Kas ir automātiskā numura sastādīšana?
Automātiskais zvanītājs (vai automātiskais numura sastādītājs) ir programmatūra, kas automātiski sastāda numurus no zvanu sarakstiem un tādējādi atbrīvo izejošo zvanu centru aģentus no vajadzības manuāli zvanīt uz šiem numuriem. Automātiskās numuru sastādīšanas sistēmas var izmantot dažādi uzņēmumi dažādās nozarēs, tostarp e-komercijā, viesmīlībā, veselības aprūpā, izglītības iestādās, apdrošināšanā un finanšu pakalpojumu sniegšanā, nekustamā īpašuma, parādu piedziņas, politiskajās organizācijās (veicot politiskās kampaņas) un citās. Izmantojot šo automatizēto zvanu sistēmu, uzņēmumi īsā laika periodā var sasniegt simtiem vai pat tūkstošiem klientu, potenciālo pircēju vai interesentu.
Zvanu centru aģenti jau gadu desmitiem izmanto šo automātisko zvanu sistēmu izejošajās kampaņās. Izmantojot manuālos numura sastādītājus, aģenti sastāda numuru, nospiežot to uz tastatūras vai no iepriekš ielādēta kontaktu saraksta programmā CRM (Klientu attiecību pārvaldība), un pēc tam gaida, līdz tiek izveidots savienojums. Automātiskie numura sastādītāji tika izveidoti, lai atvieglotu izejošo numuru sastādīšanas procesu aģentiem un palielinātu aģenta produktivitāti.
Automātisko numura sastādītāju zvanu centra risinājumi ļauj palielināt numuru sastādīšanas ātrumu un pagarināt aģenta sarunu laiku, atšķirojot nost automātiskos atbildētājus un samazinot aģenta gaidīšanas laiku. Tā rezultātā uzlabojas produktivitāte un palielinās zvanu centra efektivitāte. Ja automātiskie zvanītāji tiek izmantoti kā tirdzniecības automāti, tie var vienkāršot potenciālo klientu piesaisti, maksimāli palielināt informatīvo aptvērumu un auksto zvanu efektivitāti, kā arī uzlabot jūsu pārdošanas komandas veiktspēju.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kas ir automātiskā numura sastādīšana?
Atšķirībā no manuālās zvanīšanas (manuālās numura sastādīšanas), kad zvanu centru aģenti sāk izejošos zvanus, manuāli sastādot katru numuru no kontaktu saraksta pa vienam, automātiskās zvanīšanas (automātiskās numuru sastādīšanas) sistēmas ļauj aģentiem automātiski sastādīt numurus no saraksta. Izmantojot automātisko zvanu, aģenti var nekavējoties veikt simtiem vai tūkstošiem automatizētu zvanu, lai sasniegtu klientus vai potenciālos pircējus. Izmantojot Realizējot mārketinga kampaņas, pārdošanas komandas var efektīvi izmantot automātisko zvanīšanu.
Kā darbojas automātiskā numura sastādīšana?
Automātiskie numura sastādītāji, kā to norāda nosaukums, automātiski sastāda numuru un atceļ manuālās numura sastādīšanas nepieciešamību. Tiklīdz numurs ir sastādīts, automātiskās numura sastādīšanas sistēmas var noteikt, vai uz zvanu atbild automātiskais atbildētājs, vai to pacēlusi reāla persona, vai līnija ir aizņemta. Tiklīdz balss detektors ir atpazinis, kurš ir atbildējis uz zvanu, tas vai nu nosūta zvanu pieejamajam aģentam, nodrošina iespēju izvēlni personai, kura atbild, atskaņo iepriekš ierakstītu ziņu vai atstāj balss pastu.
Kā uzstādīt automātisko numura sastādīšanu?
Automātiskās numura sastādīšanas iestatīšanai nepieciešams dators, tālruņa līnija (parastā vai VoIP), balss modems un automātiskā numura sastādīšanas programmatūra. Lai automātiskā numura sastādīšanas programmatūra darbotos, ir jāielādē kontaktpersonu datu bāze, jāiestata zvanu plūsmas un jāpiešķir aģenti. Atkarībā no izmantotā automātiskā numura sastādītāja tipa (prognozējošais numura sastādītājs, jaudīgais numura sastādītājs, priekšskatījuma numura sastādītājs, progresīvais numura sastādītājs) sistēmu var konfigurēt, kā tai reaģēt dažādos gadījumos (piemēram, ja ir aizņemts signāls, ja atbild cilvēks vai tiek detektēts automātiskais atbildētājs utt.).
Vai automātiskā numura sastādīšana ir iekļaut LiveAgent programmatūrā?
Visi mākoņdatošanas zvanu centra risinājumi nodrošina izejošās zvanīšanas iespējas, taču ne visās ir iekļauta automātiskās zvanīšanas funkcionalitāte. LiveAgent kontaktu centra risinājums pašlaik atbalsta 'noklikšķināt, lai zvanītu', kas ir viena no populārākajām tehnoloģijām, kas tiek izmantota mūsdienu zvanu centros līdztekus automātiskajai zvanīšanai. Tas ļauj pārdevējiem, pārlūkojot potenciālo pircēju vai klientu mājalspas, veikt izejošos zvanus vien ar dažiem klikšķiem.
Kad esat iepazinušies ar automātiskā numura sastādītāja skaidrojumu, varat vēl vairāk paplašināt savas zināšanas, aplūkojot robotizēts numura sastādītājs, kas ir jaudīgs rīks efektīvai zvanīšanai. Izlasiet, kā tas var uzlabot jūsu zvanu centra darbību un klientu apkalpošanu.
Lai uzzinātu vairāk par VoIP tehnoloģijām, skatiet VoIP numura sastādītājs, kas piedāvā modernus risinājumus zvanu veikšanai internetā. Šis rīks var palīdzēt samazināt izmaksas un uzlabot saziņas efektivitāti.
Ja vēlaties padarīt saziņu vēl vieglāku, iepazīstieties ar “noklikšķināt lai zvanītu” pogām, kas nodrošina ātru veidu, kā sazināties ar klientiem. Šī funkcija ir svarīga efektīvai klientu apkalpošanai un var būt noderīgs papildinājums jūsu biznesam.
Visbeidzot, uzlabojiet savu klientu apkalpošanu ar zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzkanālu risinājumus un personalizētas klientu pieredzes veidošanas iespējas. Izmantojiet šo programmatūru, lai nodrošinātu saviem aģentiem pareizos rīkus un uzlabotu zvanu centra efektivitāti.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Automatizējiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent scenārija automatizāciju! Uzlabojiet komandas efektivitāti, ietaupot laiku un samazinot kļūdas. Automatizējiet pieprasījumu sadali un izbaudiet vienkāršu atkārtotu uzdevumu veikšanu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un uzlabojiet klientu pieredzi jau šodien!