Kas ir AJAX?
AJAX sauc arī par asinhrono JavaScript un XML. Tā ir JavaScript, paplašināmās marķēšanas valodas, dokumentu objektu modeļa, dinamiskā HTML un citu programmēšanas rīku kombinācija, ko izmanto asinhronu tīmekļa lietojumprogrammu izveidei. Katram programmēšanas rīkam ir sava nozīme. Šīs tīmekļa lietojumprogrammas var nosūtīt informāciju uz serveri un saņemt to atpakaļ fonā. Šis rīks ļauj atjaunināt tīmekļa lapu saturu, kad tiek veikta kāda darbība. Ajax sniedz daudzus ieguvumus un priekšrocības.
BUJ
Kas ir AJAX?
AJAX jeb asinhronais JavaScript un XML ir tīmekļa lietojumprogrammu veidošanas metode, kurā lietotāja mijiedarbība ar serveri notiek asinhroni, t. i., viss dokuments netiek ielādēts atkārtoti. Šīs programmēšanas metodes mērķis ir nodrošināt dinamiskāku mijiedarbību ar lietotāju salīdzinājumā ar tradicionālo modeli.
Kādas ir AJAX sniegtās priekšrocības?
AJAX sniedz šādas priekšrocības: palielina interneta lietojumprogrammu lietojamību un ergonomiku, samazina ekrānu un soļu skaitu, kas nepieciešami, lai iegūtu vēlamo efektu, lejupielādē tikai nepieciešamos datus, nav jāatjauno visa lapa, nodrošina ātrāku saskarni.
Kā AJAX darbojas LiveAgent sistēmā?
Pateicoties AJAX, cita starpā klientu atbalsta dienesti var strādāt efektīvi un dinamiski. Tīmekļa vietne netērē laiku, lai pilnībā ielādētos, un tiek atjaunināti tikai tie elementi, kuriem tas ir nepieciešams.
Ja vēlies padziļināt zināšanas par AJAX, iesaku apskatīt rakstu par kas ir AJAX. Tas sniegs skaidrojumu par to, kā AJAX var uzlabot tīmekļa lietotņu efektivitāti.
Papildus tam, vari uzzināt vairāk par LiveAgent sistēmā pieejamajām iespējām un funkcionalitāti, izlasot palīdzības dienesta programmatūras glosāriju. Šis glosārijs ir noderīgs rīks, lai izprastu dažādus terminus un tehnoloģijas, kas tiek izmantotas klientu atbalsta jomā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientu atbalsts 2024.gadā: Definīcija, stratēģijas, padomi un labākie paņēmieni
Uzziniet, kas ir klientu atbalsts un kāpēc tas ir svarīgi. Nāciet un izpētiet labākos paņēmienus un novatoriskas stratēģijas, lai uzlabotu savu atbalstu.