Kas ir ārējais e-pasta domēns?
Ārējais e-pasta domēns ir e-pasta adrese, kas ir saistīta ar uzņēmumu, kurā strādājat. Piemēram, cilvēkam, kas strādā uzņēmumā Shell Global Solutions, būtu e-pasts, piemēram, “thename@shell.com”. Tas rāda, ka persona, kurai jūs nosūtāt e-pastu, ir Shell Global Solutions darbinieks.
Tas palīdz veikt personas autorizāciju, jo jums nevar būt ārēja e-pasta domēna, ja vien to nav pilnvarojis uzņēmums, kurā strādājat. Tas automātiski padara jūs par uzticamu personu, ja strādājat daudznacionālā organizācijā, jo daudznacionāli uzņēmumi nealgo cilvēkus, kas neiztur viņu kritērijus.
Frequently Asked Questions
Kas ir ārējais e-pasta domēns?
Parasti, strādājot konkrētā uzņēmumā, e-pasta adrese tiek saistīta ar jūsu uzņēmumu. Piemēram, ja strādājat XYZ, jūsu e-pasta adrese būs abcde@XYZ.com. Tā jūs zinat, ka cilvēks ir XYZ kompānijas darbinieks. Ārējais domēns parasti nav autorizēts jūsu uzņēmumā (var gadīties izņēmumi).
Vai varat uzstādīt ārējo e-pasta domēnu LiveAgent?
Ārēja e-pasta domēnu nevar tieši konfigurēt programmā LiveAgent. Tomēr var konfigurēt komandu, kas ļauj nosūtīt ziņas uz ārēju e-pasta adresi. Lai to izdarītu, atveriet “Konfigurācija”, pēc tam noklikšķiniet uz “Automatizācija” un “Komandas” un izveidojiet jaunu komandu.
Vai ārējais e-pasta domēns ir drošs?
Ārējais domēns var būt drošs, bet tas viss ir atkarīgs no tā, kā tiek nodrošināta tā drošība. Uzmanieties, vai konkrētais domēns ir uzticams, novērtējiet tā drošības līmeni.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par e-pasta pārsūtīšanu, šis raksts sniegs jums informāciju par to, kā tā darbojas un kā to ātri iestatīt. Tas ir noderīgs resurss, lai uzlabotu jūsu klientu atbalstu.
Papildus tam, izpētiet mūsu e-komercijas pateicības e-pasta sagataves, lai uzzinātu, kā izteikt pateicību klientiem par pirkumiem. Šie e-pasti ir svarīgi jūsu mārketinga un klientu attiecību stratēģijai.
Ja interesējaties par palīdzības dienesta darbību, tad apmeklējiet palīdzības dienesta portāla skaidrojumu. Tas palīdzēs labāk saprast, kā efektīvi risināt klientu jautājumus.
Visbeidzot, apskatiet mūsu rakstu par personalizētām e-pasta atbildēm, lai uzzinātu, kā sniegt individuāli pielāgotas atbildes klientiem. Tas ir lielisks veids, kā uzlabot jūsu klientu apmierinātību.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.