Kas ir aģenta saskarne?
Aģentu saskarne sniedz aģentiem pilnīgu kontroli pār visām darbībām, kas saistītas ar aģentu darbu palīdzības dienesta programmatūrā. Saskarnē ir dažādas sadaļas, piemēram, vadības panelis un palīdzības pieteikumu informācijas panelis, kas ļauj aģentiem veikt daudzas darbības.
Ko varat darīt aģenta saskarnē?
Aģenti var veikt virkni darbību, piemēram:
- Pārsūtīt atbildību par pieteikumu
- Pievienot piezīmes
- Rediģēt klientu informāciju
- Pievienot un noņemt klientus no adresātu sarakstiem.
- Nodrošināt naudas atmaksu
- Veikt gan iekšējās, gan ārējās tiešsaistes tērzēšanas, videozvanus un tālruņa zvanus.
- Izstrādāt visaptverošas atskaites.
- Izveidot zināšanu bāzes un klientu portālus
Lai iegūtu pilnīgu pārskatu par to, ko varat darīt aģenta saskarnē, lūdzu, apmeklējiet šo saiti.
Kādas atskaites var izveidot aģenta saskarnē?
Ziņojumu paneļa atskaišu kopsavilkums aģenta saskarnē sniedz ieskatu individuālajos un komandas (nodaļas) rezultātos attiecībā uz palīdzības pieteikumu atrisināšanu, vidējo atbildes laiku, palīdzības pieteikumu nodošanu, atrisināšanu pēc pirmā kontakta un citiem rādītājiem.
BUJ
Kas ir aģenta lietotāja saskarne?
Aģenta lietotāja saskarne sniedz aģentiem iespēju kontrolēt un darboties palīdzības dienesta programmatūrā, kas ir daļa no viņu darba. Saskarne cita starpā ietver vadības paneli, pieteikumu paneli, pateicoties kuram aģents var nodot atbildību par pieteikumiem, rediģēt informāciju par klientiem, koordinēt adresātu sarakstu, veikt tālruņa zvanus un tērzēšanu, veidot izvērstus pārskatus un veidot zināšanu bāzes.
Kādas funkcijas ir LiveAgent panelim?
LiveAgent vadības panelī atradīsiet visu, kas nepieciešams Jūsu pašreizējam darbam. Tur atradīsiet aģentu darba uzraudzību reāllaikā. Tur varat atrast arī viņam piešķirto atvērto pieteikumu skaitu, bet viņš var redzēt arī savu kolēģu palīdzības pieteikumus.
Ja jūs jau esat iepazinies ar to, kas ir aģenta saskarne, iespējams, vēlēsieties uzzināt vairāk par tās lietošanas iespējām. Uzziniet, kādas atskaites var izveidot un kā tas var palīdzēt jūsu klientu apkalpošanas stratēģijā. Arī balss lietotāja saskarne var būt interesants temats - izpētiet, kā to var izmantot klientu apkalpošanā un kādas ir tās priekšrocības un trūkumi, lai uzlabotu jūsu biznesa efektivitāti.