Kas ir atbalsta kanāls?
E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, tālrunis, Facebook un Twitter – tie visi ir atbalsta kanāli. Atbalsta kanāls būtībā ir medijs, ar kura starpniecību notiek saziņa starp Jums un Jūsu klientiem.
Dažas palīdzības dienesta programmatūras piedāvā tikai e-pastu kā atbalsta kanālu, citas galvenokārt koncentrējas uz tērzēšanu tiešsaistē. LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienests, tāpēc tas apvieno visus iepriekš minētos atbalsta kanālus vienā lietotnē.
Frequently Asked Questions
Kā definēt atbalsta kanālu?
Atbalsta kanāls ir līdzeklis, ar kura starpniecību klients var sazināties ar uzņēmumu vai zīmolu. Klientu apkalpošana var notikt, izmantojot vienu kanālu, bet var būt arī daudzkanālu apkalpošana.
Kādi ir populārākie atbalsta kanāli?
Populārākie atbalsta kanāli ir e-pasts, sociālie mediji, tērzēšana tiešsaistē, atbalsta logrīks vietnē, forumi vai ziņu grupas, tālruņa zvani un pašapkalpošanās zināšanu bāze.
Kādus atbalsta kanālus var izmantot LiveAgent sistēmā?
Izmantojot LiveAgent, varat izmantot visus nepieciešamos atbalsta kanālus: e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruni, Facebook, Twitter un pašapkalpošanās zināšanu bāzi.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par klientu atbalstu, ir vērts izlasīt, kas slēpjas aiz jēdziena "palīdzības dienesta portāls". Tas sniegs jums izpratni par to, kā šie portāli var uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Turklāt, izpētiet "daudzkanālu atbalsts" principus, kas palīdzēs jums saprast, kā apvienot dažādus komunikācijas kanālus vienotā sistēmā.
Lai labāk izprastu cenu jautājumu nozīmi klientu konsultācijās, iesakām izlasīt par "jautājumiem par produktu/pakalpojumu cenām". Šis raksts palīdzēs jums sagatavoties bieži uzdotajiem jautājumiem par cenām. Vēl viens būtisks raksts ir "dienesta atbalsts", kas sniedz definīcijas un pamatfunkcijas, lai jūs varētu labāk saprast dienesta atbalsta būtību un tā lomu organizācijā.
Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu un palieliniet klientu lojalitāti, izmantojot daudzkanālu klientu piesaistes stratēģijas ar LiveAgent. Izmantojiet mūsu programmatūru, lai efektīvi pārvaldītu saziņas kanālus, samazinātu neapmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus. Izmēģiniet bez maksas un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.