Jebkurš mēģinājums noslēgt darījumu ar potenciālo pircēju pa tālruni tiek uzskatīts par auksto zvanu. Pretstatā karstajiem zvaniem, šeit potenciālie pircēji nav pazīstami ar uzņēmumu, kas zvana.
Neatkarīgi no tā, vai jūs tikko sākat uzņēmējdarbību vai esat jau nodibinājis labi pazīstamu uzņēmumu, jaunu interesentu meklēšana nekad nebeidzas. Attiecībā uz jaunuzņēmumiem, atrodot pēc iespējas vairāk kvalitatīvu saikņu, tie kļūst svarīgāki un konkurētspējīgāki.
Budžets ir lielākā problēma vairumam jauno uzņēmumu. Pienācīgu līdzekļu trūkums neļauj daudziem jaunajiem uzņēmumiem izmantot visus pieejamos mārketinga veidus, kā rezultātā pārdošanas apjomi ir zemi, jo jūsu potenciālo pircēju loks ir izsmelts.
Šis ir brīdis, kad aukstā zvanīšana kļūst par jaunu svaigu interesentu avotu. Ņemot to vērā, parunāsim par to, kas ir aukstā zvanīšana, tās likumību, labākajiem veidiem, kā veikt aukstos zvanus, un vēl daudz ko citu.
Kas ir aukstā zvanīšana?
Aukstā zvanīšana ir tradicionāls mārketinga veids. Tā apzīmē biznesa paņēmienu, kurā pārdevējs vai mārketinga speciālists izmanto tālruni, lai zvanītu, mēģinot pārliecināt potenciālos pircējus, kuriem nav iepriekšējas zināšanas par šo uzņēmumu, iegādāties tā produktus vai pakalpojumus.
Jauna uzņēmuma īpašnieks var paļauties uz auksto zvanīšanu, lai gūtu labu iespēju uzņēmuma izaugsmei. Auksto zvanīšanu var izmantot, lai radītu vairāk interesentu un veicinātu biznesa attīstību, ja tiek izpildītas noteiktas prasības.
Kāda ir likumdošana saistībā ar auksto zvanīšanu?
Aukstā zvanīšana ir likumīga, ja vien jūs ievērojat noteiktus noteikumus un nosacījumus. Tomēr nelikumīga aukstā zvanīšana tiek uzskatīta šādās situācijās:
- Ja pārdevējs izvairās sniegt potenciālajam pircējam informāciju par firmu, tās nosaukumu, tālruņa numuru vai adresi;
- Ja pārdevējs ignorē potenciālā pircēja lūgumu doties prom un neatgriezties;
- Ja pārdevējs izmanto auksto zvanu, lai piedāvātu pakalpojumus vai produktus, kuru cena pārsniedz vidējo cenu, kas noteikta Apvienotās Karalistes tiesību aktos bez rakstiskas vienošanās, tas dod pircējam divas nedēļas (14 dienas) laiku, lai atceltu līgumu.
Šo noteikumu neievērošana var novest pie noziedzīga nodarījuma izdarīšanas.
Kā jūs veicat aukstos zvanus?
Aukstā zvanīšana prasa rūpīgu sagatavošanos, lai tā būtu veiksmīga. Vispirms jāveic pētījumi par potenciālajiem pircējiem, lai noskaidrotu pamatinformāciju par tiem. Tas palīdzēs piesaistīt viņu uzmanību un sniegt pievienoto vērtību. Vēl svarīgāk ir tas, ka varēsit izveidot to potenciālo pircēju sarakstu, kuri varētu interesēties par to, ko pārdodat.
Vispirms pārbaudiet to sociālos medijus, CRM, uzņēmuma vietnes un LinkedIn. Izveidojiet uzmetumu tam, ko vēlaties pateikt, tā izveidojot aukstā zvana scenāriju. Nodrošiniet, lai Jūsu aukstie zvani sāktos ar lipīgu sākuma teikumu. Nesāciet ar pārdošanu, bet drīzāk mēģiniet izprast potenciālā pircēja vajadzības un pielāgot tām piedāvājumu. Visbeidzot iemācieties tikt galā ar atraidījumu un pārvarēt zvanīšanas apnikumu.
Ko teikt aukstā zvana laikā?
Tā kā jūsu tirdzniecības speciālistiem ir ierobežots laiks, lai veiktu pārdošanu zvana laikā, tiem vajadzētu izmantot šo laiku, lai izveidotu biznesa attiecības ar potenciālajiem pircējiem.
Sāciet savu auksto zvanu ar pareizu ievadu, lai potenciālo pircēju iesaistītu pārdošanas procesā. Pasakiet dažus vārdus par uzņēmumu un zvanīšanas iemeslu.
Varat sekot šim uzmetumam, lai viegli pārspētu iebildumus:
Asociēties – izrādiet savu izpratni un atzinību;
Veidot tiltu – piedāvājiet vispusīgu informāciju par savu piedāvājumu tādējādi iesaistoties ar potenciālo pircēju un nodibinot attiecības;
Noslēgt darījumu — uzdodiet jautājumu un sniedziet savu piedāvājumu uzņemties saistības.
Cik ilgam būtu jābūt aukstajam zvanam?
Saskaņā ar dažām veiksmīgākajām auksto zvanu kampaņām aukstajam zvanam vidēji būtu jāilgst 7,5 minūtes.
Vienkārši sakot, ideālā vidēji aukstam zvana laikam ir jābūt pietiekamam, lai jūsu tirdzniecības darbinieki varētu nodrošināt pārdošanas apjomu un piesaistīt potenciālo pircēju.
Vidējais auksto zvanu laiks ir aptuveni 7,5 minūtes. Tomēr, jo ilgāk saruna iet, jo lielākas ir izredzes uz panākumiem.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai veiktu 100 aukstus zvanus?
Lai veiktu 100 aukstos zvanus, var paiet 1–5 stundas, taču tas lielā mērā ir atkarīgs no jūsu izmantotās numuru sastādīšanas sistēmas. Ja vēlaties uzlabot savus aukstos zvanu centienus, būs nepieciešama atbilstoša pārdošanas stratēģija.
Sāciet ar atbilstošās numuru sastādīšanas sistēmas izvēli savām vajadzībām un padomājiet par to, cik perspektīvo pircēju jums jāaizsniedz ikdienā, lai sasniegtu savu mērķi. Laiks, kas nepieciešams, lai veiktu 100 aukstus zvanus, ir atkarīgs no tā, cik daudz numurus sistēma var vienlaikus zvanīt, kā arī no faktiski sasniedzamo potenciālo pircēju skaita.
Kāds ir vislabākais laiks zvanīšanai?
Kad īsti ir labākais dienas laiks aukstajam zvanam, nav vienas universālas atbildes. Tomēr ir vērojamas konkrētas tendences, kas liecina, ka labākais laiks, kad zvanīt potenciālajiem pircējiem, ir no plkst. 9 līdz 16.
Saskaņā ar datiem, kas iegūti no vairāk nekā 11 miljoniem auksto zvanu, labākais atbildes laiks ASV ir no 10 rītā līdz 14 pēcpusdienā.
Pēc darba laika, nedēļas nogalēs, agri no rīta un valsts svētkos noteikti tiek uzskatīts par sliktu laiku aukstajam zvanam. Tāpēc pielāgojiet savu zvanu grafiku, lai aizsniegtu pēc iespējas vairāk potenciālo pircēju.
Kādi panākumi ir aukstajiem zvaniem pārdošanā?
Lai gan aukstā zvanīšana var rezultēties faktiskā pārdošanā, tās panākumu līmenis lielā mērā ir atkarīgs no tā, kāds ir jūsu biznesa veids un kādu potenciālo pircēju mēģināt sasniegt.
Ir dažas aplēses, kas liecina, ka aukstās zvanīšanas panākumu rādītājs ir 2%. Tomēr aukstie zvani var uzlabot jūsu reklāmguvumu līmeni par 20%, palielināt darījumu slēgšanas līmeni par 50% un palīdzēt uzlabot sliktus pārdošanas apjomus.
Kā automatizēt aukstos zvanus?
Labākais veids, kā automatizēt aukstos zvanus, ir izmantot progresīvo zvanītāju, lai noteiktu atbildēto zvanu prioritāti un automātiski savienotu tos ar brīvo tirdzniecības pārstāvi. Šī aukstās zvanīšanas programmatūra veic zvanus īstajā laikā un var ierakstīt sarunas, lai palīdzētu pārdevējiem personalizēt pieeju.
Padomi aukstajai zvanīšanai
Lūk, daži populārākie, aukstās zvanīšanas padomi, kas palīdzēs jums attīstīt labākas pārdošanas prasmes. Izmantojiet šos praktiksi pielietojamos pārdošanas padomus, lai izstrādātu efektīvāku auksto zvanu scenāriju:
- Plānojiet savus auksto zvanu laikus gudri, lai izmantotu labāko brīdi ideālo potenciālo pircēju sasniegšanai.
- Izveidojiet grafiku ar noteiktu zvanu skaitu dienā un nedēļā.
- Pārliecinieties, vai esat atlasījuši pareizo mērķauditoriju.
- Sagatavojiet scenāriju, lai izklausītos profesionāli, un pasniedziet galveno ziņu.
- Pārvariet noraidījumu un esiet neatlaidīgs.
Kā apturēt aukstos zvanītājus?
Ja potenciālajam pircējam ir apnikusi aizskarošas pārdošanas taktika, lūk, daži populārākie padomi, kas palīdzēs pārtraukt aukstos zvanītājus:
- Ziņojiet par jebkādiem ļaunprātīgiem aukstajiem zvaniem Tālruņu Priekšroku Servisam TPS (nepieciešama reģistrācija). Pakalpojums palīdz cilvēkiem samazināt saņemto zvanu veidus, piemēram, uzmācīgu pārdošanu un traucējumu zvanus. Reģistrācijai ir jāveic daži soļi.
- Izmantojiet zvana bloķēšanas ierīci, kas pieprasa zvanītāja ID.
- Izmantojiet zvanu liegumu, lai pārtrauktu nevēlamu zvanu saņemšanu.
- Regulāri sekojiet saviem tālruņa zvaniem.
Vai varat ziņot par auksto zvanu veicējiem?
Reģistrējiet savu tālruņa numuru TPS (bezmaksas). Nianse TPS izmantošanā ir tā, ka uzņēmums neļauj trešajām personām zvanīt uz tajā reģistrētajiem numuriem. Par visiem krāpšanas vai blēdīšanās mēģinājumiem ir jāziņo uz Action Fraud. Ikviena persona, kas vēlas samazināt uzmācīgu tirdzniecības zvanu skaitu vai uzskata, ka tā ir cietusi no krāpšanas, var ziņot par to Action Fraud National Fraud un Cyber Crime Reporting Centre
Create a call center software
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Frequently Asked Questions
Kas ir aukstā zvanīšana?
Aukstā zvanīšana ir telemārketinga veids, kurā pārdevējs mēģina pārliecināt potenciālo pircēju iegādāties produktu vai pakalpojumu, ko viņš pārdod. Lai veiktu aukstos zvanus, nepieciešama rūpīga izpēte pirms zvana, skripts un automatizācijas izmantošana, lai padarītu to pēc iespējas efektīvāku.
Kāda ir likumdošana attiecībā uz auksto zvanīšanu?
Auksto zvanu veicējiem jāinformē savs sarunu biedrs par savu vārdu, uzņēmuma nosaukumu, tālruņa numuru un adresi, kā arī par to, ka zvana mērķis ir pārdot produktu vai pakalpojumu.
Ko teikt aukstā zvana laikā?
Iesāciet auksto zvanu, iepazīstot ar sevi un uzņēmumu, kuru pārstāvat. Centieties asociēties ar potenciālo pircēju un piedāvāt risinājumu viņa reālajām dzīves problēmām. Sniedziet savu pārdošanas pakalpojumu tā, lai persona izprastu iemeslu, kāpēc esat zvanījis, un esiet gatavs saņemt noraidījumu.
Cik garam būtu jābūt aukstajam zvanam?
Aukstajam zvanam jāilgst mazāk nekā 10 minūtes.
Kāds ir labākais laiks, lai veiktu auksto zvanu?
Vislabākie laiki aukstajam zvanam ir starp plkst. 10 un 14
Cik veiksmīga ir aukstā zvanīšana pārdošanā?
Aukstie zvani var palielināt reklāmguvumus un darījumu slēgšanas ātrumu un izraisīt interesentu plūsmu. Tomēr to veiksmes rādītājs ir tikai 2%, salīdzinot ar modernākiem telemārketinga risinājumiem.
Kā automatizēt aukstos zvanus?
Labākais veids, kā automatizēt aukstos zvanus, ir izmantot progresīvo zvanītāju.
Vai jūs varētu dalīties ar dažiem padomiem par veiksmīgu aukstu zvanu?
Labākie padomi auksto zvanu veikšanai: Atrodiet labāko laiku zvanīšanai; Pārliecinieties, ka zvanat īstajai mērķauditorijai; Sagatavojiet scenāriju un izmēģiniet to, lai tas skanētu pēc iespējas profesionāli; Nesāciet savu auksto zvanu ar pārdošanas ziņu un esiet gatavs tikt galā ar atraidījumu.
Kā apturēt aukstos zvanītājus?
Ir vairāki veidi, kā apturēt aukstos zvanu veicējus — izmantojot zvanu bloķēšanas ierīci, zvanu liegumu vai ziņojot par aizdomīgiem zvaniem uz TPS.
Vai variet kaut kur ziņot par aukstajiem zvanītājiem?
Jā, varat ziņot par aukstajiem zvanītājiem uz TPS vai Active Fraud.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par auksto zvanīšanu, noteikti izlasiet, kas ir aukstā zvanīšana. Tur atradīsiet detalizētu likumdošanas skaidrojumu saistībā ar šo tēmu. Lai uzlabotu savu zvanīšanas tehniku, uzziniet ko teikt aukstā zvana laikā. Tas palīdzēs jums uzturēt sarunu interesantu un efektīvu. Ja vēlaties saprast, kā darbojas karstie zvani, šis raksts sniegs jums visaptverošu pārskatu par to atšķirībām no aukstajiem zvaniem. Turklāt, jūs varēsiet iegūt vērtīgus padomus, ko izmantot karsto zvanu laikā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.