Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir uzņēmuma veidots pārskats, kas parāda, cik apmierināti klienti ir ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Apmierinātības atskaiti ietekmē ne tikai naudas izteiksme, bet arī produktu kvalitāte un sniegtā pēcpārdošanas pakalpojuma kvalitāte. Bieži vien pēc produkta iegādes, šķiet, pamanāt produkta kļūmi un, lai saņemtu palīdzību, konsultējieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Jūsu pieredze ar viņu atbalsta sistēmu ietekmē to, cik laba veidojas uzņēmuma Apmierinātības atskaite.
Jo labāka ir kāda uzņēmuma apmierinātības atskaite, jo vairāk uzņēmums rūpējas par saviem klientiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir apmierinātības atskaite?
Apmierinātības atskaite ir pārskats, kas parāda, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un pakalpojumiem. To visbiežāk veido uzņēmums, uz kuru attiecas atskaite. Tajā ņemta vērā ne tikai produktu un pakalpojumu izmantošana, bet arī apmierinātības ar klientu apkalpošanu pakāpe.
Kam vajadzētu redzēt apmierinātības atskaiti?
Apmierinātības atskaite noteikti jāapskata tā uzņēmuma darbiniekiem, uz kuru attiecas šī atskaite. Tā parādīs, kur ir viņu stiprās puses, un kur - vājās vietas. Ja atskaite ir pieejama publiski, tad ir vērts lasīt konkurentu atskaites. Pateicoties tām, mēs uzzinām, kur varam iedvesmoties un no kā labāk izvairīties. Atskaiti var izlasīt arī klienti, kuri vēlas veikt konkrētu produkta vai pakalpojuma pirkumu.
Ja jūs interesē, kā varat uzlabot klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet Aģenta Atskaite. Šī sadaļa piedāvā plašu ieskatu, kā izmantot aģenta atskaites, lai maksimāli efektīvi pārvaldītu klientu attiecības. Turklāt, ja vēlaties labāk saprast klientu apmierinātības rādītājus, ielūkojieties Klientu Apmierinātības Vērtējums. Šis raksts palīdzēs jums izprast, kā vērtējumi ietekmē jūsu uzņēmuma panākumus. Ja jūs interesē klientu apkalpošanas programmatūras izvēle, tad 20 Labākās Klientu Apkalpošanas Programmatūras 2024.gadā var būt lielisks resurss. Tajā varēsiet uzzināt, kā izvēlēties piemērotāko programmatūru, lai uzlabotu klientu apmierinātību un lojalitāti. Visbeidzot, ja vēlaties izveidot efektīvu klientu apkalpošanas stratēģiju, izpētiet Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsaraksts, kas palīdzēs jums uzlabot jūsu servisa kvalitāti.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientu apmierinātības vērtējums
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu. Uzziniet vairāk par šo.