Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (tagad pazīstams kā X) ir mikroblogošanas un sociālo mediju mājaslapa, ko izmanto miljoniem cilvēku visā pasaulē. Lietotāji mijiedarbojas ar īsām ziņām, ko sauc par tvītiem (publikācijām), kur tie var dalīties ar tekstu un dažādiem medijiem, lai mijiedarbotos ar saviem sekotājiem. Tā ir lieliska platforma, lai ātri izplatītu informāciju, sekotu līdzi aktuālajiem notikumiem, sasniegtu jaunu auditoriju, iegūtu atsauksmes, piedalītos diskusijās un izpaustu sevi.
Twitter (X) izmanto arī uzņēmumi, lai reklamētu savus produktus, sazinātos ar klientiem vai sniegtu viņiem atbalstu. Tas var palielināt klientu apmierinātību, un jūsu aģenti var sniegt palīdzību reālajā laikā, nevis tikai apstrādājot e-pastus vai tālruņa zvanus.
LiveAgent integrācija ar Twitter (X) ļauj uzņēmumiem viegli uzraudzīt zīmola pieminējumus un atslēgvārdus, atbildēt uz klientu jautājumiem un sekot līdzi publiskajiem pieminējumiem. Pēc Twitter (X) integrēšanas jūsu komandas iesūtne uzraudzīs jūsu konta ziņas un tvītus.
Kāpēc Twitter (X) klientu atbalsts ir svarīgs?
Twitter (X) ik dienas ir vairāk nekā 187 miljoni aktīvu lietotāju visā pasaulē. Daudzi no šiem lietotājiem izmanto Twitter (X), lai dalītos savās domās par produktiem un uzņēmumiem, uzdotu jautājumus un sniegtu atsauksmes, daloties gan pozitīvās, gan negatīvās pieredzēs.
Tā kā Twitter (X) tiek uzskatīts par “vienmēr ieslēgtu” kanālu, klienti sagaida, lai viņiem platformā uzreiz atsauktos,kad viņi mēģina sazināties ar uzņēmumu. Bieži vien uzņēmumi, kuri neatbild acumirklī vai veidā, kas apmierina klientu, saskaras ar publisku pretreakciju.
Ņemot vērā Twitter (X) dabu, šādas negatīvas pieredzes var izplatīties kā meža ugunsgrēks, tūkstošiem cilvēku pievienojoties pulciņam. Tāpēc ir ļoti svarīgi būt aktīvam Twitter (X) un labi pārzināt proaktīvu klientu apkalpošanu.
Kā tas darbojas?
Lai nodrošinātu, ka jūs tiekat informēts par katru tvītu, kam sakars ar jums, jums būs jāizmanto uzlabota sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent.
Izmantojot mūsu Twitter (X) integrāciju, jūs varat uzraudzīt savu zīmolu un reaģēt uz tvītiem un komentāriem, kas prasa savlaicīgu rīcību. Sistēma jums paziņos un pārveidos katru tvītu, kas satur jūsu kontrolējamos atslēgvārdus, komentārus un pieminējumus, par pieteikumu.
Ko jūs varat paveikt ar Twitter (X) integrāciju?
- Uzraudzīt zīmola pieminējumus un atslēgvārdus
- Iestatīt vienkāršas meklēšanas frāzes un uzraudzīt visus tvītus, kas satur šīs frāzes, un arhivēt tos savā datu bāzē
- Uzraudzīt visus savus zīmola pieminējumus reālajā laikā
- Veikt reāllaika sociālo mediju uzraudzību savam zīmolam
- Pievienot vairākus Twitter (X) kontus
- Atbildēt uz tvītiem, komentāriem un pieminējumiem no viena vietas
- Viegli kategorizēt un meklēt savu Twitter (X) komunikāciju un klientu komentārus
- Automātiski reģistrēt publiskos pieminējumus kā pieteikumus
Kā tas izskatās / kā tas darbojas praksē?
Kā integrēt Twitter (X) un LiveAgent
LiveAgent piedāvā iekšēju Twitter (X) integrāciju, kas ir pieejama abonementa paketē Large. Tomēr, ja jūs esat izvēlējies paketi Small vai Medium, joprojām varat pievienot šo funkciju savam klientu atbalsta arsenālam par papildu samaksu. Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent un Twitter (X) integrāciju, vienkārši sekojiet tālāk aprakstītajiem soļiem.
Piezīme. Lai integrētu savu LiveAgent kontu ar Twitter(X), vispirms jums ir nepieciešams Twitter(X) izstrādātāja konts, lai piekļūtu Twitter API v2, un jāizveido Twitter(X) lietotne.
- Piesakieties savā Twitter(X) kontā un apmeklējiet vietni developers.twitter.com → izvēlnē dodieties uz Izstrādātāja Portālu.
- Ja jums nav izstrādātāja konta, jums tāds ir jāizveido.
- Pēc reģistrēšanās vai pieteikšanās Informācijas Paneļa lapā redzēsit visas savas Twitter lietotnes. Izvēlieties + Izveidot Projektu vai izvēlnē pārejiet uz sadaļu Projekti un Lietotnes → Pārskats, lai izveidotu jaunu projektu.
- Turpiniet projekta un lietotnes izveides procesu un pēdējā ekrānā Šeit ir jūsu atslēgas un marķieri nokopējiet un saglabājiet API atslēgu un API slepeno atslēgu. Vēlāk tās būs nepieciešamas integrācijai → pēc tam noklikšķiniet uz pogas Lietotnes iestatījumi.
- Lietotnes iestatījumos sadaļā Lietotāja autentifikācijas iestatījumi noklikšķiniet uz Iestatīt.
- Lietotāja autentifikācijas lapā aizpildiet visus nepieciešamos laukus:
- Lietotnes atļaujas – Lasīt un rakstīt
- Lietotnes veids – Tīmekļa lietotne, Automatizēta lietotne vai Bots
- Atpakaļsaites URL / Pārvirzīšanas URL – Jūsu LiveAgent konta URL
- Mājaslapas URL – Jūsu uzņēmuma mājaslapas URL
- Saglabājiet konfigurācijas formu → tiks parādīti Klienta ID un Klienta slepenās atslēgas dati → noklikšķiniet uz Gatavs.
- Tagad, kad esat iestatījis savu Twitter(X) lietotni, varat to saistīt ar savu LiveAgent kontu. Savā LiveAgent kontā atveriet sadaļu Konfigurācija → Twitter → Lietotnes iestatīšana.
- Ielīmējiet API Atslēgas vērtību Patērētāja atslēgas laukā un API Slepenās atslēgas vērtību laukā Patērētāja Slepenajā Atslēgā → un noklikšķiniet uz Saglabāt. Jūsu Twitter lietotne tagad ir integrēta jūsu LiveAgent kontā. Nākamais solis ir savienot Twitter(X) kontu ar LiveAgent kontu.
Tagad apskatīsim, kā savienot jūsu Twitter(X) kontu ar jūsu LiveAgent kontu:
- Dodieties uz savu LiveAgent kontu → atveriet Konfigurācija → noklikšķiniet uz Twitter → Twitter konti → Pievienot Twitter kontu
Vispirms ir jāiespējo Twitter. To varat izdarīt, noklikšķinot uz oranžās pogas sadaļā. Pēc tam LiveAgent tiks restartēts.
- Tiks parādīts jauns logs → piesakieties savā Twitter (X) kontā, ievadot savu lietotājvārdu un paroli → noklikšķiniet uz Autorizēt lietotni, lai piešķirtu LiveAgent atļauju apstrādāt jūsu datus un nodrošināt piekļuvi → logs pēc tam automātiski aizvērsies.
- Jūsu Twitter (X) konts ir pievienots, un jums to vajadzētu redzēt pieejamu sadaļā.
- Lai sāktu saņemt tvītus un komentārus un atbildētu uz tiem, noklikšķiniet uz pogas Rediģēt (zīmuļa ikona) → iespējojiet iespēju “Ja atzīmēts, LiveAgent ielasīs tvītus un pārvērtīs tos par pieteikumiem”.
- Turklāt jūs varat definēt konkrētus parametrus papildu tvītiem, kurus vēlaties izsekot. Noklikšķiniet uz Pievienot jaunu pieprasījumu un pielāgojiet, kurus tvītus (ziņas) vēlaties pārvērst par pieteikumiem.
- Viss pabeigts. Dodieties tālāk un pārbaudiet pieteikumu apstrādes iesūtni. Jums tur vajadzētu redzēt savus tvītus un sekotāju atbildes.
Kāpēc šī integrācija ir tik vērtīga?
Uzlabota klientu apmierinātība un zīmola lojalitāte
Ar mūsu integrāciju, jums vairs nebūs jāuzrauga savi Twitter(X) konti un mobilās ierīces kā ērglim. Jūs varēsit vienkārši pievienoties esošajām sarunām.
Piedaloties diskusijās, ko jūsu klienti ved par jums vai jūsu konkurentiem, jūs parādīsiet, ka jums rūp un klausāties to, kas viņiem ir sakāms.
Turklāt, ar visiem iepriekšējiem Twitter(X) pieteikumiem, kas saglabāti jūsu arhīvā, jūs varat viegli iespaidot savus klientus ar savu zināšanu par viņu iepriekšējiem jautājumiem, pirkuma detaļām un daudz ko citu. Tas var palīdzēt palielināt lojalitāti pret jūsu zīmolu un paaugstināt klientu dzīves cikla vērtību un klientu apmierinātību.
Ātrāka problēmu risināšana
Piedāvāt lielisku produktu par lielisku cenu vairs nav pietiekami. Patērētāji gaida personalizētu atbalstu un ātras atbildes uz savām jautājumiem/problēmām. Ja jūsu klienti sazinās ar jums Twitter(X), bet nesaņem atbildi stundas laikā, viņi ir vairāk tendēti būt neapmierināti un dalīties savā negatīvajā pieredzē tiešsaistē.
Jūs varat sniegt saviem klientiem to, ko viņi meklē, izmantojot LiveAgent. Mūsu palīdzības centra programmatūra jums paziņos katru reizi, kad saņemat jaunu Twitter(X) pieteikumu, atvieglojot atbildēšanu uz visiem klientu jautājumiem un nodrošinot, ka neviena ziņa netiek atstāta bez atbildes.
Labāka darba plūsmas efektivitāte
LiveAgent izmantošana, lai atbildētu uz klientu jautājumiem, arī palielina jūsu aģentu efektivitāti. Tā notiek tāpēc, ka:
- Jūsu aģentiem nebūs nepieciešams pastāvīgi uzraudzīt vairākus kontus un ierīces
- Jūsu aģentu uzmanība netiks novirzīta ar Twitter (X) plūsmām
- Jūsu aģentu uzmanība netiks novirzīta ar arvien pieaugošu paziņojumu skaitu
- Jūsu aģenti varēs vienlaikus pārvaldīt vairākus biznesa kontus
Spēcīgāka zīmola klātbūtne
Kad cilvēki ritina jūsu Twitter(X), ir liela iespēja, ka viņi pēta jūsu zīmolu, kā arī jūsu produktus/pakalpojumus. Kāpēc gan nepārliecināt viņus, demonstrējot, ka jūs atbildat uz visiem klientu jautājumiem savlaicīgi, un nedaudz paspīdēt?
Labāka drošība, mazāk datu pārkāpumu
LiveAgent arī padara visu procesu drošāku, uzglabājot visus Twitter(X) pieteikumus vienotajā iesūtnē, kurai piekļuve ir autorizētiem atbalsta aģentiem. Tas nozīmē, ka jums vairs nav jāuztraucas par:
- Jūsu pieteikšanās informācijas koplietošanu ar vairākiem darbiniekiem
- Palikšanu pieteikušamies publiski pieejamajos ierīcēs
- Ierīču pazaudēšanu, kas ir pierakstījušās jūsu Twitter (X) kontā
Izpētiet mūsu neseno rakstu, kurā parādīts aizraujošais Twitter integrācijas paziņojums un tas, kā šis jaunais risinājums nodrošina vieglu izmantošanu, dodot jums iespēju turpināt veiksmīgi izmantot Twitter integrāciju klientu atbalstam!
Konkurences priekšrocība
Neskatoties uz to, ka Twitter (X) atbalsts kļūst arvien populārāks, joprojām daudzi uzņēmumi to nepiedāvā. Iegūstiet konkurences priekšrocību šodien, vienkārši savienojot savu Twitter (X) kontu ar LiveAgent.
Esiet gatavs pamēģināt mūsu Twitter(X) integrāciju?
Ļaujiet mums parūpēties par smagāko daļu, lai jūs varētu koncentrēties uz vienmērīga un uzticama atbalsta sniegšanu visiem saviem klientiem. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Frequently Asked Questions
Kas ir Twitter integrācija LiveAgent?
Twitter integrācija rada jaunu tketu ikreiz, kad jūs tiekat pieminēts tvītā. Līdz ar to jūs vienmēr varat sazināties ar klientiem un būt informētiem no vienas saskarnes. & nbsp; & nbsp;
Kas ir Twitter integrācija LiveAgent?
1. Pierakstieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas 3. Meklēt Twitter -& gt; Twitter konti -& gt; Pievienojiet Twitter kontu 4. Savienojiet 5. Noklikšķiniet uz Rediģēt un atzīmējiet lodziņu Statuss