Kas ir klientu apkalpošanas atzvans?
Klientu apkalpošanas atzvana funkcija ir IVR (interaktīvā balss atbilde) zvanu centra programmatūras funkcija. Būtībā tas ir automatizēta atzvanīšana, ko pilnībā veic zvanu centra programmatūra.
Kāpēc klienti pieprasa atzvanus?
Klienti parasti pieprasa atzvanus trīs galveno iemeslu dēļ:
- Viņi negrib gaidīt savienojumu
- Līnija ir aizņemta / gaidīšanas rinda ir pārāk gara
- Patreiz nav pieejamu aģentu, kas atbildētu uz zvanu (piemēram, ārpus darba laika).
Kā tiek veikts automātiskais atzvans?
Parasti, kad klienti pieprasa atzvanu, zvans tūlīt tiek pārtraukts. Tomēr sistēma saglabā zvanītāja tālruņa numuru un ievieto to zvanu rindā. Tiklīdz tālruņa numurs nonāk rindas priekšgalā, sistēma automātiski zvana saglabātajam tālruņa numuram un savieno zvanītāju ar paredzēto kontaktu centra aģentu.
Kāpēc atzvans ir noderīga funkcija?
Automātiskā atzvana funkcija ir noderīga, jo tā var:
- Palielināt klientu apmierinātību
- Samazināt klienta pūles
- Samazināt pamesto zvanu skaitu
- Saīsināt zvanītāju rindas
- Piedāvāt vairāk pārdošanas iespēju
- Palielināt aģenta produktivitāti
- Sniegt vairāk ieskatu par jūsu zvanu centru
Kā jūs varat ieviest šo funkciju LiveAgent?
Lai sāktu izmantot IVR atzvana funkciju, jums ir jāsavieno VoIP tālruņa numurs ar savu LiveAgent kontu. Tiklīdz tas ir savienots, jums ir jāizveido IVR skripts un jāaugšupielādē IVR paziņojumi. Lai skatītu pilnu IVR iestatīšanas ceļvedi, skatiet šo rakstu.
Pēc tam jums ir jāpievieno atzvana skripts savam IVR skriptam, sekojot šim ceļvedim. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt un pārbaudiet funkciju, zvanot uz tālruņa numuru, kas ir integrēts jūsu LiveAgent kontā.
Noklausieties IVR izvēles paziņojumus un nospiediet prasīto tastatūras numuru (piemēram, “Nospiediet 4, lai pieprasītu atzvanu”). Jūsu zvanam nekavējoties jābeidzas un jāsāk zvanīt jūsu LiveAgent informācijas panelī, līdz aģents paņem zvanu. Tiklīdz tas tiek paņemts, LiveAgent automātiski atzvanīs zvanītāja numuram, veidojot automātisko atzvanu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu ar automātiskā atzvana funkciju, tad noteikti apskatiet, kā šī funkcija var palielināt klientu apmierinātību un samazināt pamesto zvanu līmeni. Tāpat varēsiet iepazīties ar padomiem par aģentu produktivitātes palielināšanu un zvanu statistikas uzraudzību.
Ja jūs interesē, kā klientu apkalpošanas zvanu centrs var palīdzēt jūsu biznesam, uzziniet, kā izvēlēties piemērotāko zvanu centru un kādas īpašības ir būtiskas klientu apkalpošanas pārstāvim. Iepazīstieties arī ar to, kā CRM integrācija un personalizēti risinājumi var uzlabot klientu pieredzi.
Visbeidzot, ja jūs uztrauc datu aizsardzība, uzziniet vairāk par GDPR saderīgu palīdzības dienesta programmatūru. Šajā rakstā varēsiet saprast, kā nodrošināt atbilstību GDPR prasībām un kā tas var uzlabot jūsu klientu uzticību.
Atsauksmju logrīks ir būtisks rīks klientu atsauksmju vākšanai, kas vienkāršo apkalpošanas gaitu un uzlabo pārdošanas procesus. Izmantojiet LiveAgent, lai viegli integrētu atsauksmju logrīku savā tīmekļa vietnē un uzlabotu klientu pieredzi. Atveriet bezmaksas kontu jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmumu, balstoties uz klientu atsauksmēm!