Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Stripe?
Stripe ir tiešsaistes maksājumu apstrādes platforma un programmatūras risinājums, ko izstrādājis uzņēmums ChargeDesk. To izmanto tūkstošiem uzņēmumu, galvenokārt, lai nosūtītu vai saņemtu maksājumus un pārvaldītu citus procesus, vienlaikus rūpējoties par drošību.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet Stripe, lai pārvaldītu, atceltu, pievienotu vai izveidotu abonementus, klientus, atrastu preces un daudz ko citu. Varat arī saņemt paziņojumus par jebkurām izmaiņām, kas veiktas LiveAgent vadības panelī, saņemt informāciju par jauniem kuponiem, rēķinu vienībām, jauniem maksājumiem, maksājumu pieprasījumiem un daudz ko citu. Klientu apmierinātība, e-pasta pārvaldība un rēķinu pārvaldība var darboties roku rokā.
Ieguvumi
- Iespēja parūpēties par saviem maksājumiem, maksājumu pieprasījumiem, rēķiniem un daudz ko citu.
- Nevainojama klientu un klientu apmierinātības pārvaldīšana
- Saņemiet paziņojumus par jaunumiem un atjauninājumiem
Kā integrēt Stripe ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Ar ChargeDesk Stripe integrāciju sistēmā LiveAgent ir viegli sekot līdzi notikumiem, jo integrācijas procesi ir vienkāršoti. Zapier integrācija var vienkāršot šo divu lietotņu savienošanu, un Jūs varat izveidot savu pielāgotu integrāciju, lai iegūtu tieši to, kas Jums nepieciešams. Turklāt, tā ir lietotājam draudzīga.
Pirmkārt, Jums būs nepieciešams Zapier konts. Ja Jums tāds jau ir, vienkārši piesakieties. Ja jums nepieciešams izveidot kontu, to varat izdarīt, izmantojot šo saiti. Kad tas ir paveikts, dodieties uz Stripe + LiveAgent integrācijas lapu Zapier vietnē.
Ritinot lejup, redzēsiet sadaļu Savienot Stripe + LiveAgent dažu minūšu laikā ar iespējām izvēlēties trigeri un darbību. Pēc tam izveidojiet procesu un izvēlieties, kādu savienojumu vēlaties izveidot un kas tam būtu jādara. Varat izveidot arī vairāk šādu integrāciju konkrētiem mērķiem.
Kā paraugdemonstrējumu mēs izvēlējāmies Stripe trigeri Canceled Subscription (Atcelts abonements) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Jūs varat izvēlēties savu reakciju uz darbībām vai arī izvēlēties šo darbību kā vienu no savām veidnēm. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz zilās pogas Connect (Savienot).
Nākamajā integrācijas posmā ir jāpiesakās Stripe uzņēmuma kontā un jāapstiprina trigeris. Kad tas būs izdarīts, Zapier lūgs Jums izmēģināt trigeri. Šis solis nav nepieciešams, bet mēs to ļoti iesakām, lai pārliecinātos, ka jūsu integrācija darbosies, kā paredzēts.
Nākamais solis ir palīdzības dienesta darbības konfigurēšana. Izvēlieties vai pievienojiet sava uzņēmuma konta e-pasta adresi un piesakieties Zapier. Pēc tam aizpildiet nepieciešamos laukus. Šajā daļā tiek piedāvāts aizpildīt arī neobligātos laukus ar papildu informāciju, un Jūs to varat darīt, ja vēlaties vēl vairāk precizēt savu darbību. Tas var būt noderīgi Jūsu e-pasta pārvaldībai. Palīdzības pieteikuma izveidotāja e-pasta adrese nevar būt tā pati, taču tās vietā varat izvēlēties esošā aģenta e-pasta adresi.
Ja esat pabeidzis e-pasta integrāciju, piemēram, ar Outlook, Google Gmail vai citu uzņēmuma e-pastu, varat izvēlēties arī cita e-pasta pakalpojumu sniedzēja adresi. Saņēmēja e-pasta adrese nevar būt tā pati, tāpēc izvēlieties uzņēmuma e-pasta adresi vai citu e-pasta adresi, kas kalpos kā e-pasta sūtītājs. Aizpildiet ziņojuma temata un teksta laukus.
Kad esat pabeidzis darbu, ir jāveic abu rīku galīgais tests. Ja rezultāts ir veiksmīgs, tad Jūsu rīki darbojas nevainojami un integrācija ir pabeigta. Gadījumā, ja rodas problēmas, Zapier piedāvās Jums ērtu problēmu novēršanas ceļvedi, kas sniegs Jums palīdzību. Parasti nav nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta dienestu, un jebkuras problēmas var atrisināt diezgan vienkārši, pārrakstot informāciju dažos laukos.
Tagad ir pienācis laiks testēt integrācijas notikumu tiešsaistē. Stripe ir iespēja izveidot testa abonementu. Dodieties uz savu kontu, noklikšķiniet uz abonementu un izvēlieties “Izveidot testa abonementu”. Ievadiet testa e-pasta adresi un aizpildiet informāciju. Kad esat pabeidzis izveidot abonementu, pēdējais solis ir to atcelt.
Jūsu jaunais abonements būs redzams tajā pašā sadaļā. Lai aktivizētu darbību LiveAgent un saņemtu palīdzības pieteikumu, Jums tas ir jāatceļ. Testa abonementa skata labajā pusē varat atrast opciju “Atcelt abonementu”.
Pēc atcelšanas pārbaudiet savu LiveAgent un pārliecinieties, vai esat saņēmis paziņojumu par jauno atcelto abonementu.
Ja saņēmāt ziņojumu, tas nozīmē, ka esat veiksmīgi integrējis Stripe un LiveAgent, izmantojot Zapier. Izmantojiet to, lai uzlabotu klientu pieredzi vai saziņu ar klientiem gadījumos, kad saņemat paziņojumu par atceltu abonementu, vai atrodiet tam citu pielietojumu. Atgriezieties atpakaļ Zapier lapā, ja vēlaties izveidot citu pielāgotu integrāciju starp šīm divām lietotnēm.
Frequently Asked Questions
Kas ir Stripe integrācija?
Stripe integrācija ir tiešsaistes maksājumu apstrādes platforma. Tā ļauj Jūsu uzņēmumam droši veikt un saņemt klientu maksājumus.
Kā savienot Stripe ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā Zapier kontā 2. Dodieties uz Zapier - LiveAgent + Stripe 3. Izvēlieties Trigger/Action 4. Uzklikšķiniet uz Connect LiveAgent + Stripe
Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai
Migrējiet no Kustomer uz LiveAgent un uzlabojiet klientu apkalpošanu ar daudzkanālu rīku komplektu, bez uzstādīšanas maksas un kredītkartes. Izbaudiet 24/7 klientu atbalstu, integrācijas ar e-pastu, čatu, sociālajiem medijiem un vairāk. Sāciet ar 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!