TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Privātuma Politika
Kas ir TelefonBG
TelefonBG ir VoIP pakalpojumu sniedzējs palīdzības dienestiem. Tas nodrošina uzņēmumiem tālruņa numurus, zvanu statistiku, balss pastu ar numuriem no vairāk nekā 60 valstīm. TelefonBG ir daudz funkciju, atbalstīto ierīču un rīku, lai atvieglotu zvanīšanu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Tas palīdz LiveAgent zvanu centriem iekļaut saziņu pa tālruni palīdzības pieteikumu plūsmā. Jūs varat izmantot šo pakalpojumu kopā ar mūsu zvanu pogu, lai palielinātu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tālruņa zvanus.
Vienkārši ievietojiet zvanu pogu savā tīmekļa vietnē, iestatiet zvanu centra programmatūru ar TelefonBG un sāciet zvanīt, atbildēt uz zvaniem, vākt atsauksmes un pārvērst zvanītājus par maksājošiem klientiem.
Zvanu centrs ir spēcīgs rīks Jūsu aģentiem un lielisks papildinājums Jūsu palīdzības dienestam kopā ar citiem kanāliem, piemēram, tērzēšanu, e-pastu, Facebook vai zināšanu bāzi.
Ieguvumi
- Uzlabota atgriezeniskās saites pārvaldība, izmantojot zvanus un zvanu pogu
- Palieliniet savu darba plūsmu ar vienu risinājumu zvanu pārvaldībai
- Uzlabojiet iespējas ar LiveAgent piedāvāto neierobežoto zvanu ierakstu skaitu
- Ievietojiet telefona saziņu palīdzības pieteikumos
Kā integrēt TelefonBG ar LiveAgent?
TelefonBG ir pieejama vietējā integrācija, tāpēc nav nepieciešamas trešo pušu lietotnes, lai apstrādātu šo procesu. Atveriet savu paneli un sekojiet šiem integrācijas norādījumiem.
Dodieties uz Konfigurēšana > Zvanīt > Numuri Lai pievienotu numuru, atrodiet un augšējā sadaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”.
Atvērsies jauns logs ar VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstu. Sarakstā atrodiet un noklikšķiniet uz TelefonBG.
Tagad jāievada pieteikšanās dati un cita informācija, piemēram, numurs, izsaukšanas prefikss un nodaļa, kā arī citi dati. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot.
Darbs ir pabeigts. Integrācija un tālruņa numurs ir iestatīti, un tagad varat sākt tos izmantot.
Vai Jūs joprojām interesē mūsu zvanu centra iespējas? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu.
Frequently Asked Questions
Kas ir TelefonBG?
TelefonBG ir Bulgārijas VoIP pakalpojumu sniedzējs ar atbalstu vairāk nekā 60 valstīs. To izmanto zvanu centri, lai nodrošinātu zvanīšanas iespējas pārdošanas komandām, klientu atbalsta komandām vai citiem.
Vai es varu integrēt TelefonBG ar LiveAgent?
Jā, varat. Klientiem, kuri par savu VoIP pakalpojumu sniedzēju ir izvēlējušies TelefonBG, LiveAgent ir pieejama integrācija tarifu plānā "Viss iekļauts". Integrācijas process ir vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes. 1. Dodieties uz LiveAgent konfigurāciju un zvanu iestatījumiem. 2. Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties TelefonBG kā savu VoIP pakalpojumu 3. Noklikšķiniet uz Saglabāt
Vai TelefonBG integrācija ar LiveAgent ir bezmaksas?
Jums nav jāmaksā papildus, lai integrētu TelefonBG ar LiveAgent, ja ir izvēlēts tarifu plāns "Viss iekļauts".
Integrējiet savu CallTo365 VoIP numuru ar LiveAgent un uzlabojiet uzņēmējdarbību bez sarežģījumiem. Izbaudiet globālos balss sakaru risinājumus, ietaupiet uz starptautisko zvanu izmaksām un aktivizējiet pakalpojumus ātri un droši. Izmēģiniet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!
Savienojiet TeleCube VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu un zvanu centra efektivitāti bez papildu izmaksām! Izbaudiet globālu pārklājumu, interaktīvu balss atbildi un zemas izmaksas ar priekšapmaksas vai abonēšanas plāniem. Sāciet bezmaksas integrāciju jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmuma komunikāciju viegli un draudzīgi. Apmeklējiet mūs, lai uzzinātu vairāk!