Kas ir aicinājuma uz rīcību poga?
Aicinājuma uz rīcību pogas (sauktas arī par CTA pogām) ir klikšķināmas pogas, kas motivē mājaslapas apmeklētājus veikt noteiktu darbību (vēlamo reklāmguvumu). Tas var būt jebkas, ko vēlaties, lai jūsu apmeklētāji darītu, piemēram, abonētu biļetenu, pieteiktos bezmaksas izmēģinājumam, ieplānotu demonstrāciju, pievienotu preci iepirkumu grozam, iesniegtu kontaktformu, uzsāktu tiešsaistes čatu, aizpildītu reģistrācijas formu, piedalītos aptaujā, vienkārši apmeklētu noteiktu mājaslapas lapu utt. CTA pogu mērķis ir uzreiz iegūt apmeklētāju reklāmguvumus vai arī tās var izmantot kā vērtīgus pārdošanas piltuves soļus sekundāro reklāmguvumu mērķu sasniegšanai.
CTA pogas parasti var atrast mājaslapās, galvenajās lapās, produktu lapās, cenu lapās, e-pasta vēstulēs, jaunumu biļetenos, rakstu beigās vai emuāra ierakstos un tiešsaistes reklāmās. Tās var novietot arī gandrīz jebkurā vietā, kur vēlaties piesaistīt apmeklētāju uzmanību, aicināt iesaistīties un lūgt viņiem veikt vēlamās darbības un tādejādi uzlabot reklāmguvumu līmeni. Tāpēc aizcinājuma uz rīcību pogas parasti ir vislielākās, visspožākās un ieņem vispamanāmāko pozīciju lapā, kurā tās tiek novietotas.
Kāpēc aicinājuma uz rīcību pogas ir tik svarīgas?
Jūsu mājaslapas panākumus nosaka tas, cik labi tā var pārvērst apmeklētājus un potenciālos pircējus maksājošos klientos. Katrureizi, kad apmeklētāji nonāk jūsu mājaslapā, viņi gaida dažus norādījumus par to, kas būtu jādara tālāk. Pretējā gadījumā tie var apjukt un doties prom no jūsu lapas, neveicot turpmākas darbības. Tomēr, piemēram, saskaņā ar Small Biz Trends pētījumu aptuveni 70% mazo uzņēmumu B2B mājaslapās pietrūkst aicinājuma uz rīcību.
Stratēģiski izvietotas aicinājuma uz rīcību pogas rada labāku lietotāja pieredzi apmeklētājiem, koncentrē viņu uzmanību, iedrošina viņus veikt nākamos soļus, palielina iesaisti. Tās arī palīdz uzlabot mērķtiecīgus reklāmguvumus un palīdz sasniegt vispārējos mājaslapas reklāmguvumu līmeņus. Jo īpaši tas attiecas uz galvenajām lapām, vizuāli pievilcīga, labi novietota CTA poga var radīt būtisku atšķirību starp reklāmguvumu vai atlēcienu. E-pasta mārketinga kampaņu panākumi lielā mērā ir atkarīgi arī no e-pasta CTA pogu efektivitātes.
Kā pievienot aicinājuma uz rīcību pogu mājaslapā?
Pievienojot aicinājuma uz rīcību pogu jūsu mājaslapā, ir jāņem vērā trīs svarīgi faktori, lai nodrošinātu, ka tā efektīvi piesaista apmeklētājus un veicina reklāmguvumus. CTA poga jānovieto pareizi, lai tā būtu viegli un bez piepūles pamanāma.
- pogas novietojums: padomājiet par visatbilstošākajām vietām jūsu CTA pogām. Tās jānovieto galvenēs, sānu paneļos un lapu apakšā.
- pogu dizains: izvēlieties pareizo CTA pogu dizainu – apsveriet pogu formu, izmēru un krāsu, lai tās izskatītos vizuāli pievilcīgas. Pārbaudiet dažādas pogu iespējas, lai noskaidrotu, kura gūst visvairāk klikšķu.
- teksts vai saturs: rakstiet īsu tekstu, trāpīgu un aicinošu uz rīcību. Tam skaidri jānorāda, kas notiek, kad apmeklētāji noklikšķina uz pogas.
Kā izcelt aicinājuma uz rīcību pogu?
Jūsu aicinājuma uz rīcību pogas noformējumam ir būtiska loma mājaslapas reklāmguvumu līmeņa uzlabošanā. Uzmanību piesaistoša CTA poga ir dažādu būtisku elementu (krāsa, kontrasts, forma, izmērs un teksts) summa. Tālāk ir aprakstīti labākie paņēmieni, kā jūsu mājaslapā izcelt aicinājuma uz rīcību pogas.
- izvēlieties īsto pogas krāsu
Lai gan CTA pogām nav tādas vienas vispiemērotākās krāsas, tomēr labas atsauksmes ir par tādām spilgtām krāsām, kā piemēram, sarkana, zaļa, dzeltena un oranža, un vairumā gadījumu ieteicams izvairīties no melnas, baltas, pelēkas un brūnas krāsas. Piemēram, HubSpot reiz testēja sarkanas un zaļas CTA pogas un konstatēja, ka sarkanā CTA poga par 21% efektīvāka par zaļo krāsu.
- veidojiet kontrastu ar apkārtējo
Kopumā ieteicams izmantot krāsas ar augstu kontrastu pret fona krāsu un apkārtējiem elementiem, lai nodrošinātu, ka CTA pogas viegli piesaista lietotāju uzmanību. Tas nozīmē, ka krāsa joprojām jāsaskaņo ar kopējo mājaslapas noformējumu un krāsu shēmu.
- pievērsiet uzmanību izmēram
Lai gan aicinājuma uz rīcību pogai ir jābūt pietiekami lielai, lai to varētu ērti izlasīt gan galddatoros, gan mobilajās ierīcēs, tai nevajadzētu būt ievērojami lielākai par pārējiem mājaslapas elementiem. Pārliecinieties, vai ap pogu ir pietiekami daudz brīvās vietas, lai tā izceltos.
- atrodiet labāko formu
Kad runa ir par CTA pogas formu, iespējams izvēlēties ar stūrainām vai noapaļotām malām. Lai gan abas iespējas ir visai izplatītas, aicinājuma uz rīcību pogas ar noapaļotām malām tiek uzskatītas par pievilcīgāku cilvēka acij.
- izmantojiet uz rīcību koncentrētu tekstu
Darbības vārdi (piemēram, Pievienoties, Pasūtīt, Iegūt, Pieprasīt, Lejupielādēt), kas apvienoti ar “Tagad” vai citiem vārdiem, kas norāda uz steidzamību, ir labi zināmi paņēmieni, lai uzlabotu CTA pogu efektivitāti. Kādā pētījumā tika konstatēts, ka, izmantojot pirmās personas izteiksmi (“Saņemt manu bezmaksas sagatvi”, nevis “Saņemiet bezmaksas sagatavi”), vidējā klikšķu skaita līmenis var palielināties pat par 90%.
Kāds ir labs aicinājuma uz rīcību pogas vidējais klikšķu skaits?
Nav vienota etalona par to, kas tiek uzskatīts par labu klikšķu skaitu aicinājuma uz rīcību pogām. Tomēr saskaņā ar Vye pētījumu vidējais klikšķu skaits dažāda veida elementiem ar aicinājumu uz rīcību (pogām, tekstiem un attēliem) visās nozarēs ir 4,23%, bet vidējais klikšķu skaits aicinājuma uz rīcību pogām, ir 5,31% (salīdzinājumā ar 2,06% teksta CTA un 3,53% noformētiem, uz attēla balstītiem CTA). Pētījumi arī atklāja, ka vidējais CTA klikšķu skaits var būtiski atšķirties atkarībā no nozares. Tā, piemēram, finanšu, e-komercijas, loģistikas un nekustamā īpašuma nozarēs ir visaugstākais CTA klikšķu skaits, savukārt elektroenerģijas, medicīnas/veselības aprūpes un tehnoloģiju nozarē tas ir starp zemākajiem.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kas ir aicinājuma uz rīcību poga?
Aicinājuma uz rīcību poga (CTA) ir poga, kuras mērķis ir iesaistīt mājaslapas apmeklētājus un potenciālos klientus un pamudināt viņus veikt vēlamās darbības, piemēram, apmeklēt noteiktu lapu, abonēt jaunumu biļetenu, pievienot preci iepirkumu grozam, pieteikties bezmaksas izmēģinājumam, uzsākt tiešsaistes čatu utt. CTA pogas parasti tiek novietotas mājaslapās, galvenajās lapās, cenu lapās, jaunumu biļetenos, pārdošanas e-pastos un reklāmās.
Kāpēc aicinājuma uz rīcību poga ir tik svarīga?
Ikreiz, kad apmeklētāji pārlūko jūsu mājaslapu, aicinājuma uz rīcību pogas padara skaidri redzamu, kas jādara tālāk - pretējā gadījumā viņi vienkārši var atiet, neveicot reklāmguvumu. Tādējādi CTA pogām ir izšķiroša nozīme, lai piesaistītu vietnes apmeklētājus, vadītu tos pirkšanas ceļā un veicinātu reklāmguvumu pieaugumu.
Kā aicinājuma uz rīcību pogu pievienot mājaslapai?
Lai pievienotu aicinājuma uz rīcību pogu jūsu vietnē un nodrošinātu, ka tā efektīvi iesaista apmeklētājus, padomājiet, kur tā tiks novietota, kā tā izskatīsies un ko tā teiks. Izvēlieties pareizo izvietojumu (galvene, sānjosla, lappušu apakša), noformējumu (forma, izmērs un krāsa, kas padarīs to pievilcīgu jūsu vietnes apmeklētājiem) un tekstu, kas skaidri norāda, kas notiks, noklikšķinot uz pogas.
Kā izcelt manu aicinājuma uz rīcību pogu?
Lai jūsu CTA poga izceltos, izvēlieties krāsu, kas vislabāk iederas jūsu mājaslapas vispārējā noformējumā (parasti tiek ieteikta sarkana, zaļa, oranža un dzeltena). Pārliecinieties, vai tā labi kontrastē ar fona krāsu un ir pietiekami liela, lai pievērstu uzmanību, neaizēnojot pārējo saturu. Izmantojiet tekstu, kas saistīts ar rīcību, kas palielina steidzamību, un atcerieties, ka, izmantojot tekstu pirmās personas vārdā, var vēl vairāk uzlabot aicinājuma uz rīcību vidējo klikšķu skaitu.
Kāds ir labs aicinājuma uz rīcību pogas vidējais klikšķu skaits?
Lai gan nav universāla etalona par to, ko varētu uzskatīt par labu klikšķu skaitu aicinājuma uz rīcību pogām, Vye mārketinga aģentūras pētījumā tika konstatēts, ka vidējais vidējais klikšķu skaita līmenis dažāda veida aicinājuma uz rīcību elementiem vidēji nozarēs ir 4,23% (5,31% īpaši CTA pogām). Tomēr šis skaitlis var ievērojami atšķirties atkarībā no nozares.
Pēc iepazīšanās ar aicinājuma uz rīcību pogas būtību, Jums varētu interesēt uzzināt kā pievienot aicinājuma uz rīcību pogu mājaslapā. Tas palīdzēs Jums efektīvāk vadīt apmeklētāju darbības un uzlabot mājaslapas veiktspēju. Turpiniet ar prioritātes pogas koncepciju, lai saprastu, kā šī funkcija var palielināt darba efektivitāti un klientu apmierinātību. Izmantojot prioritātes pogu, Jūs varat ātrāk un efektīvāk risināt svarīgākos pieprasījumus.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.