WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir WhatsApp?
WhatsApp ir viena no populārākajām ziņapmaiņas platformām, kas ir pieejama tirgū. Tas ļauj lietotājiem veikt zvanus, sūtīt ziņas un koplietot failus, pateicoties piekļuvei mobilajam interneta tīklam. Lietotne ir bez maksas iOS, Android, Windows, Mac OS platformās un ir pieejama arī kā tīmekļa lietojumprogramma, kas pieejama, izmantojot pārlūkus. Tā ir atradusi savu nišu gan kā patērētāju lietotne, gan kā biznesa lietotne.
Mūsu WhatsApp integrācija ļauj integrēt WhatsApp kontu LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā un izmantot to kā vienu no jūsu klientu saziņas kanāliem. Atbildēšana uz WhatsApp klientu ziņām ir ātrs un efektīvs veids, kā apstrādāt klientu pieprasījumus un nodrošināt ērtu klientu apkalpošanu katram klientam. Šī integrācija ir pieejama lietotājiem ar Twilio VoIP.
Kā varat izmantot WhatsApp integrāciju?
LiveAgent izveido savienojumu ar jūsu WhatsApp kontiem un integrē tos palīdzības dienesta sistēmā. Pēc tam tas apkopo visas pieejamās WhatsApp sarunas un pārveido tās par palīdzības dienesta pieteikumiem, kuriem var viegli piekļūt no vienotās iesūtnes. Šī funkcija ir lieliska, jo to var izmantot kopā ar daudzām citām mūsu pamata un uzlabotajām funkcijām. Pateicoties tam, jūs varat uzlabot savas darbplūsmas, sniegt ātrākas atbildes, organizēt klientu ziņas un daudz ātrāk atrisināt pieprasījumus.
Kādas ir WhatsApp integrācijas priekšrocības?
- Pārsvara iegūšana pār konkurentiem
- Klientu apmierinātības palielināšana
- Ērta atbalsta kanāla nodrošināšana
- Mazāk sarežģītu pieprasījumu ātrāka atrisināšana
WhatsApp atbalsts ar LiveAgent
Tā vietā, lai izmantotu uzņēmuma tālruni vai WhatsApp tīmekļa lietotni klientu pieprasījumu apstrādei, varat vienkārši integrēt WhatsApp ar LiveAgent un pārvērst to efektīvā biznesa risinājumā. Jūs varat atbildēt uz jebkuru klientu sarunu tieši no savas pieteikumu apstrādes sistēmas un nodrošināt lielisku klientu pieredzi tāpat kā jebkurā citā kanālā.
Integrējot savu WhatsApp konta Twilio numuru ar LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, izmantojot mūsu sociālo mediju klientu apkalpošanas platformu, piedāvā netraucētu un efektīvu komunikācijas pieredzi. Kā rezultātā katra ienākošā WhatsApp ziņa tiks bez problēmām sakārtota viegli pārvaldāmos pieteikumos jūsu iesūtnē. Izmantojot šo integrāciju, jūs varat efektīvi centralizēt savu komunikāciju un saglabāt visas klientu ziņas vienuviet, gūstot priekšrocības no mūsu hibrīda pieteikumu plūsmas ērtuma.
WhatsApp integrācija labi darbojas kopā ar citām pieteikumu apstrādes funkcijām, piemēram, birkām, piezīmēm vai sadalītiem pieteikumiem. Varat pat izmantot automatizācijas nosacījumus, lai automatizētu darbplūsmu, un izmantot iepriekšsagatavotas ziņas, lai nosūtītu ziņas, kas balstās uz sagatavi. WhatsApp ierobežo savu biznesa integrāciju tikai ar ziņām, bez zvanu funkcionalitātes. Visas atbildes uz ziņām ir jāveic 24 stundu laikā. Tiklīdz paiet 24 stundas, varat atbildēt WhatsApp ziņām ar iepriekš apstiprinātām sagatavēm.
Kā integrēt WhatsApp un LiveAgent
- Vispirms dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija. Kreisajā panelī atlasiet WhatsApp un iespējojiet šo funkciju.
- Tagad kreisajā panelī atlasiet WhatsApp numuri un pievienojiet jaunu numuru. Norādiet pieteikšanās informāciju no sava Twilio, 360dialog konta un saglabājiet konfigurāciju. Tas arī viss, jūsu WhatsApp biznesa konts tagad ir integrēts ar LiveAgent.
- Tagad varat saņemt WhatsApp pieteikumus un atbildēt uz tiem tieši no savas LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmas. Integrācija labi darbojas ar tādām funkcijām kā pieteikumu pārsūtīšana, atrisināšana vai pieteikumu sadalīšana.
Esiet gatavs pamēģināt mūsu WhatsApp integrāciju?
Uzlabosim jūsu klientu atbalstu kopā. Uzsāciet darbu ar LiveAgent jau šodien, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju, un noskaidrojiet, cik viegli ir pārvaldīt WhatsApp klientu saziņu izmantojot mūsu sistēmu.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Kas ir WhatsApp?
WhatsApp ir viena no populārākajām ziņapmaiņas lietotnēm, ko izmanto miljoniem lietotāju visā pasaulē. Tā bieži tiek izmantota personiskai saziņai, bet tā ir atradusi savu ceļu arī biznesa pielietojumos biznesa darbību veikšanai. Tādējādi WhatsApp kļūst populārs arī kā klientu apkalpošanas kanāls.
Kā varat integrēt WhatsApp un LiveAgent?
WhatsApp var viegli integrēt ar LiveAgent, izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta konfigurācijas iestatījumus. Viss, kas jums nepieciešams, ir LiveAgent konts un Twilio numurs ar WhatsApp integrāciju. Pēc tam vienkārši norādiet savu informāciju un savienojiet savu kontu ar pieteikumu apstrādes sistēmu.
Kāpēc klientu apkalpošana ar WhatsApp palīdzību ir svarīga?
Konsultācijas un pakalpojumi klientiem, izmantojot WhatsApp, bieži vien netiek pietiekami plaši izmantoti, lai sniegtu patiešām ātru atbalstu. WhatsApp ir pieejams visos modernajos viedtālruņos, tas ir ērti lietojams un tāpēc viegli lietojams klientiem visā pasaulē. Tas veicina ātrāku saziņu, kas var palīdzēt risināt mazāk sarežģītas problēmas un nodrošināt ļoti ātru klientu apkalpošanu.
Kādas ir Whatsapp integrācijas priekšrocības?
Viena no galvenajām priekšrocībām ir konkurences priekšrocība, jo ne katrs uzņēmums izmanto WhatsApp kā klientu apkalpošanas kanālu, neskatoties uz tā pieaugošo popularitāti. Citas priekšrocības ir lielāka klientu apmierinātība ātrās ziņapmaiņas un lietošanas ērtības dēļ. Priekšrocības aģentiem slēpjas mūsu pieteikumu apstrādes sistēmā, kas ļauj viņiem izmantot citas pieteikumu apstrādes funkcijas, nodrošināt hibrīdu pieteikumu plūsmu un daudz ātrāk sniegt atbildes.
Integrējiet Instagram ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu un piesaistītu jaunus klientus! Ar vairāk nekā 1 miljardu aktīvu lietotāju, Instagram ir ideāls kanāls, lai uzlabotu klientu apmierinātību un servisu. Izmēģiniet mūsu bezmaksas integrāciju un piedzīvojiet ātrāku problēmu risināšanu un spēcīgāku zīmola klātbūtni.
Atklājiet, kā integrēt Swan VoIP ar LiveAgent bez maksas! Swan, Slovākijas telekomunikāciju līderis, piedāvā augstas kvalitātes VoIP risinājumus. LiveAgent nodrošina vienkāršu integrāciju, kas uzlabo klientu apkalpošanu un efektivitāti. Izmantojiet šo iespēju, lai uzlabotu savu uzņēmuma komunikāciju. Izmēģiniet tagad bez saistībām!
Kā izmantot WhatsApp klientu apkalpošanā
Uzziniet, kā izmantot WhatsApp klientu apkalpošanā, lai uzlabotu klientu apmierinātību un darbinieku pieredzi. Atklājiet integrācijas iespējas ar citām platformām un uzziniet, kā to izmanto vadošie uzņēmumi kā KLM, Adidas un Uber. Iepazīstieties ar praktiskiem padomiem un kļūstiet par klientu apkalpošanas līderi!