Kas ir atbalss slāpēšana?
Atbalss slāpēšana tiek izmantota telesakaru un telefonijas lietotnēs, lai uzlabotu balss sakaru kvalitāti. Tā neļauj veidoties atbalsij vai to uztvert. Tā var noņemt atbalsi arī pēcapstrādes laikā. Atbalss slāpētājs darbojas, vispirms analizējot ienākošo balss plūsmu un vienlaikus kontrolējot atgriezto balss plūsmu, pirms tā tiek pārraidīta. Ja atbalss tiek atklāta, atbalss atcelšanas mehānisms to izņem no pārraidītā vai saņemtā audiosignāla.
Atbalss parasti veidojas vai nu tad, kad mikrofons uztver skaņu no skaļruņa un pārraida to atpakaļ (to sauc par akustisko atbalsi), vai arī tad, kad elektriskie signāli saskaras ar impedances neatbilstību telefonu tīklā (to sauc par līnijas atbalsi). Tādējādi atbalss slāpētājus var iedalīt divos veidos: akustiskais atbalss slāpētājs (AEC) un līnijas atbalss slāpētājs (LEC).
Adaptīvais filtrs ir svarīga akustiskās atbalss slāpēšanas sistēmu sastāvdaļa. Adaptīvā atbalss slāpēšanas algoritma pamatprincips ir simulēt atbalss ceļu, ģenerēt atbalss repliku un pēc tam atņemt to no saņemtā balss signāla.
Kad ir nepieciešama akustiskās atbalss slāpēšana?
Akustiskā atbalss parasti notiek, ja skaļruņa skaļums ir ļoti liels, ja mikrofons un skaļrunis atrodas ļoti tuvu cits citam vai ja tiek izmantots ļoti jutīgs mikrofons. Lai gan atbalss, kura aizkave ir mazāka par 40 ms, diez vai tiks uztverta ar cilvēka auss palīdzību, tomēr vairāk par 40 ms tā sāk kļūt pamanāma un var izklausīties klausītājam kaitinoši.
Zvanu centra vidē akustiskā atbalss var traucēt efektīvai klientu saziņai. Tā ne tikai kaitina abas mijiedarbības puses (zvanu centra aģentus un klientus), bet arī rada pārpratumus un iespēju palaist garām svarīgu informāciju. Tā var samazināt gan kopējo klientu pieredzi, gan zvanu centra veiktspēju. Tāpēc akustiskās atbalss slāpēšana un trokšņa novēršana zvanos ir būtiska, lai nodrošinātu efektīvu saziņu zvanu centros.
Atbalss slāpēšana ir nepieciešama arī interaktīvās balss atbildes(IVR) sistēmās, kas izmanto automātisko runas atpazīšanu (ASR). Tā palīdz novērst atbalsi, lietojot vedni, kas tiek atskaņota zvanītājam. Tā arī uzlabo runas analīzes precizitāti.
Kā es varu novērst savu videozvanu un mikrofona atbalsošanos?
Gan klientu atbalsta zvani, gan konferences zvani ar kolēģiem — akustiskā atbalss un fona troksnis var būt izaicinājums. Lūk, dažas no galvenajām darbībām, ko varat veikt, lai novērstu atbalsošanos balss un video zvanu laikā.
Lietojiet austiņas
Viens no ātrākajiem un vienkāršākajiem veidiem, kā novērst atbalsošanos, ir vienkārši austiņu izmantošana. Tā kā no skaļruņiem netiek atskaņota skaņa (jo skaļruņi ir jūsu ausīs), maz ticams, ka mikrofons to sadzirdēs, un jūs izvairīsieties no atbalsošanās. Tas attiecas gan uz videozvaniem, gan uz grupu konferences zvaniem.
Pieregulējiet skaļuma līmeni
Ja skaļruņu skaļums ir pārāk liels, mikrofons var uztvert citas sarunas dalībnieku balsis, izraisot atbalsi, par kuru, iespējams, pat nenojaušat. Samaziniet skaļumu un pareizi pielāgojiet mikrofona jutīguma iestatījumus, lai mikrofons uztvertu tikai jūsu teikto.
Iespējojiet pusduplekso komunikāciju
Vēl viens ātrs veids, kā novērst atbalsošanos, ir pusdupleksā komunikācija, kurā vienlaikus tiek pārraidīta tikai viena runātāja balss. Tas nozīmē, ka visi sarunas dalībnieki atslēdz savus mikrofonus, kad nerunā. Šīs pieejas mīnuss ir tāds, ka zvans neskan kā dabiska, nepārtraukta saruna.
Set up your call center
Discover more benefits of LiveAgent's robust call center software.
Noskatieties video par atbalss atcelšanu
Atbalss atcelšana ir algoritms, ko izmanto, lai noņemtu atbalsi no skaņas sistēmām, lai uzlabotu skaņas kvalitāti zvanu laikā. Atbalss atcelšana izmanto skaņas viļņus, lai noteiktu atbalsu atrašanās vietu un lielumu, ko tā pēc tam novērš, lai samazinātu reverberāciju un uzlabotu skaņas skaidrību. LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas palīdz organizācijām uzturēt efektīvu saziņu ar klientiem. Tā piedāvā tādas funkcijas kā interaktīva balss atbilde, tiešraides tērzēšana un biļešu pārdošanas sistēmas, lai nodrošinātu visaptverošu klientu apkalpošanas pieredzi. Izmantojot atbalss atcelšanu un LiveAgent, organizācijas var nodrošināt labāku klientu atbalsta pieredzi.
Frequently Asked Questions
Kas ir atbalss slāpēšana?
Atbalss slāpēšanas tehnoloģija tiek izmantota telefonijā, lai noņemtu atbalsi un citus nevēlamus fona trokšņus. Tā palīdz uzlabot runas un audio dzidrumu abos līnijas galos. Tā darbojas, kontrolējot ienākošo un izejošo audio plūsmu un noņemot atbalsi pārraidītajam vai saņemtajam signālam, tiklīdz tā ir noteikta. Atbalss slāpētājus parasti iedala akustiskajos un līniju atbalss slāpētājos.
kad ir nepieciešama atbalss slāpēšana?
Kad cilvēka ausss sadzird akustisko atbalsi (parasti tā aizkavējas par aptuveni 40 ms), tas var būtiski pasliktināt balss kvalitāti un radīt nepatīkamu pieredzi. Tas var būt būtiski zvanu centra vidē (īpaši aizņemtos zvanu centros), kur var būt nepieciešams akustiskais atbalss slāpētājs, lai nodrošinātu vienmērīgu un nepārtrauktu zvanu centra darbību.
Kā lai aptur atbalsi manos videozvanos un mikrofonā?
Austiņu lietošana un mikrofona skaļuma samazināšana, kā arī tā jutīguma iestatījumu pareiza ieregulēšana ir daži no ātrākajiem veidiem, kā izvairīties no atbalss veidošanās gan viens pret vienu zvanā, gan grupas konferences zvanā. Varat organizēt pusduplekso saziņu, ja visu sarunas dalībnieku mikrofoni tiek atslēgti, kad viņi nerunā.
Kā izslēgt atbalss slāpēšanu?
Lai gan parasti atbalss slāpēšana palīdz novērst atbalsi un apkārtējos trokšņus, tā var izraisīt skaņas slāpēšanu pilna dupleksa (runāšana vienlaikus ar otru runātāju) sarunas laikā . Šādos gadījumos, iespējams, vēlēsities atspējot atbalss slāpēšanu — to parasti var izslēgt izmantotās ierīces audio iestatījumos.
Kāds ir atbalss iemesls?
Atbalss rodas, kad skaņas vilnis atstarojas no virsmas (sienām un/vai objektiem) un tiek virzīts atpakaļ uz sākotnējo runātāju. Telefonijas un telekomunikāciju lietotņu kontekstā atbalss var rasties, ja skaļruņu skaļums ir ļoti liels, ja izmanto jutīgus mikrofonus vai ja skaļrunis un mikrofons atrodas ļoti tuvu viens otram.
Vai man vajadzētu iespējot akustisko balss slāpēšanu?
Akustiskās atbalss slāpēšanu izmanto, lai novērstu akustisko atgriezenisko saiti starp skaļruni un mikrofonu telekomunikāciju un telekonferences sistēmās. To vajadzētu ieslēgt situācijās, kad var rasties atbalss. Tas ir paredzēts, lai uzlabotu skaņas kvalitāti un nodrošinātu skaidru, nepārtrauktu dabisko saziņu.
Vai ir tādi mikrofoni, kas slāpē fona troksni?
Mikrofoni ar trokšņa slāpēšanu ir paredzēti, lai izceltu balsi, vienlaikus novēršot fona troksni. Tos bieži izmanto aizņemtos zvanu centros, kur aģenti atrodas tuvu viens otram. Trokšņa novēršanas efekts tiek panākts dažādos veidos. Piemēram, izmantojot divus vai vairākus iebūvētos mikrofonus, kas uztver skaņu no dažādiem virzieniem un atņem apkārtējo troksni no ieejas signāla.
Pēc iepazīšanās ar šo lapu par atbalss slāpēšanu, jūs varētu interesēt vairāk uzzināt par VoIP. Šajā rakstā ir skaidrots, kā VoIP darbojas un kā optimizēt savu interneta savienojumu, lai maksimāli izmantotu VoIP priekšrocības.
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!
Uzziniet, kā A/B testēšana var uzlabot jūsu mārketinga stratēģiju, salīdzinot dažādas versijas un analizējot rezultātus. Izprotiet svarīgākos soļus pirms testēšanas, izvēlieties piemērotus rīkus un atklājiet, kā izmantot iegūtos datus efektīvai lēmumu pieņemšanai. Apgūstiet testēšanas metodes, lai optimizētu savu tiešsaistes veiktspēju.