Kayako ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra ar elegantu saskarni, kas “savieno punktus starp atbalsta kanāliem, informāciju par Jūsu klientiem un Jūsu komandu.” Tās cena ir konkurētspējīga, tomēr, ja meklējat Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent var lepoties ar hibrīda palīdzības pieteikumu reģistrācijas sistēmu, kas arī savieno Jūsu komandu. Atklājiet mūsu eleganto universālo iesūtni ar vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijām. Izmantojot LiveAgent, Jūs pārliecināsieties, ka ar lielisku programmatūru tiek nodrošināta arī lieliska klientu apkalpošana.
Migrējiet no Kayako uz LiveAgent dažu minūšu laikā. Mēs piedāvājam asistētu Kayako migrāciju, kas importēs visus Jūsu datus no Kayako uz LiveAgent. Tas ir bez maksas un aizņem tikai 5 minūtes.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko pašapkalpošanās atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Konkurents
|
---|---|---|
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.7 no 5 vietnē Capterra.
|
4.0
Saņemts pārbaudīto lietotāju kopējais vērtējums 4.0 no 5 vietnē Capterra.
|
Ease of use
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.6
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 4,6 no 5 ballēm.
|
3.9
Verificēti lietotāji vietnē Capterra lietošanas ērtumu novērtējuši ar 3,9 no 5 ballēm.
|
Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošanas vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
|
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra klientu apkalpošanu novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
|
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 4,7 no 5 ballēm.
|
3.8
Verificēti lietotāji vietnē Capterra cenas un kvalitātes attiecību novērtējuši ar 3,8 no 5 ballēm.
|
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
|
$15/mēnesī/aģentam
Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
|
$15/mēnesī/aģentam
Cena ASV dolāros par aģentu mēnesī.
|
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācija attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
|
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
|
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
|
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
|
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
|
Piedāvā rindu pārvaldīšanu.
|
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā vietnē viņi atrodas.
|
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
|
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
|
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūras.
|
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
|
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
|
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot Jūsu vietnē un izmantot saziņai reāllaikā ar Jūsu vietnes apmeklētājiem.
|
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
|
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
|
Atskaites /Analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
|
Piedāvā atskaites /analītiku.
|
Nepiedāvā atskaites /analītiku.
|
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un pārraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
|
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Sociālo mediju integrācija
Integrācija ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
|
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
|
Piedāvā sociālo mediju integrāciju.
|
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar to nodošanu, palīdzības pieteikumu apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, atlikšanu un daudz ko citu.
|
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
|
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
|
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Uzziniet, ar ko LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Pateicoties vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijām, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.
Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko pievienoto vērtību. Kayako piedāvā trīs dažādas pamatpaketes. LiveAgent piedāvā 4 pamatpaketes par konkurētspējīgām cenām, kā arī papildfunkcijas, piemēram, sociālo mediju integrāciju. Ja meklējat pilnvērtīgu Kayako alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mums ir hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma, vienota daudzkanālu iesūtne, atskaišu un analīzes funkcijas, automatizācija, spēļu elementi un daudz kas cits! Ar LiveAgent Jūs saņemat vairāk par mazāku maksu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien. Izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju bez kredītkartes datu ievadīšanas.
Mūsu universālajā iesūtnē ir vairāk nekā 179 lietošanai gatavas palīdzības dienesta funkcijas. Izmēģiniet tagus, atgādinājumus, piezīmes vai jebkuru no mūsu vairāk nekā 40 integrācijām.
Ja meklējat Kayako alternatīvu un ātrums jums ir svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. Salīdzinot LiveAgent un Kayako tērzēšanas logrīka kopējo veiktspēju, jūs pamanīsiet, ka LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, kas ir neticami ātri.
Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35% tīmekļa vietņu apmeklētāju ir veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.
Mūsu programmatūra ir multilingvāla. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodu pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp Jums un Jūsu klientiem. Mēs esam par Jums parūpējušies.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Kayako. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko – nozīmīgu attiecību veidošanu ar klientiem.
Apskatiet mūsu salīdzinājumu ar Kayako, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat alternatīvu Dixa? Izmēģiniet LiveAgent – daudzfunkcionālu klientu apkalpošanas programmatūru ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas. Sazinieties ar klientiem caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, čatu, zvanu centru un sociālajiem medijiem. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir vislabākā Hiver alternatīva tirgū! Piedāvājam 24/7 klientu apkalpošanu bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. LiveAgent apvieno vairākus kanālus vienā platformā, nodrošinot efektīvu klientu saziņu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien un uzlabojiet savu palīdzības dienestu ar mūsu daudzkanālu risinājumu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team