Viber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Viber ir daudz-platformu zvanu un ziņu lietotne, kas ir pieejama Android, iOS, Microsoft Windows, macOS un Linux, piedāvājot tūlītēju ziņu nosūtīšanu, zvanīšanu, videozvanus un ziņu raidīšanu.
Kāpēc ir Viber klientu atbalsts ir svarīgs?
Mūsdienās atbalsta darbības tiek sagaidītas ar augstām klientu cerībām. Atbalsta pieredze bez sarežģījumiem un iespēja sazināties ar uzņēmumiem dažādos platformās, ieskaitot sociālos medijus un teksta ziņu lietotnēs kā Viber, ir absolūta nepieciešamība.
Kāpēc?
Daudziem klientiem vienkārši ir vieglāk sazināties teksta veidā salīdzinājumā ar uzņēmuma kontaktinformācijas meklēšanu Google vai mājaslapas šķirstīšana, cerībā atrast tiešsaistes čata pogu vai kontaktformu. Klientu cerībām un vajadzībām pieaugot, uzņēmumiem ir jābūt gataviem katru reizi tās apmierināt.
Kā tas darbojas?
Ātras, personalizētas un kompetentas klientu apkalpošanas nodrošināšana Viber ir vienkārša ar īstajiem palīdzības dienesta rīkiem, piemēram, LiveAgent.
Integrējot Viber mūsu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājumā, jūs saņemsiet paziņojumu katru reizi, kad saņemat jaunu Viber ziņu. Katra ziņa tiek automātiski pārveidota par pieteikumu, kas parādīsies LiveAgent vienotajā iesūtnē.
Tāda ērta, taču spēcīga tehnoloģija jūsu arsenālā atbrīvo jūs no pastāvīgas ierīču uzraudzības un nodrošina, ka visas ziņas ir pienācīgi sakārtotas un pieejamas visiem jūsu klientu atbalsta aģentiem.
Ko varat paveikt ar Viber integrāciju?
LiveAgent jaunā Viber integrācija paver daudzas iespējas. Apskatīsim dažas no tām:
- Viber ziņu pārvēršana pieteikumos: Jūs varat saņemt Viber teksta ziņas un automātiski pārvērst tās par pieteikumiem bez nepieciešamības nepārtraukti uzraudzīt savu viedtālruni vai galddatora lietotni.
- Vienota saskarne: Jūs varat atbildēt uz Viber ziņām, izmantojot LiveAgent paneli. Visi klientu pieprasījumi būs pieejami jūsu LiveAgent panelī, un viņi saņems atbildi savā Viber lietotnē. Tieši tik vienkārši!
- Uzlabota kārtošana: Šī integrācija ļauj jums arhivēt un kārtot arī visus iepriekšējos Viber pieteikumus. Pateicoties LiveAgent, jūs varat viegli piekļūt iepriekšējām sarunām un piešķirt tām birkas, nevis meklēt tās savā tālrunī.
Kā tas izskatās/kā tas darbojas praksē?
Ja jūs šaubāties, vai jūsu klienti spēs pateikt, ka izmantojat ārēju rīku, lai atbildētu uz viņu Viber ziņām, atbilde ir – nē. Iepazīstieties ar to, kā tas darbojas šajā detalizētajā videopamācībā.
Kā integrēt Viber ar LiveAgent
Viber integrēšana LiveAgent ir vienkāršs veids, kā ļaut saviem klientiem sazināties ar jums, izmantojot Viber. Viss, kas jums nepieciešams, ir iestatīt Viber kontu savā tālrunī un izveidot Viber Bota kontu. Mēs soli pa solim parādīsim jums, kā to izdarīt.
Piezīme: jums ir jāizveido Viber Bot konts, jo parastos Viber kontus ar saistītiem tālruņu numuriem nav iespējams integrēt.
Viber Bot konta izveide
Dažu Viber komerciālā modeļa izmaiņu dēļ no 5.2.2024. Viber botus vairs nevar izveidot lietotāji, bet tie ir jāizveido Viber partneriem vai Viber pašam. Lietotāji, kuri ir izveidojuši botus pirms minētā datuma, joprojām varēs piekļūt savam Viber partneru panelim un integrēt savus esošos botus, taču nevarēs izveidot jaunus botus. Lai iegūtu plašāku informāciju, varat skatīt šo rakstu.
Varat arī apskatīt mūsu detalizēto zināšanu bāzes ceļvedi par Viber konta integrāciju ar LiveAgent, kur mēs piedāvājam daudz noderīgu resursu.
Pēc jauna bota izveides Viber atbalstam vai Viber partnerim ir jānodrošina integrācijai nepieciešamais marķieris. Šim marķierim būtu jābūt redzamam jūsu Bota konta iestatījumos.
Viber Bot konta integrācija ar LiveAgent
- Atveriet savu LiveAgent paneli → dodieties uz Konfigurācija → Viber → Viber konti → noklikšķiniet uz pogas “Savienot“.
- Logā “Savienot Viber kontu” ievietojiet sava Viber Bot konta marķieri laukā Marķieris.
- Izvēlieties nodaļu, kurai jāsaņem jūsu Viber ziņas → noklikšķiniet uz Savienot.
- Ievietojiet savā mājaslapā QR kodu, lai ļautu klientiem sazināties ar jums, izmantojot Viber. Jūsu klientiem ir jāpievieno jūsu kontaktinformācija un jāieskenē QR kods savā Viber kontā.
Piezīme. Ja nevēlaties izmantot QR kodu, varat arī ievietot saiti vai pogu savā mājaslapā, uz kuras klienti var noklikšķināt, un nosūtīt ziņu uz jūsu Viber Bot no savas Viber lietotnes.
- Un tas arī ir viss! Jūsu Viber konts tagad ir savienots.
Piezīme. Lai klienti varētu ar jums sazināties, izmantojot Viber, savā mājaslapā ievietojiet sava Viber Aktīvā Bota konta QR kodu. Viņiem nav iespējams sazināties ar jums, izmantojot parasto Viber kontu. LiveAgent tiks ielādēti tikai ziņas, kas nosūtītas, izmantojot Botu.
Nepieciešama papildus palīdzība?
Ja jums nepieciešama sīkāka informācija, varat skatīt mūsu detalizēto ceļvedi par Viber konta integrāciju ar LiveAgent, kur mēs piedāvājam arī daudz citu noderīgu resursu.
Kāpēc šī integrācija ir tik vērtīga?
Apskatīsim dažas priekšrocības, ko LiveAgent un Viber integrācija var sniegt jūsu uzņēmumam.
- Uzlabota klientu pieredzee: Ar Viber integrācijas palīdzību jūsu aģenti patērēs mazāk laika uzraugot ierīces, kas ļaus viņiem vairāk pievērsties lieliskai klientu apkalpošanai.
- Netraucēta darbība: Jūs varēsiet nodrošināt ātrāku klientu atbalstu, pateicoties uzlabotiem rīkiem, piemēram, iepriekšsagatavotām ziņām.
- Personalizēta klientu apkalpošana: Atbildot uz Viber ziņām, varat izmantot LiveAgent CRM. CRM dati ir viegli pieejami labajā pieteikumu paneļa pusē, tur varat sniegt personalizētākas atbildes un nodrošināt saviem klientiem izcilu apkalpošanu.
- Vērtīga datu analīze: Integrācija var uzlabot jūsu klientu atbalstu un apmierinātību, nodrošinot reāllaika datu ieskatu. Piemēram, ja vēlaties zināt, cik daudz Viber pieprasījumu ir atrisināti pirmā kontakta laikā pagājušajā mēnesī, vienkārši izveidojiet atbilstošu atskaiti. Ar LiveAgent atskaišu veidošanas funkciju jūs varat viegli sagrupēt savus datus pēc veiktspējas laikā, pa aģentiem, nodaļām vai kanāliem.
- Paaugstināta drošība: Atbildēšana uz Viber ziņām, izmantojot LiveAgent, ir drošāka, jo visi jūsu Viber pieteikumi tiek glabāti koplietotā Vienotajā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens atbalsta aģents. Tas nozīmē, ka jums nav jāuztraucas par:
- Viber pieteikšanās datu kopīgošanu ar vairākiem darbiniekiem
- Palikšanu pieteikušamies publiskās ierīcēs
- Viber kontā pieteikto ierīču pazaudēšanu
- Konkurences priekšrocību iegūšana: LiveAgent ir viena no retajām palīdzības dienesta sistēmām, kas piedāvā Viber integrāciju. Tādā veidā jūs varat izcelties no pūļa un veidot papildu saiknes ar klientiem.
Esat gatavs izmēģināt mūsu integrāciju?
Ļaujiet mums parūpēties par loģistiku, lai jūs varētu koncentrēties uz vienmērīga un uzticama atbalsta sniegšanu visiem saviem klientiem. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!
Integrējiet Mixvoip ar LiveAgent, lai uzlabotu savu zvanu centra darbību ar konkurētspējīgām zvanu likmēm un uzlabotu uzticamību. Bezmaksas 30 dienu izmēģinājums, bez ilgtermiņa līgumiem. Pievienojieties vairāk nekā 4300 uzņēmumu visā pasaulē, kas uzticas Mixvoip ekspertīzei telekomunikāciju un IKT jomā.