Instagram integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Instagram ir populāra sociālo mediju platforma, kur lietotāji dalās ar fotogrāfijām, video un stāstiem. Tā ir kļuvusi par būtisku rīku uzņēmumiem, lai mijiedarbotos ar klientiem un veidotu spēcīgu klātbūtni sociālajos medijos. Uzņēmumi to izmanto, lai reklamētu savus produktus un pakalpojumus, izmantojot estētiski pievilcīgas publikācijas, bieži vien kombinācijā ar klientu atsauksmēm. Turklāt to bieži izmanto kā klientu atbalsta kanālu, kurā klienti var sazināties, lai uzdotu jautājumus par reklamētajiem produktiem vai pakalpojumiem.
Instagram integrācija ļauj LiveAgent lietotājiem atbildēt uz pieminējumiem, jautājumiem un komentāriem tieši no LiveAgent vienotās iesūtnes, nepiesakoties tieši Instagram.
Kā tas darbojas?
Instagram klientu atbalsts var būt vieglāks par vieglu, izmantojot pareizos rīkus. LiveAgent Instagram integrācija ļauj jums tieši savienot savu Instagram Biznesa Lapu ar mūsu palīdzības centru.
Rezultāts? Tiklīdz saņemsiet komentāru vai pieminējumu savā Instagram lapā, tas tiks automātiski iebīdīts jūsu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes rīkā.
Kā tas izskatās praksē?
Vai jūsu klienti varēs pateikt, ka jūs izmantojat ārēju rīku? Atbilde ir – NĒ. Uzziniet, kā tas darbojas, šajā detalizētajā video pamācībā.
Ko varat paveikt ar Instagram integrāciju?
Aktivizējot Instagram integrāciju, jūs varat veikt sekojošās darbības tieši no LiveAgent:
- Pārvaldīt visas savas sociālo mediju mijiedarbības vienuviet.
- Uzraudzīt un reaģēt uz Instagram komentāriem un pieminējumiem no LiveAgent vienotās iesūtnes.
- Piekļūt saziņas vēsturei un klienta informācijai.
- Izmantot LiveAgent automatizācijas un pieteikumu apstrādes funkcijas, lai optimizētu Instagram mijiedarbību un uzlabotu atbildes laiku.
- Izmantot atskaišu un analīzes iespējas, lai kontrolētu veiktspēju un novērtētu klientu apmierinātību.
Kā integrēt Instagram un LiveAgent
LiveAgent piedāvā iebūvētu Instagram integrāciju. Tomēr integrācija nav pieejama visās cenu paketēs. Large paketē integrācija ir iekļauta kā standarta funkcija. Small un Medium paketēm Instagram integrāciju var iegādāties par papildu maksu.
Lai to iestatītu, sekojiet tālāk esošajam ceļvedim un pievienojiet Instagram kā vienu no saviem ērtākajiem klientu atbalsta rīkiem!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai integrētu Instagram, jums ir jābūt Facebook lapai. Ja jūsu Instagram konts vēl nav saistīts ar jūsu Facebook, iesakām sekot Meta detalizētajai apmācībai.
Šeit ir secīgs ceļvedis par to, kā integrēt Instagram un LiveAgent:
- Piesakieties LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija → Sistēma → Spraudņi → Instagram integrācija.
- Pārslēdziet pogu Aktivizēt. Pēc tam LiveAgent tiks restartēts.
- Pēc restartēšanas kreisajā konfigurācijas panelī atrodiet sadaļu Facebook un Instagram → Dodieties uz Konti → noklikšķiniet uz Savienot.
- Tiks parādīts jauns uznirstošais logs, kurā tiks piedāvāts pieteikties savā Facebook kontā → ievadiet savu pieteikšanās informāciju (vai, ja jau esat pieteicies) → noklikšķiniet uz Turpināt Kā [Vārds]
- Pēc tam LiveAgent lūgs jūsu piekrišanu piekļuvei un jūsu lapu pārvaldībai. Pirms doties uz nākamo soli, apstipriniet uznirstošo logu.
- Dodieties atpakaļ uz LiveAgent un izvēlieties Facebook lapu, kas ir saistīta ar jūsu Instagram lapu → iestatiet atļaujas, izvēloties kādu no šīm iespējām: Saņemt komentārus vai Saņemt pieminējumus.
Piezīme: šī integrācija neatbalsta tiešu ziņapmaiņu Meta noteikumu dēļ. Tas nozīmē, ka jūs nevarat optimizēt Instagram tiešās ziņas LiveAgent platformā.
- Izvēlieties nodaļu, uz kuru jāpārsūta ienākošie Instagram pieteikumi
- Noklikšķiniet Saglabāt
Kāpēc Instagram integrācija ir tik vērtīga?
Palielināta klientu apmierinātība un uzticība zīmolam
Klientu apmierinātības nodrošināšana visām veiksmīgajām klientu atbalsta komandām ir galvenais dzinējspēks. Saglabājot savas Instagram mijiedarbības kā pieteikumus vienā centralizētā iesūtņē, jūs varat viegli piekļūt pēdējām sarunām un klientu informācijai, piemēram, viņu iepriekšējiem pieprasījumiem, pirkuma datiem un individuālajām priekšrokām.
Šādā veidā jūs varat nodrošināt personalizētu un uz klientu centrētu apkalpošanu ik reizi. Šāda pievienotā personalizācija var veikt lielas lietas, veidojot labas attiecības ar jūsu klientiem.
Paātrināta problēmas atrisināšana
Šodien piedāvāt lieliskus produktus par pieejamām cenām vairs nepietiek. Patērētāji meklē personalizētāku, vienkāršotu iepirkšanās pieredzi, un visbeidzot, ātras atbildes uz viņu jautājumiem. Kad patērētājs vēršas pie zīmola sociālajos medijos, piemēram, Instagram, viņš cer saņemt atbildi stundas laikā. Ja jūsu uzņēmums nespēj to paveikt vai pat vēl labāk – pārsniegt šīs cerības, iespējams, ka patērētājs vērsīsies pie kāda no jūsu konkurentiem.
Varat izvairīties no šīs problēmas, savienojot savu Instagram lapu ar LiveAgent. Šis spēcīgais palīdzības dienesta risinājums informēs jūs katru reizi, kad saņemsiet jaunu pieteikumu no Instagram, tādējādi ievērojami samazinot atbildes laiku.
Labāka darba plūsmas efektivitāte
Apskatīsim, kā atbildēšana klientiem Instagram, izmantojot LiveAgent, uzlabo aģenta efektivitāti.
- Jūsu aģenti nebūs spiesti pastāvīgi uzraudzīt vairākus kontus un ierīces
- Jūsu aģentu uzmanību nenovērsīs Instagram plūsmas
- Jūsu aģenti nebūs pārpludināti ar pastāvīgiem Instagram paziņojumiem
- Jūsu aģenti varēs vienlaikus pārvaldīt vairākus biznesa kontus
Spēcīgāka zīmola klātbūtne
Ja jūsu klienti pārlūko jūsu zīmola Instagram lapu, visticamāk, viņi ir gatavi veikt pirkumu. Bieži vien viņiem ir vajadzīgas tikai atbildes uz dažiem vienkāršiem jautājumiem vai praktiska pieredze ar jūsu zīmolu. Saskaņā ar Hootsuite datiem divi no trim aktīvajiem lietotājiem apgalvo, ka Instagram viņiem sniedz iespēju nodibināt nozīmīgus sakarus ar zīmoliem, un 44% Instagram lietotāju lieto lietotni katru nedēļu iepirkšanās nolūkos, neatkarīgi no tā, vai tā ir pirkuma veikšana vai informācijas apkopošana turpmākajiem pirkumiem.
Tātad, kāpēc neiegūt viņus, parādot, ka jūs esat gatavs viņiem palīdzēt ik solī ātri un bez liekām pūlēm?
Labāka drošība, mazāk datu pārkāpumu
Sazināties caur LiveAgent ir drošāk. Kāpēc? Instagram pieteikumi tiek glabāti kopīgā iesūtnē, kurai var piekļūt tikai klientu atbalsta aģenti ar nepieciešamajām atļaujām. Tas nozīmē, ka jums nav jāuztraucas par:
- Instagrama pieteikšanās informācijas koplietošanu ar vairākiem darbiniekiem
- Palikšanu pieteikušamies publiskās ierīcēs
- Tādu ierīču pazaudēšanu, kas ir pieteikušās jūsu Instagram kontā
Izcelieties un iegūstiet savu konkurences priekšrocību
Lai arī Instagram atbalsts kļūst arvien populārāks, joprojām daudzi uzņēmumi nekāp šajā vilcienā. Jūsu zīmols var izcelties no pūļa, piedāvājot augstas klases personalizētu atbalstu Instagram, kā arī citos sociālajos tīklos.
Esiet gatavs izmēģināt mūsu Instagram integrāciju?
Ļaujiet mums nodarboties ar loģistiku, lai jūs varētu koncentrēties uz vienmērīgu un uzticamu atbalstu visiem saviem klientiem. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Frequently Asked Questions
Kas ir Instagram integrācija LiveAgent?
Liveagent ļauj savienot Instagram ar LiveAgent kontu, lai klientu apkalpošanas komanda varētu efektīvi atbildēt uz visiem pieminējumiem, jautājumiem un komentāriem. Tā rezultātā vienmēr varat sekot līdzi savai sociālo mediju darbībai un veidot spēcīgas attiecības ar klientiem. & nbsp;
Kādas ir Instagram integrācijas priekšrocības?
- uzlabota klientu apkalpošanas darbplūsma - iespēja sazināties ar Instagram auditoriju/klientiem no vienas vienotās iesūtnes;
Vēlaties pāriet no SpiceWorks?
Migrējiet no SpiceWorks uz LiveAgent un uzlabojiet savu klientu atbalstu ar integrētām saziņas iespējām. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu versiju un atklājiet priekšrocības, ko sniedz LiveAgent, tostarp tiešsaistes čatu, zvanu centru un plašu sociālo mediju integrāciju. Nav nepieciešama kredītkarte!
Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai
Migrējiet no Kustomer uz LiveAgent un uzlabojiet klientu apkalpošanu ar daudzkanālu rīku komplektu, bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Izbaudiet 24/7 klientu atbalstu, integrācijas ar e-pastu, čatu, sociālajiem medijiem un vairāk. Sāciet ar 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Integrējiet Twitter (X) ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu un zīmola klātbūtni. Šī integrācija nodrošina jūsu komandai iespēju efektīvi uzraudzīt un reaģēt uz zīmola pieminējumiem un atslēgvārdiem reālā laikā, palielinot klientu apmierinātību un veicinot zīmola lojalitāti. Izmantojiet šo spēcīgo rīku, lai uzlabotu darba plūsmas efektivitāti un konkurences priekšrocības. Izmēģiniet bezmaksas un pārliecinieties par tās vērtību paši!
Gmail integrācija ar LiveAgent nodrošina efektīvu klientu apkalpošanu un vieglu piekļuvi no mobilajām ierīcēm. Izmantojiet Zapier, lai vienkārši iestatītu trigerus un darbības. Integrējiet visus savus e-pasta kontus bez maksas un uzlabojiet klientu problēmu pārraudzību. Uzziniet, kā to paveikt ātri un bez programmēšanas pieredzes!