Kas ir biļešu dalīšana?
Dažreiz klienti jautā divus pilnībā dažādu jautājumus vienā biļetē. Viens jautājums var būt vienkāršs pirmspārdošanas jautājums, bet otrs grūts tehniskais jautājums. Labākai ērtībai un vieglākai pārvaldībai, Jūs varat izmantot biļešu dalīšanas funkciju. Dalot biļeti virtuāli tā tiks nogriezta vidū un tiks izveidota jauna biļete ar jaunu unikālo biļetes ID.
Saistībā ar iepriekšminēto piemēru, Jūs varat turpināt sazināties par pirmspārdošanas jautājumu oriģinālajā biļetē un pārvietot tehnisko jautājumu attiecīgajā nodaļā.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē biļetes dalīšanas termins?
Biļešu dalīšanas funkcija ļauj Jums sadalīt biļeti ar diviem dažādiem pieprsījumiem divās biļetēs. Tas ļauj pirmspārdošanas jautājumus apspriest oriģinālajā biļetē un tehniskos jautājumu pārvietot uz noteikto nodaļu.
Kā Jūs varat izmantot biļetes dalīšanas funkciju?
Biļešu dalīšanas funkcija darbojas labi, kad klienti jautā divus pilnībā dažādus jautājumus vienā biļetē - viena, piemēram, var būt vienkāršs jautājums par pārdošanu, bet otra par tehnisko sastāvdaļu. Šādu biļešu dalīšana divās ļauj Jums efektīvi apstrādāt vienkāršu jautājumu, bet grūtākus var arī efektīvi nosūtīt tehniskai komandai. Tas palielina efektivitāti un atvieglo komunikāciju.
Kā Jūs varat izmantot biļešu dalīšanas funkciju LiveAgent platformā?
Kad Jūs saņemat biļeti ar diviem dažādiem jautājumiem, nospiediet uz trim punktiem biļetes labajā pusē un nospiediet "Dalīt". Jūs varat izvēlēties "Automātiskās dalīšanas" opciju, kas dublēs biļeti. Tad attiecīgās nodaļas var darboties ar attiecīgajiem jautājumiem vienā biļetē.
Ja esat iepazinies ar biļešu dalīšanu, nākamais solis ir uzzināt vairāk par tiketu sistēmas labāko praksi. Šajā rakstā atradīsiet vērtīgus padomus, kā uzlabot savu klientu apkalpošanas procesu un efektīvi pārvaldīt darbinieku noslodzi.
Apskatiet arī, kā meklēšanas un aizstāšanas funkcija var palīdzēt jūsu zināšanu bāzes resursos. Šī funkcija var ievērojami atvieglot darbu ar dokumentiem un klientu jautājumiem.
Ja jums rūp datu aizsardzība, iepazīstieties ar GDPR saderīgu palīdzības dienesta programmatūru. Tā nodrošina, ka jūsu klientu dati tiek apstrādāti atbilstoši visām noteiktajām prasībām.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.