Kas ir apmierinātības prognozējamais rādītājs?
Apmierinātības prognozējamais rādītājs ir rādītājs, kas nosaka, vai biļetes saņems pozitīvu vai negatīvu apmierinātības reitingu, pamatojoties uz prognozēšanas sistēmas, kas ir izstrādāta noteiktiem aprēķiniem, izmantojot iepriekšējo klientu atbalsta un apmierinātības reitinga statistiku.
Frequently Asked Questions
Kā Jūs definējat Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs ir indikators, kas nosaka, kuras funkcijas var apmierināt Jūsu klientu. Novērtējiet, vai biļete saņems labu vai sliktu apmierinātības vērtējumu. Tā ir kā agrīnā brīdināšanas sistēma. Pateicoties tam, Jūs ātrāk uzzināsiet par situāciju un vārēsiet novērst to un garantēt klienta apmierinātību.
Kā tiek aprēķināts Apmierinātības Prognozējamais Rādītājs?
Lai aprēķinātu Apmierinātības Prognozējamā Rādītāja rezultātu ir nepieciešamas noteikts, statiski nozīmīgs novērtējumu skaits noteiktā laikā. Tiem jāņem vērā visus vērtējumus - gan labos, gan sliktos. Aprēķinā ņem vērā šādus rādītājus: laika indikators, piem., pirmās atbildes laiks vai pilna risinājuma laiks, teksta ziņa, slodzes indikatori, piem., atbilžu, atvēršanu un pārgrupētu biļešu skaits.
Vai LiveAgent sniedz Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju?
LiveAgent sniez Apmierinātības Prognozējamo Rādītāju. Tas ir ļoti svarīgs indikators klientu atbalstā, kas noteikti veicina darbu un efektīvu darbību.
Pēc tam, kad esat izlasījis par apmierinātības prognozējamajiem rādītājiem, jūs varētu interesēt apmierinātības atskaite, kas skaidro, kā šie rādītāji tiek izmantoti, lai izprastu klientu apmierinātību. Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot klientu apkalpošanu, apskatiet klientu apmierinātības programmatūru, kas palīdz nodrošināt ātru un personalizētu atbalstu.
Papildus tam, veiktspējas atskaite sniedz ieskatu par jūsu uzņēmuma darbību un palīdz izprast, kā uzlabot pakalpojumu kvalitāti. Neaizmirstiet arī par palīdzības dienesta portālu, kas ir svarīgs rīks efektīvai klientu atbalsta nodrošināšanai. Un visbeidzot, uzziniet vairāk par klientu apmierinātību, lai saprastu, kā tā ietekmē jūsu uzņēmuma panākumus un klientu lojalitāti.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientu apmierinātības vērtējums
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu. Uzziniet vairāk par šo.