Kas ir balss?
Dažos gadījumos saziņa ar balsi var būt vienkāršāka nekā izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai e-pastu. Zvani ir īpaši populāri ar netehniskiem jautājumiem, piemēram, pirmspārdošanas vai rēķinu pieprasījumiem, kurus var viegli atrisināt pa tālruni.
Balss sakarus LiveAgent var izmantot kā:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Pēc tam, kad esat izlasījis par balss atbalstu, iespējams, vēlēsities uzzināt vairāk par čata klientu. Tas palīdzēs jums izprast, kā čata klienti var uzlabot komunikāciju un produktivitāti jūsu komandā. Vēl viens interesants raksts ir par Klausu, kas piedāvā integrāciju jūsu klientu atbalsta sistēmā. Šī informācija var būt noderīga, ja vēlaties paplašināt jūsu klientu atbalsta iespējas.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.