Neticamas palīdzības dienesta programmatūras atrašana ir vienkārša. Tirgū ir daudz pretendentu, vai ne? Bet vai atrast pieņemamu to, kas pārbauda… Uzzināt vairāk
Mūsdienu biznesa pasaulē ļoti svarīga ir izcila klientu apkalpošana. Freshdesk, nozīmīgs konkurents nozarē, ir klientu atbalsta platforma, ko izmanto, lai… Uzzināt vairāk
Sveiki, laipni lūdzam mūsu ikmēneša emuāra janvāra izdevumā. Ienāciet mūsu virtuālajā jaunumu telpā, kur esam izstādījuši virkni jaunu funkciju un… Uzzināt vairāk
Klientu apkalpošanas dinamiskajā pasaulē efektivitātes meklējumi ir nebeidzami. Ar iespaidīgo kopējo palīdzības dienesta atrisinājuma līmeni, kas ir aptuveni 95%, ir… Uzzināt vairāk
Sveiki un Laimīgu Jauno gadu! Ienākot svaigā un jaunā gadā, mēs esam entuziasma pilni jūs aicināt apskatīt mūsu LiveAgent jaunumu… Uzzināt vairāk
Laipni lūdzam šī mēneša LiveAgent atjauninājumu publikācijā! Ar prieku dalāmies ar jums atjauninājumos, ko LiveAgent ir ieviesis jūnijā. Saglabājot mūsu… Uzzināt vairāk
“Twitter” nesen atjaunināja savu monetizācijas struktūru API v2 piekļuvei, kā rezultātā Enterprise paketes cena pieauga līdz vairāk nekā 40’000 eiro.… Uzzināt vairāk
Pēdējos gados arvien vairāk klientu ir pārvietojušies uz tiešsaisti, un tas nozīmē, ka uzņēmumiem ir jāpielāgo sava uzņēmējdarbības stratēģija, lai… Uzzināt vairāk
Mūsdienās tūlītējās ziņapmaiņas programmas nozīmē visu. It īpaši WhatsApp ir kļuvis neticami populārs klientu apkalpošanas un klientu saziņas jomā kopumā.… Uzzināt vairāk
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.