Kas ir apkalpošanas programmatūra?
Apkalpošanas programmatūra ir rīki, ko uzņēmumi izmanto dažādu problēmu risināšanai. Tie tiek izmantoti, lai optimizētu klientu attiecību pārvaldības procesus, sekotu darbinieku attīstībai un, cita starpā, sniegtu noderīgas atskaites. Tās parasti ir programmatūras pēc pieprasījuma (SaaS), un tās tiek izmantotas daudzās nozarēs, sākot ar pakalpojumu nozares uzņēmumiem un beidzot ar mazumtirdzniecību.
Kad jums ir nepieciešama apkalpošanas programmatūra?
Ņemot vērā apkalpošanas programmatūras elastīgo aspektu un problēmu apjomu, ko tā var palīdzēt atrisināt, ļoti ticams, ka ikviens uzņēmums varētu gūt labumu no šīm platformām. Neatkarīgi no tā, vai jūs vadāt nelielu uzņēmumu, kas vēlas paplašināties, vai apjomīgu uzņēmumu, kam nepieciešams optimāls risinājums klientu pieprasījumu pieplūdumam, apkalpošanas programmatūra ir veids, kā to paveikt.
Mūsdienu klientiem ir ļoti maz lietu, kas ir svarīgākas par klientu apkalpošanu. Tā var veidot vai pārtraukt attiecības ar klientiem, un tā var būt svarīgākais faktors klientu lojalitātes nostiprināšanā. Tas ir īpaši svarīgi maziem uzņēmumiem, jo laba reputācija attiecībā uz jūsu klientu apkalpošanu var palīdzēt piesaistīt vairāk klientu.
Ir vērts ņemt vērā arī to, ka vairāk klientu rada vairāk pieprasījumu. Tas ir vēl viens iemesls, kāpēc vēlaties investēt klientu apkalpošanas risinājumos. Jo tie ļauj efektīvāk izmantot zvanu centra cilvēkresursus un nepieciešamības gadījumā palielināt to apjomu.
Bieži maldīgs priekšstats ir par klientu apkalpošanu kā par pēcpārdošanas apmierinātības aptauju. Patiesībā klientu attiecības aptver katru klienta mijiedarbības ar uzņēmumu aspektu. No saistīšanās ar potenciālajiem klientiem līdz palīdzības sniegšanai pirkuma gaitā un pēcpārdošanas atbalstam. Apkalpošanas programmatūra var aptvert visus šos aspektus.
Ja saprotat klientu atbalsta vērtību pietiekami daudz, lai padarītu to par sava biznesa modeļa sastāvdaļu, droši var teikt, ka ir nepieciešams labs apkalpošanas programmatūras risinājums. Nodrošinot savus cilvēkresursus ar šo nenovērtējamo rīku, varat pārliecināties par to, kā vienlaikus uzlabot attiecības ar klientiem un arī darbinieku apmierinātību.
Kādas ir apkalpošanas programmatūras priekšrocības?
Kā jau iepriekš minējām, apkalpošanas programmatūra ir ļoti pielāgojama, un tas nozīmē, ka pastāv neskaitāmi veidi, kā no tās varat gūt labumu. Ja definējat savus mērķus un atbilstoši iestatāt savu programmatūras rīku, varat darīt visu, sākot no klientu pieredzes uzlabošanas līdz zīmola lojalitātes palielināšanai.
Viens no veidiem, kā gūt labumu no šīs programmatūras, ir saziņas uzlabošana. Radot iespēju klientiem vieglāk ar jums sazināties, kad viņiem tas ir nepieciešams, varat ievērojami nostiprināt klientu apmierinātību un uzticību jūsu uzņēmumam. Tagad vairāk nekā jebkad agrāk lietotāji vēlas justies novērtēti un vērtīgi, padarot efektīvu klientu apkalpošanu par vienu no klientu lojalitātes pīlāriem.
Tas ir īpaši nesāpīgi ar līdzekļiem, kam ir daudzkanālu pieeja saziņai. Tas, ka ir iespējams sazināties ar klientiem jebkurā viņu lietotajā sociālo mediju lietotnē, var atvieglot gan aģenta, gan lietotnes lietotāja dzīvi, papildus nodrošinot ātrāku atbildes laiku.
Balstoties uz iepriekšējo punktu, jūs varat izmantot šos LiveAgent pakalpojumu rīkus, kas var sekot visiem pieprasījumiem neatkarīgi no to izcelsmes platformas, un kārtot tos pieteikumos, kuriem varat piekļūt, izmantojot apkalpošanas programmatūru. Izmantojot zvanus, e-pastus, Facebook Messenger un pat WhatsApp – visu vienā platformā, varat sekot pieprasījumiem un izvairīties no to atstāšanas novārtā.
Vēl viens izdevīgs klientu apkalpošanas platformu aspekts ir to spēja integrēties ar citu programmatūru, lai gūtu būtisku ieskatu par klientu uzvedību. Tas ir īpaši noderīgi mazajiem uzņēmumiem, kuriem ir maksimāli jāizmanto mijiedarbība ar katru klientu.
Ir iespējams ne tikai analizēt klientu uzvedību, bet klientu apkalpošanas dienestu pārstāvjiem iespējams arī saņemt atskaites, kas var sniegt būtisku ieskatu par to, kas darbojas, un kas – nē. Apkalpošanas programmatūra var sniegt šo informāciju, ļaujot koriģēt procesus un uzlabot jūsu apkalpošanas modeli.
Izvēloties programmatūras risinājumu ar iebūvētu CRM, varat mainīt visu klientu apkalpošanas darbplūsmu. Šāda veida biznesa lietotne palīdz aģentiem piekļūt svarīgai klientu informācijai tajā pašā mākoņa platformā, kur tiek apstrādāts pieprasījums. CRM var arī pielāgot, lai sniegtu papildu datus par to, kāda veida produktus klienti ir iegādājušies, pat ja tie to darījuši ar trešās puses pārdevēja starpniecību.
Dažas apkalpošanas lietotnes pat piedāvā iespēju izveidot zināšanu bāzi jūsu klientiem ar noderīgu informāciju par jūsu produktu un biežāk sastopamajām problēmām, ar ko saskaras cilvēki. Tas palīdz klientiem atrast ātrākus risinājumus un atbrīvo jūsu aģentus, lai tie apstrādātu vissarežģītākos gadījumus.
Automatizācija un mākslīgais intelekts ir dažas no jaunākajām funkcijām, ko pievieno apkalpošanas platformas, un tās ir kā Dieva sūtītas. Pat vismazākajiem uzņēmumiem ir jāveic atkārtoti uzdevumi, un ir daži klientu pieprasījumi, kas parādās atkal un atkal. Automatizācija ļauj veikt atkārtotus uzdevumus un vienkāršot periodiski atkārtojušos problēmu risināšanas procesu, vēl vairāk uzlabojot uzņēmuma resursu plānošanu.
Lai maksimāli izmantotu savu apkalpošanas programmatūru, noteikti pārbaudiet programmatūras licenci, lai noskaidrotu, kuras funkcijas atbilst katram abonēšanas līmenim. Lai gan mēs ierosinām LiveAgent, realitāte ir tāda, ka jebkura platforma ir labāka kā nekāda.
Kā darbojas apkalpošanas programmatūra?
Apkalpošanas programmatūras pasaule ir ļoti plaša, un katrai atsevišķai programmai ir savi knifi. Tomēr lielākajai daļai no tām ir līdzīgas sniegtās funkcijas, un tas, kā tās tiek nodrošinātas.
Apakalpošanas programmatūra ir mākoņdatošanas programmatūras produkts, kas apkopo visus jūsu sakarus un organizē tos kā pieteikumus. Tas nozīmē, ka e-pasti tiešsaisets čati, un pat sociālo mediju ziņas ir redzami visaptverošā informācijas panelī. Ņemiet kā piemēru kaut vai Google Workspace.
Papildus sakaru organizēšanai šie rīki var piešķirt pieteikumus dažādiem aģentiem un pat filtrēt tos, pamatojoties uz aģenta zināšanām, un izvairīties no aģentu pārklāšanās. Tas uzlabo cilvēkresursu pārvaldību un optimizē darbplūsmu. Ņemot vērā, ka lēnas atbildes un novārtā atstātas ziņas ir daži no lielākajiem klientu neapmierinātības virzītājspēkiem, šīs galvenās funkcijas ir ikvienā apkalpošanas lietotnē.
Atskaišu gatavošana ir vēl viena apkalpošanas programmatūras pamatfunkcija, kas palīdz sekot un pārvaldīt aģentu darba slodzei un efektivitātei. Lielākā daļa apkalpošanas lietotņu pakalpojumu sniedzēju uzsver šo funkciju, jo tā var sniegt nenovērtējamus datus, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un aģenta veiktspēju.
Lielākā daļa apkalpošanas platformu ļauj integrēties ar trešo pušu programmatūru, izmantojot lietojumprogrammu interfeisus. Tas palielina apkalpošanas iespējas un ērtības. Nav jāpārslēdzas starp dažādām cilnēm un lietotnēm, un var visu būtisko informāciju glabāt vienuviet.
Mūsdienīgā apkalpošanas programmatūras izejas kodā varat pat atrast mākslīgā intelekta rīkus. Darbā, kas pilns ar atkārtotiem uzdevumiem un atkārtotiem pieprasījumiem, automatizācija var ietaupīt dārgo laiku un resursus.
Looking to improve your customer service?
Get started with LiveAgent and unify your communication tools in one dedicated help desk solution that can help you solve queries efficiently.
Galu galā apkalpošanas programmatūra ir katra uzņēmuma apkalpošanas modeļa galvenais komponents, un tie cītīgi strādā, lai optimizētu un vienkāršotu servisa procesus. Neatkarīgi no tā, vai jūs esat mākoņpakalpojumu sniedzējs vai pārdodat fiziskas preces, pastāv iespēja, ka varat atrast jums piemērotu pakalpojumu programmatūru.
Frequently Asked Questions
Kāda ir apkalpošanas programmatūras definīcija?
Apkalpošanas programmatūra ir programmatūra, ko izmanto, lai izveidotu mijiedarbību starp klientiem un klientu apkalpošanas dienestu. Klientu apmierinātība ir atkarīga no augstas kvalitātes apkalpošanas programmatūras. Tā palīdz risināt problēmas un vadīt uzņēmējdarbību.
Kādām funkcijām vajadzētu būt ikvienā apkalpošanas programmatūrā?
Apkalpošanas programmatūrai jāatbilst vairākiem kritērijiem. Pirmkārt, tai jābūt intuitīvai un jānodrošina lietošanas ērtums. Tai jānodrošina arī datu aizsardzība un lietojumprogrammu drošība. Visbeidzot, tai jānodrošina procesu automatizācija.
Kāpēc nepieciešama apkalpošanas programmatūra?
Apkalpošanas programmatūra nodrošina augsta līmeņa klientu apkalpošanu. Tā ietekmē ne tikai lietotāju, bet arī darbinieku apmierinātību.
Pēc iepazīšanās ar šo lapu, jūs varētu vēlēties uzzināt vairāk par apkalpošanas programmatūras nozīmi un kā tā var palīdzēt jūsu uzņēmumam. Šajā rakstā ir izskaidrots, kas ir apkalpošanas programmatūra un kādas priekšrocības tā sniedz.
Ja vēlaties paplašināt savas zināšanas par klientu apkalpošanas risinājumiem, apskatiet 20 labākās klientu apkalpošanas programmatūras 2024.gadā. Šis raksts sniedz pārskatu par populārākajiem pakalpojumu sniedzējiem, to funkcijām un cenām.
Sociālo mediju atbalsta programmatūra
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.