Kas ir a-likuma algoritms?
A-likums ir standarta kompresijas algoritms, ko izmanto audio apstrādei digitālajā telekomunikācijā. Šis kompandēšanas algoritms tiek izmantots Eiropā, lai pirms digitalizācijas optimizētu analogā signāla dinamisko diapazonu.
A-likums ir viena no divām standarta G.711 versijām. Likuma kodeks ir līdzīgs u-likuma algoritmam, kas tiek izmantots digitālajai komunikācijai un telefonijai Dienvidamerikā un Japānā. Tomēr galvenā atšķirība starp šiem abiem, izņemot valstis, kas tās izmanto, ir tā, ka u-likumam ir nedaudz lielāks dinamiskais diapazons.
Vispārīgi runājot, dinamiskais diapazons ir skaļākās skaņas attiecība, bez fona trokšņa kropļojumiem. Konkrētajiem bitiem kodēšana ar a-likuma algoritmu samazina audio signāla dinamisko diapazonu, kas palielina kodēšanas efektivitāti un nodrošina lielāku signāla un kropļojuma attiecību nekā lineārais kodējums. A-likuma kompresija nodrošina vienādu trokšņa līmeni, vienlaikus nodrošinot skaidrāku skaņu bez kropļojumiem.
A-law izmanto telefonijā un telekomunikācijās gan jaunākām digitālajām, gan vecākām analogajām sistēmām. Kad digitālā datorsistēma saņem skaņu, analogā sistēma analogos signālus pārvērš digitālajos signālos. Saskaņā ar a-likuma algoritmu analogajam signālam nevienādā vietā ir jāiestata kvantifikācijas līmeņi. To veic, izmantojot nelineāru pastiprinātāju.
Ja audio signāls jau ir digitalizēts, tas nav jāsaspiež. Lielākās daļas datoriekārtu simbolu lielums ļauj viegli atpazīt 8 bitu digitālo datu failu.
Dažas audio apstrādes priekšrocības, izmantojot a-likuma algoritmu, ir šīs:
- Paaugstināta kodēšanas efektivitāte — audio signālu atšifrēšanai nepieciešams mazāk enerģijas
- Nodrošina dinamisko diapazonu, vienlaikus saglabājot izšķirtspēju zemas amplitūdas signāliem
- Labāka signāla un kropļojumu attiecība nekā lineārā kodēšana
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar "A-Likums" lapu, iesaku izlasīt par IT pakalpojumu dienestu. Uzziniet, kāpēc IT pieteikumu apstrādes rīks ir būtiska sastāvdaļa un kā tas var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Atsauksmju logrīks ir būtisks rīks klientu atsauksmju vākšanai, kas vienkāršo apkalpošanas gaitu un uzlabo pārdošanas procesus. Izmantojiet LiveAgent, lai viegli integrētu atsauksmju logrīku savā tīmekļa vietnē un uzlabotu klientu pieredzi. Atveriet bezmaksas kontu jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmumu, balstoties uz klientu atsauksmēm!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.