Kas ir atbalsts lietotnē?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Šī funkcija var būt īpaši noderīga klientiem, kuri izmanto mobilo lietotni, kur pretējā gadījumā viņiem būs jāatstāj lietotne, lai meklētu veidu, kā sazināties ar jūsu uzņēmuma atbalsta komandu.
Atbalsts lietotnē tiek nodrošināts ar palīdzības pogu, kas ievietota lietotnē un sniedz klientiem daudzus atbalsta rakstus. Lai saņemtu papildu palīdzību, notiek saziņa ar atbalsta aģentu un izveidots pieteikums.
Frequently Asked Questions
Kas ir atbalsts lietotnē?
Atbalsts lietotnē ļauj klientiem mijiedarboties ar klientu atbalsta komandu (vai botiem) tieši pašā lietotnē. Visbiežāk tas ir iespējams, pateicoties saziņas interfeisam, kas ir līdzīgs saziņas veidam citos kanālos, piemēram, Messenger vai WhatsApp. Tātad tas ir intuitīvi saprotams lietotājam. Tas ļauj lietotājiem iesaistīties īstajā laikā.
Kā parūpēties par atbalstu lietotnē?
Lai sniegtu atbalstu lietojumprogrammā, pirmkārt, tehniski, klientam ir jābūt iespējai viegli iekļūt lietotnē un pēc tam sazināties ar atbalsta komandu. Tam vajadzētu būt intuitīvi un vizuāli pievilcīgi. No klientu apkalpošanas puses klientam jāsaņem tūlītēja atbilde, kas palīdzēs atrisināt viņu problēmu. Ja iespējams, nepārsūtiet lietotāju uz citām ziņapmaiņas programmām, bet palīdziet tieši lietojumprogrammā.
Kāpēc atbalsts lietotnē ir svarīgs?
Katru dienu palielinās laiks, ko lietotāji pavada mobilajās ierīcēs, un samazinās laiks, ko viņi pavada, piekļūstot internetam, izmantojot galddatorus. Arvien vairāk klientu pasūta produktus vai grāmatu pakalpojumus, izmantojot mobilās ierīces, tāpēc ir tik svarīgi, lai lietojumprogrammas nodrošinātu arī efektīvu klientu apkalpošanu. Klientu nedrīkst sūtīt uz e-pastu vai tālruni.
Pēc tam, kad esat iepazinušies ar atbalsta lietotņu skaidrojumiem, iespējams, vēlēsities uzzināt vairāk par palīdzības dienesta portālu. Tas sniegs jums dziļāku izpratni par to, kā šis rīks var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Turklāt, pārbaudiet klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagataves, kas palīdzēs jums uzturēt ciešu saikni ar klientiem pēc apkalpošanas. Izmantojiet šīs sagataves, lai nodrošinātu nepārtrauktu komunikāciju un uzlabotu klientu pieredzi.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu atbalsta stratēģiju, izpētiet klientu apkalpošanas dienesta atzvans. Šī funkcija ir lielisks veids, kā nodrošināt klientiem ātru un efektīvu atbildi uz viņu jautājumiem.
Lai iegūtu pilnīgu ieskatu par klientu apkalpošanas iespējām, apsveriet iespēju izveidot iekšējo zināšanu bāzi. Tas palīdzēs jūsu komandai ātri piekļūt svarīgai informācijai un uzlabot darba efektivitāti.
Visbeidzot, ja interesē tehnoloģijas, pārbaudiet, kas ir programmiskie tālruņi. Šī funkcionalitāte var būt noderīga jūsu klientu atbalsta uzlabošanai ar modernām komunikācijas iespējām.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!