X-Cart integration
Sāciet nodrošināt lielisku klientu atbalstu, ievietojot tērzēšanas pogu savā X-Cart veikalā. Lai sāktu integrāciju, noklikšķiniet uz šīs saites vai izpildiet tālāk norādītos soļus.
- Atveriet sadaļu “Paplašinājumi->Marketplace” veikala administratora apgabalā.
- Atrodiet LiveAgent moduli pēc nosaukuma vai birkas.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu “Instalēt” blakus moduļa nosaukumam un nospiediet pogu “Instalēt moduļus”.
- Atveriet sadaļu Moduļi, atzīmējiet izvēles rūtiņu Ieslēgts un noklikšķiniet uz LiveAgent palīdzības dienesta iestatījumu moduļa Iestatījumi.

- Kopējiet un ielīmējiet tiešsaistes tērzēšanas pogas integrācijas HTML kodu no sava LiveAgent uz tukšo lodziņu šajā ekrānā. Ja vēlaties, lai klienta vārds un e-pasta adrese tiktu automātiski iepriekš aizpildīti, atzīmējiet attiecīgo lodziņu. Nobeigumā noklikšķiniet uz pogas Iesniegt.

Kas ir X-Cart?
X-Cart ir komerciāla atvērtā koda iepirkšanās platforma, kas tiek izplatīta, izmantojot SaaS risinājumu vai lejupielādes paketi.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent X-Cart X-Cart integrācija ļauj Jums izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savos X-Cart veikalos.
Frequently Asked Questions
Kas ir X-cart?
X-cart ir platforma, kas palīdz izstrādāt un izveidot e-komercijas veikalu.
Kāpēc Jums vajadzētu integrēt X-cart ar LiveAgent?
Ja vēlaties palielināt pārdošanas apjomu, noteikti iesakām integrēt LiveAgent tērzēšanas pogu. Tā ļauj Jūsu klientu apkalpošanas dienestam atbildēt uz klientu jautājumiem reāllaikā, tādējādi novēršot potenciālo klientu zaudēšanu.