Kas ir KPI?
Veiktspējas pamatrādītāji (KPI) ir mērvienība studējot biznesu, kas palīdz īpašniekam vai vadītājam uzraudzīt uzņēmējdarbību. Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savs KPI. Mārketinga vai klientu apkalpošanas jomā rādītāji ir šādi:
- Vidējais Gaidīšanas Laiks: tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams, lai atbildētu uz jautājumu.
- Vidējais Atrisināšanas Laiks: laiks, kas nepieciešams komandai, lai atrisinātu klienta problēmu.
- Klientu Neapmierinātība: kad klienti pārtrauc sadarbību ar uzņēmumu.
- Klientu Apmierinātības Līmenis: mēra jūsu klientu apmierinātības līmeni īsākā laika posmā.
KPI būtības izpratne
Atklājiet laba KPI būtību, tostarp tā spēju sniegt objektīvu pierādījumu informēta lēmuma pieņemšanai un sekot nozīmīgām izmaiņām laikā. Uzziniet galvenos jautājumus, kas jāuzdod, nosakot savus KPI, nodrošinot, ka tie ir saskaņoti ar vēlamo rezultātu un garantēti ar pamatīgu pārskatu ciklu. Vai esat iesācējs darbā ar KPI vai meklējat , kā uzlabot savu izpratni, šis video ir nenovērtējams resurss.
KPI ir būtiska daļa no labākajām IT pieteikumu apstrādes sistēmu risinājumiem, kā arī klientu aprūpes palīdzības dienesta programmatūras. Izvēloties pareizo risinājumu savam biznesam, vienmēr meklējiet šo būtisko funkciju.
Ja vēlaties padziļināti izprast būtiskākos veiktspējas rādītājus, noteikti apskatiet skaidrojumu par KPI. Tas palīdzēs jums saprast, kā efektīvi uzlabot savu klientu apkalpošanu.
Vēl viena interesanta tēma ir bezmaksas izmēģinājums. Uzziniet, kā tas var būt noderīgs un kā to izmantot, lai uzlabotu savu pieredzi ar produktu.
Ja strādājat zvanu centrā, jums noteikti jāzina būtiskākās zvanu centra metriku nozares standarti. Šīs metriku zināšanas palīdzēs nodrošināt augstāku klientu apmierinātību un efektivitāti.
Raustīšanās buferis uzlabo VoIP zvanu skaņas kvalitāti, novēršot pakešu zudumu un interneta savienojuma problēmas. Uzziniet, kā šī tehnoloģija optimizē zvanu kvalitāti un kā to uzstādīt, lai nodrošinātu vienmērīgu saziņu. Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu vairāk par raustīšanās bufera priekšrocībām un uzlabotu savu komunikācijas pieredzi!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās