīt uz citu nodaļu tālākas palīdzības saņemšanai sarežģītākos gadījumos.
- Kā minēts iepriekš, varat arī uzaicināt citu aģentu pievienoties čatam, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu klienta problēmas.
- Mājaslapas pārraudzība ir vēl viens noderīgs līdzeklis, kas palīdz sekot jūsu mājaslapas apmeklētāju skaitam. Varat arī pārraudzīt tīmekļa apmeklētāju atrašanās vietu (ja vien viņi neizmanto VPN, kas tādā gadījumā var parādīt neprecīzu informāciju par atrašanās vietu).
- Melnie saraksti arī ir būtiska tiešsaistes biznesa daļa. Aģenti var izmantot IP bloķēšanas funkciju, lai bloķētu nevēlamus klientus, ja viņi netiek galā ar atbilstošiem jautājumiem vai pieprasījumiem.
- Liveagent piedāvā atsauksmju pārvaldības funkciju, kas aģentiem ļauj apkopot klientu atsauksmes. To varat izmantot, lai uzlabotu klientu apmierinātību.
- Čata vēsture ir vēl viena noderīga funkcija, kurā katram klientam varat apskatīt vēsturi pilnā apmērā. Tas var palīdzēt labāk izprast klientus un tādējādi sniegt personalizētāku atbalstu.
Live chat that brings great value to your business
LiveAgent's live chat is fully integrated into our ticketing, and supported by amazing efficiency features. All of it can be yours for an affordable price. Try it out first with our free trial!
Kādas ir čata klienta lietošanas priekšrocības?
Izmantojot čata klienta programmatūru, iegūstat vairākas priekšrocības. Tas ir vērtīgs personālais un biznesa rīks, kas uzlabo komunikāciju un komandas sadarbību. Tas arī palielina darba produktivitāti un atvieglo attālinātu darbu.
Uzlabota saziņa
Pirmais, ko vērts pieminēt, ir spēja uzlabot saziņu uzņēmumā. Kolēģi reāllaika čatu var izmantot, lai apmainītos ar ziņām, tostarp failiem pielikumos. Čata klienti ir ātras saziņas avots, un daudzi uzņēmumi ir sākuši dot priekšroku vecajiem labajiem e-pastiem.
Palielināta produktivitāte un elastība
Čata klienti ļauj sazināties ar personu reāllaikā, kas var palielināt jūsu produktivitāti. Varat saņemt ātras atbildes un atrisināt nepieciešamos uzdevumus un jautājumus. Šo programmatūru varat lejupielādēt savā viedtālrunī, lai varētu uzturēt saikni pat tad, kad esat ceļā.
Attālinātā darba organizēšana
Čata klienta programmatūra ļauj attālinātā darba komandām un darbiniekiem uzturēt saziņu ar pārējo uzņēmuma daļu. Tā veicina saziņu, palīdz nodrošināt atbildību un veido darba attiecības.
Rentabilitāte
Vēl viena priekšrocība ir tā, ka tas ir izmaksu ziņā efektīvs veids, kā sazināties ar klientiem, darbiniekiem vai biznesa partneriem, pat ja tie atrodas ārzemēs. Lai gan čata klientiem ir nepieciešams sākotnējais ieguldījums, parasti izmaksas ir tā vērtas ilgtermiņā, jo īpaši tiem uzņēmumiem, kas darbojas starptautiskā mērogā.
Kāds ir sakars starp čata klientiem un klientu atbalsta tiešsaistes čatu?
Tos abus izmanto, lai nodrošinātu pieejamu saziņu starp klientiem un uzņēmumiem reālajā laikā.
Tādas čata platformas kā Facebook Messenger un WhatsApp ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu, izmantojot tīmekļa programmatūru vai mobilo lietotni. No otras puses, klientu apkalpošanas tiešsaistes čata programmatūru izmanto klientu atbalsta dienesti, lai apkopotu visus klientu pieprasījumus zem viena jumta un palīdzētu tiem sniegt personalizētu un ātru klientu atbalstu.
Klientu apkalpošanas programmatūrai, piemēram, LiveAgent, parasti piekļūst, izmantojot čata logrīku uzņēmuma mājaslapā. Tas ļauj aģentiem reālajā laikā sazināties ar klientiem, kas var palielināt klientu apmierinātību un veidot lojalitāti.
Jūs varat integrēt LiveAgent ar daudziem čata klientiem, lai nodrošinātu nevainojamu pieredzi un ļautu klientu atbalsta aģentiem iegūt vispusīgāku izpratni par katra klienta vajadzībām un viņu ceļojumu. Tiklīdz klients sazinās ar jūsu uzņēmumu, izmantojot jebkuru platformu vai čata klientu, tas automātiski pārveido pieprasījumu par pieteikumu, kas glabājas vienā vienotajā iesūtnē.
Slēdziens
Ir pieejami dažādi čata klientu veidi. Daudzi no tiem ir pieejami tīmeklī, bet citus varat lejupielādēt jūsu galddatorā vai mobilajā ierīcē. Tomēr tiem visiem ir daudz līdzību. Tie ir lielisks veids, kā atvieglot saziņu un sadarbību un palielināt darba ražīgumu neatkarīgi no jūsu atrašanās vietas.
Čata klienti var lieliski izmantot dažāda lieluma uzņēmumi, lai uzlabotu saziņu starp nodaļām un darbiniekiem, pat ja tie strādā attālināti. Tā ir arī rentabla metode, kā uzlabot klientu pieredzi un veidot lojalitāti zīmolam.
Frequently Asked Questions
Kāda ir čata klienta definīcija?
Čata klients ir programmatūra, kas ļauj lietotājiem sazināties reāllaikā. Tas ir saderīgs arī ar tūlītējās ziņapmaiņas programmām. Tas ir ērts veids, kā ātri un ērti sazināties ar daudziem cilvēkiem.
Vai LiveAgent piedāvā čata klientu?
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čata risinājumu, kas iespējo tūlītējo ziņapmaiņu. Lietotāji var pielāgot tā izskatu, krāsas, laika zīmogu un fontus.
Vai varat čata klientu pielāgot?
Dažādi risinājumi ļauj izmantot dažādus pielāgošanas līmeņus. Parasti varat izvēlēties fontu, pielāgot krāsas un mainīt laika zīmogu.
Vai varat lietot čata klientu uz vairākām ierīcēm?
Jā, daudzi tiešsaistes čata klienti ir paredzēti lietošanai dažādās ierīcēs, piemēram, galddatoros, planšetdatoros un viedtālruņos. Viņi sinhronizē sarunas vairākās ierīcēs, lai nepazaudētu čata vēsturi un varētu netraucēti turpināt sarunu tur, kur pārtraucāt.
Ja jūs vēlaties uzzināt vairāk par to, kas īsti ir čata klients, tad šis raksts ir piemērots jums. Tas skaidro dažādos čata klientu veidus un to funkcijas, piemēram, grupu sarunas un failu koplietošanu.
Ja interesējaties par čata klienta izmantošanas priekšrocībām, piemēram, uzlabota saziņa, tad noteikti izlasiet šo sadaļu. Tajā ir aprakstīts, kā čata klients var palīdzēt palielināt produktivitāti un elastību.