VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Privātuma Politika
Kas ir VoIPstudio?
VoIPstudio ir profesionāls mākoņa VoIP tālruņa pakalpojumu sniedzējs un godalgots produkts šajā kategorijā. Tas ir aprīkots ar funkcijām un rīkiem, kas atvieglo zvanu centru pārvaldību maziem un vidējiem uzņēmumiem visā pasaulē.
Kā Jūs to varat izmantot?
Apvienojumā ar LiveAgent tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu, zināšanu bāzi un citiem rīkiem Jūs iegūsiet pilnu klientu apkalpošanas centru, kas pieejams no viena ērta risinājuma.
Izmantojiet VoIPstudio, ja vēlaties saviem klientiem sniegt atbalstu, izmantojot tālruņa zvanus. Zvani var izrādīties būtiski arī pārdošanas un mārketinga komandām, kas darbojas dažādos nolūkos.
Ieguvumi
- Integrēts zvanu centrs LiveAgent vadības panelī
- Pārvaldiet zvanus, palīdzības pieteikumus, tērzēšanas un citus pakalpojumus no viena risinājuma.
- Palīdzības pieteikumu sistēma saglabā zvanus sakārtotus kopā ar citiem datiem.
Kā integrēt VoIPstudio ar LiveAgent
Integrēšanu var veikt dažu minūšu laikā. Jums ir jābūt gataviem un iestatītiem VoIPstudio un LiveAgent kontiem. Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”.
Atvērsies jauns logs ar VoIP pakalpojumu sniedzēju izvēli. Atrodiet VoIPstudio un noklikšķiniet uz logotipa. Tagad aizpildiet tādus laukus kā vārds, tālruņa numurs, pieteikšanās informācija un iespēja ierakstīt zvanus, kā arī citu informāciju. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz “Pievienot”.
Jūsu VoIPstudio tālruņa numurs ir gatavs lietošanai. Izmēģiniet to! Vēlaties iegūt vairāk informācijas par zvanu centru darbību? Apskatiet zemāk redzamo videoklipu
Frequently Asked Questions
Kas ir VoIPstudio?
VoIPstudio ir funkciju ziņā bagāts, godalgots profesionāls VoIP tālruņa pakalpojumu sniedzējs. Šis pakalpojums ir piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas nodrošināt klientu atbalsta, pārdošanas vai mārketinga komandas ar zvanu centru, lai sazinātos ar klientiem.
Vai es varu integrēt VoIPstudio ar LiveAgent?
Jā, VoIPstudio var nodrošināt tālruņa pakalpojumu, savukārt LiveAgent nodrošinās zvanu centra iespējas. Process aizņem tikai dažas minūtes. 1. Atveriet LiveAgent konfigurāciju un atveriet zvanu sadaļu 2. Pievienojiet jaunu VoIPstudio tālruņa numuru 3. Darbs ir pabeigts un varat sākt zvanīt
Vai man ir jāmaksā, lai integrētu VoIPstudio ar LiveAgent?
Nē, ja Jums ir LiveAgent tarifu plāns "Viss iekļauts". Par VoIPstudio integrēšanu ar LiveAgent nav jāmaksā papildus, un Jūs varat izveidot zvanu centru dažu minūšu laikā.
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!