Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Privātuma Politika
Kas ir Sinch?
Sinch ir globāls VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā plašas klientu saziņas iespējas. Tas var apkalpot globālus klientu balss zvanus, datu zvanus un pat video zvanus. Nav aizmirsts arī par iespēju sūtīt īsziņas: Jūs varat pārvaldīt īsziņas, bagātinātas īsziņas un pat Facebook Messenger un Instagram, izmantojot API (Lietojumprogrammas saskarni).
Sinch ļauj izvēlēties dažādus numuru veidus, piemēram, virtuālos garos numurus, īsos kodus un bezmaksas numurus. Sinch piedāvā arī lieliskas papildu funkcijas, piemēram, zvanīšanu ar zibsni (flash calling), balss verifikāciju vai SMS verifikāciju. Tās risinājumi ir piemēroti izmantošanai dažādos uzņēmumos, tostarp veselības aprūpes, finanšu, mazumtirdzniecības, ceļojumu, plašsaziņas līdzekļu un citos uzņēmumos.
Kā Jūs varat izmantot Sinch?
Izmantojiet Sinch kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju un sāciet apkalpot klientus, izmantojot vienotu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kurā varat sekot līdzi visiem saziņas kanāliem. Sinch var lieliski papildināt Jūsu LiveAgent zvanu centru. Izmantojiet Rest API integrāciju ar LiveAgent, lai visus zvanus, kas nāk uz Jūsu Sinch numuru, pārsūtītu uz LiveAgent zvanu centru.
LiveAgent var palīdzēt pārvaldīt sarunas ar klientiem un nodrošināt vislabāko klientu apkalpošanu. Mūsu zvanu centrs ir savienots ar citiem kanāliem, un tas nozīmē, ka varat apstrādāt visu, ko klienti pieprasa, un sekot līdzi visiem pieprasījumiem no vienas vietas.
Zvanu centru atbalsta arī tādas lieliskas funkcijas kā pielāgotie IVR koki, pielāgotās tērzēšanas pogas, neierobežots zvanu ierakstu skaits vai automātiska atzvanīšana. Iepazīstieties ar pilnu zvanu centra funkciju sarakstu.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot Sinch?
- Daudzveidīgas un noderīgas funkcijas
- Piedāvā bagātīgu ziņojumapmaiņu un video zvanus
- Izmantojams dažādās nozarēs
- API verifikācijas opcijas
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Vai LiveAgent integrācija ar Sinch ir bezmaksas?
Integrācija ar Sinch ir iekļauta vienā no mūsu tarifu plāniem, tāpēc par to nav jāmaksā papildus. Jūs varat vienkārši savienot savu Sinch numuru ar LiveAgent un sākt pārvaldīt klientu zvanus.
Kā es varu integrēt Sinch ar LiveAgent?
Sinch integrācija ir vienkārša, pateicoties iebūvētajam spraudnim. Viss, kas jums jādara, ir jāsniedz informācija LiveAgent. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet tālāk sniegtajam ceļvedim.
- Nākamais solis ir doties uz Sinch kontu un kreisajā panelī atvērt sadaļu “Lietotnes“. Noklikšķiniet uz “Izveidot jaunu lietotni”. Nosauciet to un sniedziet īsu lietotnes aprakstu. Kad būsiet pabeidzis, jauno lietotni varēsiet redzēt lietotņu sarakstā.
- Noklikšķiniet uz lietotnes, lai to konfigurētu, un dodieties uz sadaļu “Balss un video”. Izvēlieties Atzvanīšanas URL uz SIP pārsūtīšanu un ievadiet pirmajā solī ievadītos resursdatora datus šādā formātā: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Piešķiriet Sinch numuru, kas Jums ir pieejams šai lietotnei, un noklikšķiniet uz “Atjaunināt balss un video iestatījumus”. Ja Jums vēl nav Sinch numura, ir iespēja to iznomāt.
- Tagad izveidojiet otru lietotni un nosauciet to. Izmantojiet šīs lietotnes Atslēgu un Noslēpumu SIP autentifikācijai LiveAgent programmā. Turpmākajos soļos Jums būs nepieciešams arī Sinch lietotājvārds un parole.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai izveidotu jaunu numuru. Jaunajā logā atrodiet un VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Sinch.
- Pēdējais solis ir integrācijas konfigurēšana. Norādiet savu Sinch lietotājvārdu, paroli un tālruņa numuru, kā arī atslēgu un noslēpumu no otrā soļa. Varat arī izvēlēties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti zvani, nosaukt numuru un norādīt prefiksu. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Pievienot, un Jūsu Sinch numurs tiks savienots ar LiveAgent.
Jūs esat veiksmīgi pabeidzis Sinch integrāciju ar LiveAgent. Apmeklējiet mūsu zvanu funkciju lapu, lai uzzinātu, kā varat izmantot LiveAgent zvanu centru. Noteikti ielūkojieties mūsu Akadēmijas lapā, lai uzzinātu padomus un ieteikumus saistībā ar atbalstu pa tālruni.
Frequently Asked Questions
Cik maksā Sinch?
Sinch integrācija ar LiveAgent ir iekļauta vienā no tarifu plāniem, tāpēc nav jāveic nekādi papildu maksājumi un varat sākt to brīvi izmantot.
Kas ir Sinch?
Sinch ir VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas nodrošina klientiem balss zvanus, datu zvanus un pat video zvanus. Uzņēmums sniedz pakalpojumus visā pasaulē.
Kā es varu izmantot Sinch apvienojumā ar LiveAgent?
Izmantojiet to, lai savienotu Sinch numuru ar LiveAgent un iestatītu klientu zvanu centru.
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!