Kas ir apakšdomēns?
Apakšdomēns ir domēns, kas ir daļa no lielāka domēna, ko sauc par galveno domēnu. Tā kā LiveAgent ir mākoņbāzēta programma, katram LiveAgent klienta kontam ir jābūt savam īpašam apakšdomēnam. Praksē tas nozīmē, ka visi konti ir instalēti kā galvenā domēna www.ladesk.com apakšdomēni.
Galīgais apakšdomēns izskatās šādi: youraccount.ladesk.com
Ja Jums nepatīk pašreizējais domēns, vienmēr varat lūgt mūsu atbalsta dienestu pārvietot kontu uz citu pieejamo domēnu. Savu LiveAgent kontu varat arī novietot savā domēnā.
Frequently Asked Questions
Kas ir apakšdomēns?
Apakšdomēns ir domēns, kas ir daļa no galvenā domēna, tā ir galvenā domēna nosaukuma papildu sadaļa. Galvenajā domēnā var būt vairāki apakšdomēni, katram no tiem var būt dažādi resursi. Apakšdomēniem nav jābūt savienotiem ar to pašu mitināšanas vietu, kurā atrodas galvenais domēns.
Kāpēc, lai izmantotu LiveAgent, ir nepieciešams apakšdomēns?
LiveAgent ir mākoņbāzēta programma, tāpēc katram LiveAgent klienta kontam ir jābūt savam apakšdomēnam.Praksē tas nozīmē, ka visi konti ir instalēti kā galvenā domēna ladesk.com apakšdomēni.
Vai ir iespējams mainīt apakšdomēnu pakalpojumā LiveAgent?
Ja vēlaties mainīt apakšdomēnu LiveAgent programmā, varat lūgt pārvietot kontu uz citu piekļuvi. Savam LiveAgent kontam varat arī piešķirt savu domēnu.
Pēc šīs lapas izlasīšanas jūs varētu interesēt, kā veidot efektīvas atbildes sociālajos medijos. Iepazīstieties ar mūsu rakstu par vispārēju pieprasījumu sociālo mediju atbilžu sagatavēm, lai uzzinātu vairāk par šīm noderīgajām rīcības stratēģijām. Ja jums interesē, kā darbojas palīdzības dienesta portāli un kā tie var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu, aplūkojiet mūsu sadaļu par palīdzības dienesta portālu. Tur atradīsiet arī bieži uzdotos jautājumus, kas var palīdzēt atrast atbildes uz jūsu jautājumiem. Ja vēlaties saprast, kas ir iekšējā zināšanu bāze un kā tā var palīdzēt jūsu uzņēmumam, ielūkojieties mūsu rakstā par iekšējo zināšanu bāzi. Šis raksts sniegs jums ieskatu tās priekšrocībās un kā to izveidot savā uzņēmumā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientu atbalsts 2024.gadā: Definīcija, stratēģijas, padomi un labākie paņēmieni
Uzziniet, kas ir klientu atbalsts un kāpēc tas ir svarīgi. Nāciet un izpētiet labākos paņēmienus un novatoriskas stratēģijas, lai uzlabotu savu atbalstu.