20 labākās klientu apkalpošanas programmatūras 2024. gadā palīdz uzlabot klientu attiecības, samazināt reakcijas laiku un uzlabot aģentu produktivitāti. Izvēlieties ideālo risinājumu, lai paceltu savu klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
Klientu apkalpošanas programmatūra ir galvenā sastāvdaļa izcilas klientu pieredzes iegūšanai. Tomēr īstās programmatūras atrašana ir sarežģīta, jo lielākā daļa pakalpojumu sniedzēju piedāvā visai līdzīgas funkcijas un sola palīdzēt jums sasniegt vienus un tos pašus mērķus. Lai palīdzētu jums izvēlēties labāko programmatūru jūsu uzņēmumam, nišai un nozarei, esam izveidojuši 2024.gada labāko klientu apkalpošanas risinājumu sarakstu. Mēs salīdzināsim katras programmatūras funkciju sarakstu, cenu un klientu vērtējumus no neatkarīgām programmatūras apskatu vietnēm.
Klientu apkalpošanas programmatūra ir programmatūra, kas optimizē klientu saziņu starp dažādiem kanāliem. Katra programmatūra atšķiras ar to, kā tā apstrādā ienākošās klientu ziņas. Tomēr lielākā daļa programmatūras pārveido ziņas, kas ienāk no dažādiem saziņas kanāliem pieteikumos un saglabā tos koplietotā, centralizētā iesūtnē.
Klientu apkalpošanas programmatūra parasti tiek izmantota klientu atbalsta nolūkam, tomēr to var izmantot arī jūsu uzņēmuma pārdošanas, grāmatvedības, IT vai mārketinga komanda. Papildus tam, ka sistēma ir noderīga tradicionālajiem uzņēmumiem, tā var būt noderīga arī bezpeļņas organizācijām, valsts aģentūrām un izglītības iestādēm.
Klientu apkalpošanas programmatūra savienojas ar jūsu ikdienas klientu saziņas kanāliem, tostarp e-pastu, tālruni, tiešsaistes čatu, sociālajiem medijiem, ziņapmaiņas lietotnēm un pat klientu apkalpošanas portāliem.
Kad klients sazinās ar jūsu uzņēmumu kādā no šiem kanāliem, sistēma automātiski izveido pieteikumu. Piemēram, ja klients izmanto reāllaika kanālu, piemēram, tālruni vai tiešsaistes čatu, sistēma automātiski sāk zvanīt, lai brīdinātu tiešsaistes atbalsta aģentus. Kad aģents paceļ zvanu vai čatu, aģents un klients var uzsākt reāllaika saziņu.
Pieņemsim, ka klients izmanto kanālu, piemēram, e-pastu, sociālos medijus vai ziņapmaiņas lietotni, lai sazinātos ar jūsu uzņēmumu. Tādā gadījumā sistēma vienkārši izveidos pieteikumu un piešķirs to noteiktai nodaļai/aģentam, pamatojoties uz iepriekš noteiktiem kritērijiem.
Uzņēmumi un organizācijas, kas neizmanto šo tehnoloģiju, bieži vien saskaras ar klientu neapmierinātību un kurnēšanu, jo daudzas klientu ziņas paslīd garām vai uz tām netiek atbildēts pietiekami ātri.
Šāda sistēma ļauj jebkuram uzņēmumam vai organizācijai uzlabot savus klientu saziņas procesus, jo tiek samazināta nepieciešamība uzraudzīt ierīci un kontu, jo visas ziņas tiek glabātas vienuviet. Rezultātā tas ietaupa laiku un uzlabo produktivitāti un reakcijas laiku, kas veicina lielāku klientu apmierinātību.
Klientu atbalsta programmatūra var viegli aizstāt jūsu tīmekļa pastu vai pasta klientus, piemēram, Gmail, Outlook un Mail. Tā piedāvā vairāk funkcionalitātes un elastības, un tā ir kas daudz vairāk nekā tikai e-pasta sūtīšana un saņemšana.
Klientu apkalpošanas programmatūra nodrošina uzlabotas sadarbības un e-pasta prasmes, pamatojoties uz pārvirzīšanas iespējām, pielāgojamām e-pasta sagatavēm, aizpildītiem klientu profiliem, klientu segmentācijas iespējām un SLA uzraudzību. Tajā ir iekļauti arī aģentu pārklāšanās noteikšanas funkcijas, kas nodrošina, ka aģenti netērē laiku, strādājot ar vienu un to pašu pieteikumu un neizdzēš viens otra darbu.
Tiešsaistes čats ir vēlamais saziņas kanāls 42% tiešsaistes klientu, jo tas ir bez problēmām un viegli pieejams. Tā vietā, lai meklētu jūsu kontaktinformāciju, jūsu klienti var ātri sazināties ar jums jūsu mājaslapā, noklikšķinot uz atbilstošās pogas.
Tiešsaistes čats ir arī lielisks proaktīvs klientu atbalsta rīks, kas noder, lai atrisinātu reāllaika problēmas, ar kurām klienti var saskarties, pārlūkojot jūsu mājaslapu vai mēģinot tajā iepirkties.
Lieliskai klientu apkalpošanas programmatūrai ir jāietver zvanu centra iespējas, jo tas nodrošina elastību un ievērojamus ietaupījumus. Piemēram, tā vietā, lai tērētu naudu par aparatūru un starptautisko zvanu minūtēm, jūs varat nodrošināt atbalstu visā pasaulē par pieņemamu cenu.
Lai gan daudzi patērētāji dod priekšroku digitālajiem kanāliem, zvanīšana joprojām ir labākais risinājums problēmām, kas prasa ātrus risinājumus. Saruna ar atbalsta pārstāvi var nodrošināt, ka abas puses saprot viena otru un nerodas pārpratumi.
Digitāli apsviedīgie, piemēram, Z paaudze, dod priekšroku saziņai sociālajos medijos, jo tas ir vienmēr pieejams kanāls. Citas patērētāju grupas vēršas pie sociālajiem kanāliem kā pie pēdējā līdzekļa, proti, pēc tam, kad tām nav izdevies sazināties ar uzņēmuma atbalsta nodaļu un ir izsmeltas visas citas iespējas.
Ir svarīgi atzīmēt, ka ne katram uzņēmumam ir jābūt klātesošam ikvienā platformā. Tomēr lielākā daļa patērētāju sagaida, ka lielākajai daļai uzņēmumu, organizāciju un izglītības iestāžu ir aktīva Facebook, Instagram un Twitter lapa, kurā viņi var vērsties pēc atbalsta.
Tādas ziņapmaiņas lietotnes kā Messenger, Viber, WhatsApp, LINE un Signal kļūst arvien populārākas klientu apkalpošanā, jo tās piedāvā vienkāršu veidu, kā sazināties ar uzņēmumiem. Turklāt klienti ir iepazinušies ar šīm lietotnēm, jo viņi tās izmanto, lai sazinātos ar draugiem un ģimeni, tāpēc sazināties arī ar uzņēmumiem ir ļoti ērti.
Turklāt ziņapmaiņas lietotnēs lietotājiem nav jāgaida vai aktīvi jāiesaistās sarunā. Tā vietā klienti var atbildēt sev izdevīgā laikā un joprojām saņemt salīdzinoši ātras atbildes uz saviem jautājumiem.
Mūsdienu klients nevēlas tērēt laiku, sazinoties ar klientu apkalpošanu. Tā vietā viņi neatkarīgi meklē atbildes uz saviem jautājumiem jūsu vietnes BUJ sadaļā, pārbaudītos kopienas forumos vai citos saistītajos resursos. Uzņēmumi var dot klientiem iespēju ātri un efektīvi atrast atbildes uz saviem jautājumiem, izmantojot pareizo zināšanu apmaiņas programmatūru. Tas ļauj klientiem piekļūt centralizētai zināšanu bāzei, kurā ir visa informācija, kas nepieciešama viņu problēmu risināšanai.
Īpaša zināšanu krātuve, kurā ir izklāstīti pamatprocesi, noteikumi vai praktiski padomi, var ievērojami samazināt pieteikumu apjomu un mazināt spiedienu uz jūsu darbiniekiem. Pašapkalpošanās resursus var viegli ieviest, izmantojot visaptverošu zināšanu bāzes programmatūru.
Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi var izmantot programmatūru zināšanu pārvaldībai, optimizēt informācijas kārtošanu un pieejamību, lai nodrošinātu izcilus klientu apkalpošanu un atbalstu.
Klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu izmantošana jūsu uzņēmumam var sniegt labumu neskaitāmos veidos. Mēs varam ieskicēt daudzus pielietošanas veidus — no groza pamešanas līmeņa samazināšanas līdz klientu apmierinātības, ieņēmumu un lojalitātes palielināšanai.
Iemesls, kāpēc ar šo klientu apkalpošanas rīku varat paveikt tik daudz, ir tas, ka tas ir daudzpusīgs. To var izmantot universitātes, veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēji, finanšu iestādes, e-komercijas uzņēmumi, SaaS jaunuzņēmumi un arī visi citi savu dažādo mērķu sasniegšanai. Šī mākoņa kontaktu centra programmatūra ir izstrādāta, lai apmierinātu dažādas nozares, padarot to par labāko izvēli uzņēmumiem, kuri meklē jaudīgu un elastīgu klientu atbalsta risinājumu neatkarīgi no to nišas vai lieluma.
Turklāt risinājums ir pilnībā pielāgojams, mērogojams un adaptējams, tā padarot jūsu sapņus par realitāti. Atliek tikai jautājums par klientu atbalsta risinājuma pareizu iestatīšanu un tā pilnvērtīgu izmantošanu.
Labākais veids, kā stiprināt attiecības ar klientiem, ir uzturēt saikni ar saviem klientiem un nodrošināt personalizētus pakalpojumus. Palīdzības dienesta programmatūras risinājums ir ideāls rīks saziņai ar klientiem, jo tas padara visu procesu optimizētu un brīvu no problēmām. Piemēram, lai pievienotos klientu sarunām, nav jāmeklē tvīti vai komentāri paziņojumos. Tā vietā vienkārši atbildiet uz katru ziņu, kad tā parādās, tieši no klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūras un redzot visu klienta vēsturi.
Kas attiecas uz personalizāciju, klientu atbalsta programmatūra var jums palīdzēt, jo tajā kopā ar klientu ziņām tiek glabāti būtiski klientu dati. Tā kā visa kontekstuālā informācija ir apkopota vienā informācijas panelī, varat viegli nodrošināt ātru, zinošu un personalizētu apkalpošanu un vienlaikus stiprināt attiecības ar klientu.
Pateicoties automātiskajai pieteikumu pārvirzīšanai, jūsu klientu ziņas vienmēr tiks automātiski piešķirtas atbalsta aģentam, kas ir visatbilstošākais, lai uz tām atbildētu. Izvairoties no jebkādām pauzēm un radot atbildības sajūtu, jūs varat uzlabot atbildes laiku par gandrīz 23%.
Turklāt, piedāvājot klientiem reāllaika atbalsta iespējas, piemēram, tiešsaistes čatu, varat palīdzēt lielākam skaitam klientu un atrisināt vairāk problēmu ātrāk.
Lojālu klientu iegūšana un klientu apmierinātības uzlabošana ir vienkārša. Izmantojot daudzkanālu klientu apkalpošanas programmatūru, varat aktīvi atrisināt klientu problēmas. Piemēram, proaktīvi čata uzaicinājumi var noderēt, ja pircēji jūsu vietnē ir gatavi jau norēķināties, taču viņiem ir nepieciešama palīdzība šajā procesā. Turklāt palīdzības dienesta risinājums var palīdzēt jums noteikt, kad ir īstais laiks iesaistīties, pamatojoties uz reāllaika uzraudzības rīkiem, kas parāda, kuras lapas un cik ilgi jūsu potenciālie klienti pārlūko.
Lielākā daļa klientu vēlas atrisināt savas problēmas neatkarīgi, nesazinoties ar klientu atbalsta dienestu. Piedāvājotsaviem esošajiem un potenciālajiem klientiem pašapkalpošanās centru, kurā ir resursi, piemēram, praktiski padomi, biežāk uzdotie jautājumi un pat kopienas forumi, varat samazināt reaģēšanas laiku< /a> un uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi. Ja klienti patstāvīgi atradīs atbildes uz saviem biežāk uzdotajiem jautājumiem, viņiem nebūs iemesla sazināties ar jums vai gaidīt atbildi no jūsu darbiniekiem.
Klientu apkalpošanas programmatūras rīks, piemēram, gamifikācija, var palielināt darbinieku produktivitāti, darbvietā ieviešot spēles aspektu. Aģenti var pārspēt jaunus rekordus, saņemt nozīmītes un paaugstināt savu līmeni, palielinot produktivitāti un veicinot veselīgu konkurenci starp komandām un darbiniekiem.
Darbs pie klientu problēmu risināšanas katru dienu var būt izaicinājumiem pilns un izraisīt klientu apkalpošanas aģenta izdegšanu. Tomēr klientu apkalpošanas kontroles programmatūrā ir iekļautas funkcijas, kas var padarīt jūsu aģenta dzīvi vieglāku un produktīvāku. Piemēram, automatizācija nodrošina, ka jūsu aģenti var koncentrēties uz sarežģītām klientu problēmām, nevis koncentrēties uz ikdienišķiem, atkārtotiem uzdevumiem, piemēram, pieteikuma statusa mainīšanu vai sekošanu neatbildētajām e-pasta ziņām.
Kaut arī kādam konkrētam uzņēmumam viena apkalpošanas dienesta programmatūra varētu būt labākā izvēle, citam tā var nebūt piemērota. Ir svarīgi saprast, ka katram uzņēmumam ir dažādas vajadzības un katrs vēlas sasniegt dažādus mērķus. Piemēram, lai gan viens uzņēmums var būt apmierināts ar vienkāršu čata programmatūru, citiem var būt nepieciešams sarežģītāks risinājums, kas atbalsta daudzkanālu saziņu ar klientu.
Pirms izvēlaties vai pat sākt pētīt klientu apkalpošanas programmatūru, jums ir jāapzinās savi mērķi un prasības. Padomājiet par to, ko vēlaties paveikt ar programmatūru, un apsveriet arī savu budžetu. Var gadīties, ka ideāls risinājums, kurā ir viss vienā var būt jums finansiāli nepieejams. Kad esat pierakstījis savas cerības attiecībā uz programmatūru un iestatījis budžetu, varat sākt izzināt savas iespējas.
Lai nodrošinātu, ka saņemat visas klientu apkalpošanas programmatūras sniegtās iespējas, iesakām meklēt sistēmu ar lielāko daļu no tālāk norādītajām funkcijām, ja ne visām.
Pārliecinieties, ka tiek atbalstīti kanāli, kurus vēlaties izmantot saiknei ar klientu atbalsta programmatūru. Piemēram, ja vēlaties veikt un saņemt tālruņa zvanus no savas klientu apkalpošanas programmatūras, pārliecinieties, vai tajā ir iebūvēts kombinētais zvanu centrs.
Ja vēlaties atbalstīt savus klientus ziņapmaiņas lietotnēs, piemēram, Facebook Messenger vai WhatsApp, pārliecinieties, ka bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra piedāvā funkcionālu sociālo mediju kanālu integrāciju.
Neapmierinieties ar tāda veida klientu apkalpošanas programmatūru, kas nepiedāvā iebūvētu CRM. Jūs vēlaties ērti piekļūt klientu datiem savā palīdzības dienesta sistēmā, lai jums nebūtu jātērē laiks, piesakoties un izrakstoties no dažādām lietotnēm, lai sniegtu uz zināšanām balstītu apakalpošanu.
Automatizētā pieteikumu sadale nodrošina, ka ienākošie pieteikumi vienmēr tiek novirzīti uz atbilstošāko nodaļu un atbilstošākajam aģentam. Tas arī nodrošina, ka pieteikumi nekad nav iestrēguši/gaidošu atbildi, nevienam neuzņemoties par tiem atbildību.
Automatizācijas nosacījumi var uzlabot klientu apkalpošanas darbplūsmu un klientu mijiedarbību. Piemēram, automatizējot konkrētus procesus un darbības, tādus kā sekošanas e-pastu nosūtīšana, jūsu atbalsta aģenti var ietaupīt laiku un naudu. Ietaupīto laiku var izmantot sarežģītāku klientu jautājumu risināšanai, savukārt naudu var novirzīt labākām aģentu apmācībām vai pārdošanas/mārketinga kampaņām.
Pārliecinieties, ka jūsu izvēlētajai atbalsta pieteikumu sistēmai ir aktīvas integrācijas ar rīkiem, kurus vēlaties izmantot katru dienu. Visas klientu apkalpošanas programmatūras mērķis ir uzlabot jūsu produktivitāti un samazināt izmantoto ārējo rīku skaitu. Piemēram, integrējot palīdzības dienestu ar trešo pušu lietotnēm, piemēram, Shopify, varat skatīt klienta pasūtījumus/naudas atmaksas tieši savā klientu apkalpošanas programmatūrā.
Piekļuve precīziem datu ieskatiem var palīdzēt ikvienam uzņēmumam uzlabot pārdošanas, mārketinga un atbalsta procesus. Piemēram, ja jūsu sistēmas atskaitēs norādīts, ka jums ir augsts zvanu pamešanas rādītājs pusdienlaikā, tas var nozīmēt, ka šai maiņai ir jāpievieno vairāk zvanu atbalsta aģentu, jo tā ir viena no jūsu sastrēgumstundām un klienti gaida rindā pārāk ilgi.
No otras puses, gamifikācija var veicināt veselīgu sacensības garu jūsu klientu apkalpošanas komandām un klientu apkalpošanas aģentiem. Saņemot apbalvojumu nozīmītes un līmeņus, jūsu atbalsta aģenti sajutīs motivāciju strādāt labāk. Uzlabota produktivitāte ietekmēs apstrādāto pieteikumu skaitu un ātrumu, kas, savukārt, var ietaupīt naudu un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Apsveriet savu budžetu un to, cik daudz esat gatavi tērēt. Lūdzu, ņemiet vērā, ka populārākie klientu apkalpošanas programmatūras risinājumi var būt diezgan dārgi. Un tā vietā,lai maksātu gana augstu cenu par zināmuzīmolu vai izlemjot, ka klientu apkalpošanas programmatūra ir pārāk dārga, kāpēc neapsvērt alternatīvus risinājumus? Ir daudz bezmaksas palīdzības dienesta programmatūras alternatīvu, kas piedāvā vēl vairāk funkciju nekā to populārākie konkurenti.
Izpētiet, vai programmatūra, kuru izvēlaties, piedāvā bezmaksas daudzvalodu, 24/7 apkalpošanu. Turklāt pārliecinieties par pakalpojuma sniedzēja piedāvātajām pašapkalpošanās iespējām un, ja vēlaties iet soli tālāk, mēģiniet sazināties ar viņiem tiešsaistes čatā vai e-pastā, lai noskaidrotu, cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu atbildi uz savu pieprasījumu. Pārbaudot viņu atsaucību pašam, jums būs diezgan labs priekšstats par to, kāda būs apkalpošana, kad būsit maksājošs klients.
Apsveriet katra pakalpojuma sniedzēju piedāvātos klientu apkalpošanas veidus. Ja vēlaties sazināties ar atbalsta dienestu tiešsaistes čatā, pārliecinieties, ka jūsu izvēlētais uzņēmums piedāvā tiešsaistes čata atbalstu. Ja dodat priekšroku sarunām, uzziniet, vai jūsu izvēlētais pakalpojumu sniedzējs piedāvā bezmaksas numurus un piedāvā atbalstu jūsu laika joslai atbilstošā laikā.
Daudzi uzņēmumi piedzīvo sezonālas izmaiņas, kas var ietekmēt to, cik atbalsta aģentu ir nepieciešams nodarbināt. Piemēram, ceļojumu un viesmīlības uzņēmumiem karstākais laiks ir vasaras mēnešos, tāpēc tiem, iespējams, būs jāpiesaista papildu atbalsta aģenti, lai atbildētu uz lielo ienākošo e-pastu, čata ziņu un zvanu skaitu.
Tāpat arī e-komercijas uzņēmumi piedzīvo klientu atbalsta pieteikumu pieplūdumu noteiktos laikos gada gaitā, kad tiek īstenotas tādas pārdošanas kampaņas kā Melnā piektdiena. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai klientu atbalsta programmatūra būtu elastīga – tāda, kas ļauj pievienot un noņemt atbalsta aģentus pēc vajadzības.
Augoši uzņēmumi arī ir ieguvēji no elastīgas klientu apkalpošanas programmatūras. Ir labi apzināties, ka jūsu izvēlētā sistēma var augt kopā ar jums un nākotnē nesagādās jums galvassāpes, kad pienāks laiks arvien vairāk aģentiem un klientiem.
Apsveriet katras izmantojamās programmatūras ierobežojumus. Vai ir kādas funkcijas, kuras vēlaties izmantot, bet programmatūra to nepiedāvā? Vai pietrūkst kādas integrācijas? Kāds ir darbspējas laiks? Šādu sarežģītu jautājumu uzdošana ir ārkārtīgi svarīga, jo programmatūras ierobežojumi var ietekmēt jūsu darbu un jūsu klientu apmierinātību ar jūsu apkalpošanu.
Visbeidzot, izpētiet, kādas ir pieejamas sadarbības iespējas. Vai klientu panākumu programmatūra, uz kuru skatāties, piedāvā iekšējo čatu un zvanus? Kā ir ar iekšējo pieteikumu apstrādi, privātajām piezīmēm un aģentu pārklāšanās noteikšanu? Atcerieties, ka jūsu izvēlētajai klientu apkalpošanas lietotnei vajadzētu uzlabot jūsu atbalsta procesus un atvieglot sadarbību ar kolēģiem.
LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienests un tiešsaistes čata programmatūra, kas ir lieliski piemērota visu lielumu uzņēmumiem. Neatkarīgi no tā, vai esat mazs uzņēmums, kas vēlas paplašināt savu sasniedzamību, vai liels uzņēmums, LiveAgent var jums būt universāls klientu apkalpošanas risinājums. Sistēma ir pilnībā pielāgojama un piedāvā saviem lietotājiem lieliskas automatizācijas un sadarbības iespējas.
Tas ir nokomplektēts ar vairāk nekā 140 palīdzības dienesta funkcijām un piedāvā plašu integrāciju ar trešās puses lietotnēm un programmatūrām sarakstu.
Dažādās programmatūras apskatu platformās LiveAgent lietotāji slavē programmatūras daudzpusību un neticamo atbalsta komandu. Turklāt lietotājiem patīk pieejamo funkciju un integrāciju skaits, jo viņi var stāties pretī izaicinājumiem, ko viņi vienkārši nespēja izdarīt ar citu jaudīgu klientu apkalpošanas rīku.
Runājot par LiveAgent mīnusiem, daži lietotāji saka, ka tam ir salīdzinoši stāva apmācības līkne, un var būt grūti iegūt maksimumu no programmatūras, nesazinoties ar atbalsta dienestu. Tomēr, kā minēts iepriekš, LiveAgent atbalsta komanda saņem lieliskas atsauksmes, jo ir pieejama 24/7/365 un darīs visu, lai nodrošinātu, ka LiveAgent apmierina un pārsniedz jūsu un jūsu klientu vēlmes.
LiveAgent klientu apkalpošanas platforma piedāvā trīs dažādus abonementus ar ikmēneša maksu un versiju,kura ir pilnīgi bez maksas.
Ja vēlaties izmēģināt paketi Large, mēs piedāvājam bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu — kredītkarte nav nepieciešama.
MailChimp ir universāla mārketinga platforma mazajiem uzņēmumiem, ko var izmantot, lai sūtītu e-pasta informatīvos izdevumus un sekotu to veiktspējai. Turklāt MailChimp lietotāji var segmentēt savus klientus dažādās grupās, padarot personalizētu mārketinga ziņu nosūtīšanu ļoti vienkāršu un ērtu.
E-pasta automatizācijas platforma piedāvā arī Mājaslapas un E-komercijas paketes, kurās ir iekļauts e-komercijas mājaslapas konstruktors, SEO rīki, pārdošanas atskaites un sociālo mediju publikācijas.
Platforma ir integrēta ar simtiem klientu apkalpošanas rīku, tostarp LiveAgent, kas ļauj LiveAgent lietotājiem reģistrēt savus klientus konkrētos adresātu sarakstos un atrakstīt tos tieši no palīdzības dienesta programmatūras.
MailChimp lietotāji ir sajūsmā par to, cik lieliskas ir tā funkcijas mazajiem uzņēmumiem un cik vienkārša ir tā lietošana. Piemēram, tā vilkšanas un nomešanas e-pasta konstruktors ļauj viegli formatēt skaistus e-pastus, un tā plašais integrāciju saraksts ļauj ērti sinhronizēt datus ar ārējiem CRM rīkiem un tamlīdzīgiem līdzekļiem.
Starp dažiem MailChimp lietotāju minētajiem trūkumiem ir 24 stundu gaidīšana, lai saņemtu atbildes no atbalsta komandas un programmatūras cena. Piemēram, daži lietotāji uzskata, ka citi risinājumi piedāvā salīdzināmas funkcijas par daudz zemāku cenu.
MailChimp piedāvā pavisam piecus maksas abonēšanas līmeņus un bezmaksas paketi.
Mārketings
Mājaslapa un E-komercija
Uzziniet vairāk par MailChimp savienošanu ar LiveAgent.
Slack ir reāllaika ziņapmaiņas platforma, ko uzņēmumi izmanto gan iekšējai, gan ārējai saziņai. Ziņapmaiņas rīks ir lieliski piemērots, lai atvieglotu sadarbību starp komandām un koplietotu informāciju uzņēmuma iekšienē.
Platformu iespējams integrēt ar LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un informēt lietotājus katru reizi, kad viņiem tiek piešķirts jauns pieteikums vai kad viņi saņem atbildi uz atvērtu pieteikumu, nosūtot viņiem Slack paziņojumu. Slack paziņojums nosūta bots un pievieno tiešu saiti uz attiecīgo pieteikumu.
Slack tiek slavēts par lietošanas ērtumu, pielāgošanas iespējām un plašajām integrācijas iespējām. Ziņapmaiņas platforma ir ātri iekarojusi lielo un mazo uzņēmumu sirdis, jo tas ir viens no labākajiem bezmaksas sadarbības rīkiem tirgū.
Daudzi lietotāji nevar atrast neko negatīvu, ko pateikt par Slack. Lielākajā daļā atsauksmju ir skaidri norādīts, ka tā būtu žēlošanās – teikt ko negatīvu par platformu.
Slack piedāvā trīs maksas abonementus, kā arī bezmaksas versiju.
Uzziniet vairāk par LiveAgent/Slack integrāciju.
PipeDrive ir mākoņdatošanas klientu attiecību pārvaldības (CRM) rīks, kas palīdz pārdevējiem pārvaldīt potenciālos pircējus un darījumus. Tas izmanto automatizāciju un MI, lai novērstu atkārtotus administratīvos uzdevumus, un piedāvā uz datiem balstītu atskaišu veidošanu.
PipeDrive saviem lietotājiem piedāvā pilnībā funkcionējošu mobilo lietotni un integrējas ar gandrīz 300 trešo pušu lietotnēm. LiveAgent integrācija ļauj LiveAgent lietotājiem izveidot un rediģēt jaunus un esošos PipeDrive darījumus tieši LiveAgent pieteikumu informācijas panelī.
CRM izceļas ar savu vienkāršību un lietošanas ērtumu. Lietotāji priecājas par intuitīvo saskarni un vizuālo formātu, kurā viņi var redzēt potenciālo pircēju kustību pa pārdošanas piltuvi. Tomēr dažiem lietotājiem PipeDrive ir pārāk vienkāršs. Apskatu rakstītāji raksta, ka viņiem patiktu sarežģītākas automatizācijas iespējas, un viņi vēlētos īpašu paziņojumu sadaļu lietotnē, jo pašlaik viņi saņem paziņojumus tikai pa e-pastu.
Uzziniet par PipeDrive un LiveAgent savienošanu.
ClickUp ir pilnībā pielāgojama uzdevumu pārvaldības lietotne, kas piemērota mazām, vidējām un lielākām komandām. Tas ir ideāli piemērots uzdevumu sarakstu, projektu, atgādinājumu un mērķu izsekošanai. Turklāt ClickUp ir lieliska vienas platformas alternatīva Slack vai projektu pārvaldības rīkiem, piemēram, Asana, jo tā piedāvā arī reāllaika čatu, komentārus un birkas.
ClickUp lietotājiem patīk tā pielāgojamība, lietošanas vienkāršība, kā arī tie slavē mobilo lietotni. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka lietotne dažiem ir kļuvusi pārāk sarežģīta un tai ir stāva apmācības līkne. Vēl viens negatīvs aspekts, ko minēja ClickUp lietotāji, ir viesu saskarne, kurā ir grūti orientēties.
ClickUp piedāvā vienu mūžīgu bezmaksas paketi un trīs maksas paketes.
Atklājiet,kā varat izmantot ClickUp kopā ar LiveAgent.
Socialbakers ir sociālo mediju platforma, kas palīdz dažāda lieluma uzņēmumiem sazināties ar saviem klientiem. Tā apvieno sociālo klausīšanos, satura analīzi un MI personu kartēšanu ar analīzi un etalonnovērtēšanu, lai radītu vislabāko iespējamo rezultātu jūsu sociālo mediju mārketinga stratēģijām.
Socialbakers klientu apkalpošanas programmatūra tiek slavēta par tās lietošanas ērtumu un datu apkopošanu no Instagram un Facebook. No otras puses, tā tiek kritizēta par datu neiegūšanu no jaunākām sociālo mediju platformām, piemēram, TikTok.
Uzziniet vairāk par Socialbakers integrāciju LiveAgent darba plūsmā.
Buffer ir sociālo mediju pārvaldības platforma, kas sola uzlabot mazo uzņēmumu sociālo iesaisti. Tā piedāvā automatizētu ziņu publicēšanu, kampaņu analīzi, mirkļbirkuplānošanu, komentāru plānošanu un pielāgotas atskaites.
Buffer iespējams integrēt ar gandrīz 30 citiem risinājumiem, tostarp Zapier, automate.io un integromat, tāpēc rodas bezgalīgas iespējas.
Līdzīgi kā Socialbakers platforma, Buffer tiek slavēts par savu vienkāršību. Lietotājiem patīk, ka viņi var viegli pārskatīt publikāciju izkārtojumus un rediģēt tos tieši lietotnē. No otras puses, šķiet, ir vienprātība, ka pietrūkst integrācijas ar TikTok.
Buffer piedāvā vienu bezmaksas un trīs maksas publicēšanas paketes. Tas piedāvā arī divas maksas analīzes paketes.
Publicēšana
Analīze
Nicereply ir klientu apmierinātības aptaujas rīks, ko izmanto klientu atbalsta komandas. Programmatūra piedāvā klientu apmierinātības aptaujas ar viena klikšķa palīdzību, ko var iegult e-pastos vai integrēt tiešsaistes čata logrīkā. Programmatūra ir viegli lietojama, un tā ļauj lietotājiem izveidot skaistas un viegli pielāgojamas NPS, CSAT un CES aptaujas.
Integrējot ar LiveAgent, klientu atsauksmes jūsu aģenti var viegli iegūt pēc katras tiešsaistes čata sesijas vai pēc katras e-pasta sarunas apskatīšanas.
Nicereply ir lielisks risinājums, jo tas integrējas ar galvenajiem palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem, tostarp LiveAgent, Zendesk, Freshdesk un HelpScout. Tā lietotāji atzinīgi vērtē to, cik viegli ir izveidot un modificēt aptaujas un to automātisko izvietošanu. Kritiķi min iespējas pievienot papildu kontaktpersonas tiešsaistes aptaujām un aptauju klonēšanas funkcijas trūkumu.
Nicereply piedāvā četras maksas paketes un bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, kuras uzsākšanai nav nepieciešama kredītkarte.
Uzziniet vairāk par Nicereply aptauju integrēšanu LiveAgent čata logrīkos un e-pasta parakstos.
Trello ir sarakstu veidošanas lietotne, kas var palīdzēt komandām un personām organizēt uzdevumus, projektus un atgādinājumus. Lietotnei ir Kanban paneļa stilā veidota lietotāja saskarne, kas atvieglo uzdevumu pārvietošanu starp dažādiem dzīves cikla posmiem.
LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru un Trello var izmantot kopā, lai nodrošinātu, ka visi aģenti spēj kontrolēt savu uzdevumu izpildi. Piemēram, ikreiz, kad programmā Trello tiek izveidota jauna kartiņa vai uzdevumu saraksts, Trello var automātiski nosūtīt jums LiveAgent paziņojumu pieteikuma veidā.
Trello ir lieliski piemērots personisku un profesionālu uzdevumu pārvaldībai. Tas ir intuitīvs un viegli lietojams, un piedāvā dažādas sagataves dažādām uzdevumu kategorijām. Lietotājiem patīk arī tas, ka viņi var pievienot jebkura veida mediju jebkurai kartiņai. No otras puses, Trello automatizācijas funkcijām ir neliela apmācības līkne. Daži lietotāji arī vēlētos mainīt fontus un dažādas uzdevumu krāsas, lai vieglāk atšķirtu augstas prioritātes uzdevumus.
Trello piedāvā bezmaksas programmatūras versiju un divus maksas abonementus.
Noskaidrojiet, kā integrēt Trello un LiveAgent.
Monday.com ir atvērta tipa mākonī balstīta platforma, kas lietotājiem ļauj izveidot unikālus rīkus un lietotnes, kas atvieglo viņu darbplūsmu. Piemēram, platforma var izveidot projektu vadības, pārdošanas, CRM, mārketinga, dizaina, cilvēkresursu, IT vai programmatūras izstrādes lietotnes.
Lai novērstu cilvēciskās kļūdas un atkārtotus uzdevumus, Monday.com lietotāji var izmantot platformas spēcīgās automatizācijas iespējas un skatīt savas darbplūsmas kartē, kalendārā, laika skalā vai kanban stila panelī.
Vietnes Monday.com lietotājiem patīk tas, kā tiek organizēts viņu darbs un cik viegli to ir deleģēt citiem. Paziņošanas sistēma ir lieliska, nodrošinot, ka komandas locekļi nepalaiž garām nekādas izmaiņas. Kritika piemin kļūdas automatizācijā un rūpīga ieviešanas procesa trūkumu.
Vietne Monday.com privātpersonām tiek piedāvāta bez maksas. Turklāt uzņēmumiem ir iespēja izvēlēties kādu no četrām maksas abonēšanas iespējām.
Uzziniet vairāk par Monday.com savienošanu ar LiveAgent.
ActiveCampaign ir lietotāja pieredzes automatizācijas platforma, kas ir ideāli piemērota maziem un vidējiem uzņēmumiem. Apkalpošanas mākoņrisinājums piedāvā e-pasta, mārketinga un pārdošanas automatizāciju, kā arī klientu attiecību pārvaldību. Turklāt programmatūra sola uzlabot klientu iesaisti, izmantojot jaudīgu segmentāciju un personalizāciju dažādos kanālos.
ActiveCampaign lietotāji uzteic savu klientu atbalsta komandu, kā arī ieviestos secīgos ceļvežus un video pamācības. Viņiem patīk arī ieskats, ko viņi gūst no klientu iesaistīšanās kontroles funkcijām, kā arī garais pieejamo integrāciju saraksts. No otras puses, daži lietotāji pieredzējuši automatizācijas traucējumus, kas noveduši pie darba kavēšanas.
ActiveCampaign piedāvā četras maksas abonēšanas paketes. Tomēr paketes cena ir atkarīga no jūsu kontaktu skaita (jo vairāk kontaktu, jo augstāka cena).
Jira ir kļūdu kontroles un projektu pārvaldības rīks, ko izmanto “agile” stilā strādājošas programmatūras izstrādes komandas. Programmatūra ļauj lietotājiem reģistrēt un organizēt problēmas, deleģēt uzdevumus un kontrolēt darba aktivitātes.
Izmantojot Jira integrāciju ar LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru, lietotāji var viegli izveidot jaunus uzdevumus un reģistrēt problēmas tieši no pieteikumu paneļa, ietaupot datu ievades laiku un novēršot pārslēgšanos starp platformām.
Šī agile stila programmatūra tiek slavēta par tās darbplūsmas pielāgošanas iespējām, uzlaboto meklēšanas filtrēšanu un ātrumu. Tomēr daži lietotāji sūdzas, ka tā ir pārpildīta ar iespējām, norādot, ka Jira ir visai stāva apmācības līkne. Citi saka, ka pie mobilās lietotnes būtu jāpiestrādā, jo tā nav īpaši draudzīga lietotājam.
Jira tiek piedāvāta bez maksas mazām komandām līdz 10 lietotājiem. Lielākas komandas var izvēlēties kādu no trim maksas abonēšanas paketēm.
Atklājiet, kā izmantot LiveAgent iebūvēto Jira integrāciju.
LiveChat ir tiešsaistes čata un palīdzības dienesta programmatūra, kas ir piemērota jebkura lieluma uzņēmumiem. Tā ir daudzkanālu atbalsta programmatūra, kas optimizē visas ziņas koplietotā iesūtnē. Programmatūra ir plaši pazīstama ar saviem skaistajiem čata logrīkiem, integrētajām produktu kartiņām un čatbotu automatizāciju.
LiveChat lietotāji slavē tā funkcionalitāti, ziņu priekšskatījumus, čatbotu un analīzi. Tomēr daži kļūtu vēl apmierinātāki ar LiveChat, ja tiktu pievienotas tādas funkcijas kā iegultās saites čata logos vai klientu groza priekšskatījumi.
LiveChat tiek piedāvāts četros abonēšanas līmeņos
Klaviyo ir mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā klientu segmentāciju, etalonvērtēšanu un datu analīzi. Platforma īpaši specializējas e-pasta un SMS automatizācijā, solot nodrošināt personalizētu saturu un palielināt klientu iesaisti.
LiveAgent integrācija ar Klaviyo ļauj reģistrēt klientus savos Klaviyo adresātu sarakstus tieši no LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūras.
Mārketinga automatizācijas platforma tiek slavēta par tās lietošanas ērtumu, segmentācijas iespējām un divvirzienu sinhronizāciju ar citām lietotnēm. Runājot par kritiku, daži lietotāji ziņo, ka viņiem ir problēmas ar plūsmu pārkārtošanu (īpaši CRM kampaņām).
Klaviyo iekasē maksu tikai par lietošanu. Līgumu nav. Jums būs jāmaksā tikai par kontaktu skaitu, kam katru mēnesi sūtāt e-pastus un īsziņas.
Uzziniet vairāk par Klaviyo integrāciju ar LiveAgent.
Freshdesk ir mākonī balstīta daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā botus, pašapkalpošanās risinājumus un viedo automatizāciju. Tā ir lieliski piemērota, lai optimizētu klientu atbalsta pieprasījumu vienā informācijas panelī un sadarbotos ar citiem darbiniekiem.
Freshdesk lietotāji atzinīgi vērtē programmatūras lietošanas vienkāršību, integrāciju un sadarbības iespējas. Tomēr daži lietotāji labprāt priecātos par dažiem uzlabojumiem, tostarp vairākcilņu pieteikumu skatu, ātrāku ielādes ātrumu un ātrākas atbildes no Freshdesk klientu apkalpošanas komandas.
Freshdesk var izmantot bez maksas ar neierobežotu skaitu aģentu. Tomēr, ja jums ir nepieciešamas papildu funkcijas, varat izvēlēties kādu no septiņām maksas paketēm.
Helpdesk
Omnichannel
Google Analytics ir platforma, kas seko mājaslapu un reklāmu datplūsmai. Lietotāji var viegli izveidot atskaites un izpētīt klikšķu, apmeklējumu un skatījumu pieaugumu vai kritumu. Tas ir lielisks rīks, lai jūs gūtu pārskatu par savu mērķauditoriju un uzlabotu reklāmas IA, saturu, kā arī jūsu preces.
Integrējot Google Analytics ar LiveAgent, varat sekot visām tiešsaistes čata sesijām. Ja šie dati ir pieejami, varat novērtēt tiešsaistes čata ietekmi uz reklāmguvumiem vai jūsu aģentu ietekmi uz jūsu uzņēmuma pārdošanas rezultātiem.
Pakalpojumu Google Analytics ir viegli sākt darbināt un palaist, un, galvenais, to var izmantot bez maksas. Tas seko visiem nepieciešamajiem rādītājiem, tostarp jūsu vietnes apmeklētāju skaitu, vidējo lapas skatījumu skaitu sesijā, sesijas ilgumu un daudz ko citu. Tomēr analīzes lietotāji norāda, ka lietotne ir diezgan sarežģīta un tai ir stāva apmācības līkne.
Google Analytics piedāvā bezmaksas un maksas versiju. Bezmaksas versija ir ideāli piemērota maziem un vidējiem uzņēmumiem. Programmatūras maksas versijai ir vairāk funkciju un pielāgotas cenas, tāpēc jums būs jāsazinās ar pārdošanas komandu, lai iegūtu konkrētu cenu.
Uzziniet, kā integrēt Google Analytics un LiveAgent.
Intercom ir biznesa ziņapmaiņas programmatūra, ko uzņēmumi izmanto, lai sazinātos ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. Programmatūra piedāvā tiešsaistes čatu, botus, pašapkalpošanās platformas un pieteikumu apstrādes sistēmu.
Tas integrējas ar plašu populāru lietotņu klāstu, tostarp LiveAgent. Integrācija sinhronizē klientu datus un ziņas, kas saņemtas, izmantojot Intercom, un pēc tam optimizē tās LiveAgent platformā.
Intercom lietotāji izbauda koplietojamo iesūtni, ērtu lietošanu un klientu iesaistīšanas iespējas. Tomēr daži klienti stāsta, ka viņiem ir problēmas ar atsevišķām funkcijām un moduļiem, piemēram, filtriem, rakstiem un izejošo mārketingu. Viņi arī saka, ka tam ir visai stāva apmācības līkne.
Intercom piedāvā trīs dažādas abonēšanas paketes — sarunvalodas mārketingu, sarunvalodas iesaisti un sarunvalodas atbalstu. Katrai paketei ir pielāgota cena.
Uzziniet vairāk par Intercom integrāciju ar LiveAgent.
Klaus ir sarunu pārskatīšanas un kvalitātes nodrošināšanas platforma, kas sola uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, izmantojot vienkāršu un sistemātisku iekšējo atgriezenisko saiti. Programmatūra analizē un novērtē katru sarunu, izmantojot sentimenta analīzi un sarežģītības filtru, ko nodrošina mašīnmācīšanās.
Klaus lietotājiem patīk vienkāršā iestatīšana, estētiskā saskarne un jaudīgie atskaišu veidošanas rīki. Lielākā daļa lietotāju nevarēja pateikt par programmatūru neko negatīvu un nolēma uzskaitīt nelielus traucējumus, piemēram, ik pa laikam lēnāku ielādes ātrumu vai pietrūkstošās funkcijas (kas pašlaik tiek izstrādātas).
Klaus piedāvā pielāgotas cenas. Lai saņemtu piedāvājumu, apmeklējiet viņu mājaslapu un aizpildiet kontaktformu, kas atrodas cenu lapā.
Uzziniet vairāk par Klaus integrāciju ar LiveAgent.
Zendesk ir daudzkanālu klientu apkalpošanas lietotne, kurā tiek izmantoti MI darbināti boti un jaudīga pieteikumu apstrādes sistēma. Turklāt tas piedāvā pašapkalpošanos, audio zvanus un atskaišu veidošanas iespējas, kas padara to par lielisku izvēli jebkura lieluma uzņēmumiem.
Zendesk lietotāji slavē tā lietošanas vienkāršību un pielāgošanas iespējas. Viņiem patīk, ka saskarne ir lietotājam draudzīga un ka pieteikumu apstrādes sistēma ir savienota ar WhatsApp, e-pastu un tālruni. Tomēr daži lietotāji vēlas, lai esošās funkcijas piedāvātu uzlabotu funkcionalitāti (piemēram, trigeri un automatizācija).
Par laimi, ir vairākas Zendesk alternatīvas, kas piedāvā funkcijas, kuras ir ļoti pielāgojamas un piedāvā uzlabotu funkcionalitāti un tāpēc var būt piemērotākas dažiem uzņēmumiem ar īpašām prasībām.
Zendesk piedāvā piecas pakalpojumu paketes, trīs pamata atbalsta paketes un trīs pārdošanas abonēšanas līmeņus.
Zendesk Suite apkalpošanai
Zendesk Support
Zendesk pārdošanai
SurveyMonkey ir viens no populārākajiem bezmaksas tiešsaistes aptauju rīkiem. Platforma piedāvā ātru aptauju izveidi, vienkāršu pielāgošanu un koplietošanu, kā arī jaudīgu sentimenta analīzi. Turklāt tas nodrošina funkciju, kas lietotājiem ļauj novērtēt savāktās atbildes, salīdzinot ar nozares etaloniem.
SurveyMonkey tiek slavēts par vieglo iestatīšanu, lietošanas vienkāršību un iebūvētajiem ieteikumiem, kas var palīdzēt jums izvēlēties jūsu aptaujai pareizo formulējumu un funkcijas. Kritiķi min nelielus pielāgošanas iespēju trūkumus, piemēram, aptaujas fona krāsas nomaiņu vai pielāgota logotipa augšupielādi.
SurveyMonkey var izmantot bez maksas, taču, ja meklējat papildu funkcijas, varat izpētīt viņu maksas paketes.
Uzņēmumu paketes
Individuālās paketes
Salīdzinot cenas un kvalitātes attiecību, LiveAgent ir labākā atbalsta pakalpojumu programmatūra — tā piedāvā vairāk funkciju par mazāku cenu. Tā nodrošina vispamatīgāko pieteikumu apstrādes sistēmu, tiešsaistes čatu un zvanu centra programmatūru. Programmatūra nodrošina arī 24/7 personalizētu apkalpošanu visos kanālos.
Zendesk Support ir spēcīgs sāncensis ar lietotājam draudzīgu pieteikumu apstrādes sistēmu, mākslīgā intelekta botiem un bagātīgu sociālo integrāciju, tostarp WhatsApp. Lai gan tas ir dārgāks, tas piedāvā lielāko daļu LiveAgent pamatfunkciju.
Freshdesk ir vēl viena lieliska klientu iesaistes programmatūra, ko vērts apsvērt. Tā piedāvā tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zvanus un sociālo mediju atbalstu. To ir viegli lietot un iestatīt, un tam ir tādas pašas pamatiespējas kā LiveAgent, tikai par augstāku cenu.
LiveChat ir lieliska klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā uzlabotas tiešsaistes čata funkcijas. Tā čata logrīki ir tīri un moderni, un tie ir vieni no labākajiem paraugiem e-komercijas produktu demonstrācijai. Tomēr, ja meklējat ko vairāk nekā tikai čata programmatūru, piemēram, palīdzības dienestu ar integrētu zvanu centru, LiveChat nav jums piemērotākā iespēja.
Intercom ir lielisks ziņapmaiņas pakalpojums, kas savienojas ar vairākiem kanāliem. Tā piedāvā botus, koplietošanas iesūtni un pašapkalpošanās zināšanu bāzes programmatūru. Tomēr programmatūra klientu apkalpošanai nepiedāvā zvanu centra iespējas, ir dārgāka un nenodrošina saviem klientiem personalizētu klientu panākumu komandu, kas pieejama 24/7.
Improve your sales communication
LiveAgent is not just a fully-featured help desk software, it's use cases go far beyond that. Take advantage of LiveAgent's communication capabilities and improve your sales.
Klientu apkalpošanas programmatūras izmantošana ir ļoti svarīga, ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanas procesus un klientu apmierinātību, vienlaikus radot lielākus ieņēmumus. Tomēr, lai atrastu pareizo risinājumu, jums ir jāapsver, ko vēlaties sasniegt, kādas funkcijas jums ir nepieciešamas šī mērķa sasniegšanai un cik daudz naudas varat atļauties tērēt.
Prasības pret klientu apkalpošanu ir augstākas kā jebkad agrāk — un, lai jūsu klienti nesāktu kurnēt, jums ir jāspēj apmierināt vai pārsniegt viņu cerības. Klientu apkalpošanas programmatūra nodrošinās, ka vienmēr atbildēsit saviem klientiem savlaicīgi un personalizētā veidā.
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Klientu atbalsts datorā vai telefoniski
Uzziniet atšķirības starp klientu atbalstu, izmantojot datoru vai telefonu, izprotiet katra tipa priekšrocības un jūsu uzņēmumam piemērotāko pieeju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team