uKit integration
Ja savā uKit vietnē vēlaties sākt izmantot LiveAgent tērzēšanas pogu , lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto integrācijas rokasgrāmatu vai vienkārši noskatieties integrācijas video.
- Atveriet uKit veidotāju un dodieties uz Logrīki> Kontakti
- Atlasiet LiveAgent un velciet logrīku uz vietni, turot peles kreiso pogu.

- Noklikšķiniet uz tiešsaistes tērzēšanas pogas un pēc tam kreisajā sānjoslā noklikšķiniet uz Savienot kontu.
- Aizpildiet sava LiveAgent konta URL un API atslēgu. Ja jums nav konta, varat izveidot jaunu, noklikšķinot uz Izveidot kontu.

Kur atrast API atslēgu?
- Savā LiveAgent kontā dodieties uz Konfigurācija> Sistēma> API un nokopējiet savu API atslēgu no šejienes.

- Jūs esat pabeidzis. Jūsu vietnē tiek parādīta noklusējuma tiešā tērzēšanas poga.
- Ja vēlaties mainīt noklusējuma pogu (krāsas, teksti …), atveriet savu LiveAgent kontu, dodieties uz Konfigurācija> Tērzēšana> Tērzēšanas pogas un noklikšķiniet uz pogas, lai rediģētu tās izskatu.

Kāpēc uKit?
uKit ir vietņu veidotājs, kas ir vienkāršs un efektīvs veids, kā izveidot funkcionālu biznesa vietni. Izveide ir paredzēta tiem, kas nav tehniski. Tas ir viegli orientējams, jautrs un mūsdienīgs. uKit ir gluds vilkšanas un nomešanas redaktors, kas ļauj ērti pielāgot izvēlēto veidni.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent integrācija uKit ļauj jums izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā uKit veikalā.
Frequently Asked Questions
Kā jūs varat integrēt tiešās tērzēšanas pogu Ukit?
1. Pārejiet uz Ukit Logrīki - Kontakti - Liveagent 2. Aizpildiet URL un API atslēgu no LiveAgent 3. Piesakieties savā LiveAgent kontā 4. Pielāgojiet savu tiešraides tērzēšanu sadaļā Konfigurācija - Tērzēšana - Tērzēšanas poga
Kādas ir Ukit lietošanas priekšrocības?
- izmaksām draudzīgs - adaptīvs - vienkārši lietojams - satriecošs dizains
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!