Klientu apkalpošanas programmatūra

Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem, izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra no LiveAgent

Vai esat noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasta ziņas, čati, zvani, pieminējumi sociālajos medijos un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē, un, izmantojot uzlabotus automatizācijas nosacījumus un integrācijas, jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies, vienkārši noklikšķinot uz pogas “Reģistrēties”.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Klientu apkalpošanas programmatūra/ Apskatiet, kā tā darbojas!​

00:00/02:25
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klientu apkalpošanas programmatūra

Kas ir Klientu Apkalpošanas Programmatūra?

Klientu apkalpošanas programmatūra, jeb palīdzības dienesta programmatūra ir programmatūras veids, ko uzņēmumi izmanto, lai sazinātos ar klientiem.

Klientu apkalpošanas aģenti izmanto tādas funkcijas kā, piemēram, pieteikumu pārvaldība, lai efektīvi kārtotu saziņu ar klientiem un ātrāk atrisinātu klientu jautājumus.

Tās izmanto, lai uzlabotu klientu apmierinātību, sniegtu ātras atbildes uz jautājumiem un apvienotu dažādus saziņas kanālus vienā ērtā iesūtnē.

Palīdzības dienests

Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem un pārvaldiet saziņu, izmantojot LiveAgent plaši aprīkotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu.

Pieteikumu apstrāde

Iegūstiet labāku veidu, kā pārvaldīt saziņu ar saviem klientiem un sakārtojiet visas savas ziņas vienuviet, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu.

Tiešsaistes čats

Mūsu čata rīku ir viegli ieviest, un tas ir viens no ātrākajiem tirgū, kas nozīmē, ka varat nodrošināt ātru atbalstu ikvienam tiešsaistes klientam.

Sociālie mediji

LiveAgent var integrēt visas svarīgās sociālo mediju un ziņapmaiņas lietotnes vienuviet — Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber un WhatsApp.

Zvanu centrs

LiveAgent zvanu centrs ir labākais veids, kā personiskā veidā uzturēt mijiedarbību ar klientiem situācijās, kad rakstītais vārds to vienkārši nespēj paveikt.

Zināšanu bāze

Uzlabojiet savu tiešsaistes klientu apkalpošanu, izmantojot informatīvus rakstus, praktiskas pamācības un ceļvežus savā zināšanu bāzē, vai ļaujiet klientiem diskutēt forumos.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi

Kas padara LiveAgent par lielisku
klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu?

Izpētiet, kā mūsu klientu atbalsta risinājums var palīdzēt uzlabot
vidējo atbildes laiku un radīt apmierinātus klientus.

Optimizēta pieteikumu apstrādes sistēma

Ja izmantojat mūsu vienkāršoto pieteikumu apstrādes sistēmu, nav nepieciešams atsevišķi sekot katram klientu saziņas kanālam. Tā var apvienot visus jūsu kontus un sakārtot jūsu saziņu vienā iesūtnē. Mūsu hibrīdā pieteikumu straume apvieno ziņas no katra klienta un ievieto tās vienā pieteikumu pavedienā, lai jums būtu viegli atbildēt un veikt turpmākas darbības.

Atbalstītie kanāli

LiveAgent ir klientu atbalsta platforma, kurā var izmantot visus svarīgos saziņas kanālus. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēmā ir integrēti e-pasta konti, ātrs tiešsaistes čata logrīks, zvanu centra iespējas, sociālo mediju platformas, ziņapmaiņas lietotnes un klientu portāls ar zināšanu bāzi. Ieprieciniet savus klientus neatkarīgi no tā, kādu saziņas kanālu viņi nolemj izmantot.

Uzziniet vairāk par atbalstītajiem kanāliem

Iebūvēts CRM

Klientu attiecību pārvaldība ir LiveAgent neatņemama sastāvdaļa. Uzglabājiet un kārtojiet savu klientu informāciju mūsu klientu apkalpošanas programmatūrā, lai ērti piekļūtu klientu ieskatiem. Izveidojiet pielāgotus laukus savā kontaktinformācijā, lai būtu informēts un nodrošinātu vislabāko apkalpošanu. Papildus mūsu pašu CRM funkciju komplektam varat integrēt LiveAgent arī dažādu populāru CRM programmatūru.

Integrācijas

Integrācijas var atvieglot jebkura klientu apkalpošanas aģenta darbu. LiveAgent piedāvā vairāk nekā 200 ārējas un iebūvētās integrācijas ar populāru programmatūru, sākot no projektu pārvaldības un laika uzskaites līdz nišas risinājumiem. Mēs piedāvājam arī dažādus palīdzības dienesta migrācijas spraudņus, lai atvieglotu pāreju uz LiveAgent. Integrējiet savus iecienītākos rīkus ar LiveAgent un pavadiet mazāk laika, pārslēdzoties starp lietotnēm.

Automatizācija un Nosacījumi

Savlaicīgu atbilžu sniegšanu uz klientu jautājumiem var padarīt vēl vienkāršāku, pateicoties automatizācijas funkcijām. LiveAgent var palīdzēt jums automatizēt pieteikumu piešķiršanu aģentiem un to kārtošanu, kā arī automātiski noteikt to prioritātes. Iestatiet pielāgotus nosacījumus, lai apstrādātu atkārtotus uzdevumus, vai izmantojiet automātiskās atbildes un citas lieliskas funkcijas, lai atvieglotu ikdienas darbplūsmu, kad tas jums nepieciešams.

Uzziniet vairāk par Automatizāciju un Nosacījumiem

Atskaišu veidošana un Gamifikācija

Viena no LiveAgent galvenajām funkcijām ir reāllaika atskaišu veidošana un visaptveroša analīze, kas palīdz atklāt un izprast klientu apkalpošanas stiprās un vājās puses. Varat arī izmantot LiveAgent gamifikācijas funkcijas, lai motivētu klientu apkalpošanas pārstāvjus strādāt labāk. Padariet aģentu darbu izklaidējošāku un iesaistieties draudzīgā sacensībā, pateicoties pielāgojamiem žetoniem.

Uzziniet vairāk par Atskaišu veidošanu

Ietaupiet vairāk, izmantojot mūsu programmatūru
klientu apkalpošanai

LiveAgent var būt jūsu par pieņemamu cenu. Apskatiet salīdzinājumu un uzziniet, cik daudz varat ietaupīt, izmantojot tā dažādās funkcijas.

Labākā klientu pieredze veidojas
pateicoties LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR ceļojumu aģentūra ir lielākā Slovāku ceļojumu aģentūra ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi un 90 000 apmierinātiem klientiem, kuriem ir iespēja ceļot uz vairāk nekā 150 valstīm katru gadu.

    Lasīt vairāk par Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht iesākās kā skolas projekts un šobrīd ir pārveidots reālā uzņēmumā, pateicoties labam klientu atbalsta servisam un panākumiem.

    Lasīt vairāk par FrëschKëscht

View all

Vislabākā vērtība par jūsu naudu

Cenu paketēs mēs rūpīgi izvēlamies funkcijas, lai jūs varētu iegūt vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko izlietojat, nepārkāpjot savu budžetu.

30 Dienu Izmēģinājums
Nav Nepieciešama Kredītkarte
un daudz kas cits
$15 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Saistītie Raksti arKlientu apkalpošanas programmatūras:
Izpētiet labāko tirgū pieejamo palīdzības dienesta programmatūru izlasi. Izvēlieties savai mājaslapai ideālo palīdzības dienesta programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu debesīs.

Palīdzības dienesta programmatūra

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Izpētiet, kā liveagent atbilst Jūsu nišas aģentūrai. Izglītības iestādes un nevalstiskās organizācijas paļaujas uz liveagent.

Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam

LiveAgent piedāvā mērogojamu un pielāgojamu palīdzības dienesta programmatūru, kas uzlabo klientu apmierinātību un ieņēmumus. Izmantojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes un atklājiet, kā tas var atbalstīt jūsu biznesu, aģentūru vai NVO. Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas.

LiveAgent izejošo zvanu centra programmatūra ļauj veikt izejošos zvanus interesentiem, potenciālajiem vai esošajiem klientiem. Izmēģiniet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paceliet savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī.

Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra

Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!

LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas - ātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku tirgū. Zvanu centrs un pat tādu kanālu pārklājums kā Instagram.

Vai meklējat LiveChat alternatīvu?

LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x