Kas ir apturēts palīdzības pieteikums?
LiveAgent var noteikt surogātpasta vēstules. Dažās palīdzības dienesta sistēmās šāda veida palīdzības pieteikumus sauc par apturētiem palīdzības pieteikumiem. Taču LiveAgent sistēmā tos vienkārši sauc par surogātpastu. Ja pieteikums tiek atzīmēts kā surogātpasts, tas netiek iekļauts “risināmo” rindā, bet tiek atlikts. Ja nolemjat, ka konkrētais palīdzības pieteikums nav surogātpasts, varat noņemt atzīmi un iekļaut parastajā rindā.
LiveAgent surogātpasta filtrus var iestatīt automātiski vai manuāli, pamatojoties uz Jūsu vēlamajiem nosacījumiem, piemēram, atslēgvārdiem e-pasta tēmā vai tekstā.
Frequently Asked Questions
Kāda ir apturēta palīdzības pieteikuma definīcija?
Apturēts palīdzības pieteikums nozīmē, ka palīdzības pieteikums ir atlikts turpmākai analīzei. Visbiežāk tas attiecas uz ziņojumiem, kas izskatās kā surogātpasta vēstules. Tie netiek ievietoti nākamajā "risināmo" sarakstā, bet tiek atlikti kā surogātpasts.
Kā palīdzības pieteikums var tikt apturēts?
Palīdzība pieteikumus var novērtēt kā surogātpasta ziņojumus un apturēt automātiski vai manuāli, atkarībā no vēlamajiem nosacījumiem, piemēram, atslēgvārdiem e-pasta tēmā vai tekstā.
Vai LiveAgent sistēmā var apturēt palīdzības pieteikumu?
Sistēmā LiveAgent apturētie palīdzības pieteikumi ir vienkārši surogātpasts. Ja nolemjat, ka konkrētais palīdzības pieteikums nav surogātpasta sūtījums, varat to atcelt un pievienot parastajā rindā. Surogātpasta filtrus var iestatīt automātiski vai manuāli, pamatojoties uz vēlamajiem nosacījumiem (piemēram, atslēgvārdiem tēmas rindā, e-pasta saturā).
Ja jūs vēlaties labāk izprast, kas ir palīdzības pieteikumu/klientu ieskats, noteikti apskatiet šo rakstu. Tur jūs varēsiet uzzināt par ieguvumiem no klientu datu glabāšanas un kā tas var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.