Kas ir aģenta loma?
Kad LiveAgent sistēmai tiek pievienots jauns aģents, ir jādefinē viņa loma. Aģenta loma ataino un nosaka aģenta iespējas un pienākumus palīdzības dienestā. LiveAgent sistēmā ir iespēja izvēlēties vienu no divām lomām. Izmantojot administratora lomu, aģents var kontrolēt un pārvaldīt sistēmas iestatījumus. Ar aģenta lomu aģenti var atbildēt uz biļetēm un risināt klientu problēmas, bet viņi nevar pārraudzīt sistēmu. Izveidojot aģenta lomu, tā kļūst organizētāka un skaidrāka.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Ko nozīmē aģenta loma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādas kompetences ir aģenta lomai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.” } }] }BUJ
Ko nozīmē aģenta loma?
Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.
Kādas kompetences ir aģenta lomai?
Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).
Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?
Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par aģenta loma, noteikti izlasiet sadaļu "Kas ir aģenta loma?", kur varēsiet iedziļināties tā nozīmīgākajos aspektos. Tāpat ir vērts aplūkot bieži uzdotos jautājumus (BUJ), lai iegūtu skaidrību par to, ko tieši nozīmē aģenta loma, un kādas kompetences ir šai lomai nepieciešamas. Ja vēlaties uzzināt, kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas, šī informācija būs noderīga, lai maksimāli izmantotu jūsu klientu apkalpošanas iespējas. Un, ja jūsu mērķis ir uzlabot klientu servisu, šajā sadaļā jūs atradīsiet praktiskus padomus un ieteikumus, kas palīdzēs sasniegt jūsu mērķus.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.