Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Privātuma Politika
Kas ir Silvestripe?
Silverstripe ir satura pārvaldības sistēma, ko var izmantot vietņu izveidei un uzturēšanai. Tai ir tīmekļa administrēšanas panelis un WYSIWYG redaktors. Silverstripe var izmantot gan satura rakstītāji, gan vietņu dizaineri un izstrādātāji.
Silverstripe vietnes atbalsta reaģējošu dizainu, optimizāciju lielām slodzēm, konfigurējamu drošību, videoklipu iestrādi un daudz ko citu. Tā var palīdzēt arī ar meklēšanai draudzīgiem URL, un tā darbojas visās platformās (Linux, Windows un Mac).
Tā atbalsta arī dažādus modeļus, kas var paplašināt Silverstripe lietojamību. Varat izvēlēties no šādām iespējām: emuārs, uzlabota darba plūsmas pārvaldība, e-komercija, forums un LDAP/OpenId autentifikācija.
Kā Jūs varat izmantot Silverstripe?
Izveidojiet savu e-komercijas vietni ar Silverstripe, sāciet pārdot produktus un pakalpojumus. Katrai lieliskai e-komercijas vietnei ir lielisks klientu atbalsts.
Varat izmantot LiveAgent zibenīgi ātro tērzēšanas logrīku, kurā tērzēšanas attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes. Ir viegli izveidot savu tērzēšanas pogu (vai izvēlēties jau gatavu dizainu no mūsu tērzēšanas pogu galerijas), izvietot to savā vietnē un sākt risināt jautājumus un pieprasījumus par Jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Tērzēšana tiešsaistē ir pārsteidzošs klientu atbalsta rīks. Tas ir ērts vietnes apmeklētājiem un pircējiem. Viņi var vienkārši noklikšķināt uz pogas un sākt tērzēt ar atbalsta aģentiem. Klientiem reti kad ir jāgaida, un viņi var ātrāk atgriezties pie iepirkšanās.
Tiešsaistes tērzēšanu var izmantot, lai pārdotu vairāk produktu vai pakalpojumu. Ja klientiem pirms pirkuma rodas šaubas, viņi var vienkārši nospiest tiešsaistes tērzēšanas pogu un uzdot svarīgus jautājumus. To var izmantot, lai pārliecinātu un sniegtu informāciju ikvienam, kurš vēlas uzzināt vairāk. Pat neapmierinātības gadījumā tērzēšana tiešsaistē joprojām ir augšgalā, jo to ir viegli izmantot un tā spēj atrisināt problēmas.
Mūsu tērzēšana tiešsaistē atbalsta arī pārsteidzošas funkcijas, kas var nodrošināt Jums vairāk klientu un lielākus pārdošanas apjomus. Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi nodrošina, ka Jūs tiekat pamanīts, savukārt reāllaika rakstīšanas skats nodrošina, ka Jūs sagatavojat atbildes, pirms klients nospiež pogu “sūtīt”. Tā ir arī draudzīga Jūsu uzņēmuma zīmolam, tāpēc varat to pielāgot pēc saviem ieskatiem.
Kādi ir ieguvumi no Silverstripe?
- Tīmekļa vietnes satura pārvaldības sistēma
- Satura plānošanas funkcijas
- Papildu moduļi dažādiem mērķiem
- Tērzēšanas poga, lai nodrošinātu ātru klientu atbalstu
- Iespēja skatīt, kā lietotāji pārlūko Jūsu vietni
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Kā integrēt Silverstripe ar LiveAgent
Tiešsaistes tērzēšanas pogas ievietošana Jūsu vietnē aizņem tikai mirkli. Lai uzzinātu, kā izveidot tērzēšanas pogu un izvietot to savā Silverstripe vietnē, sekojiet tālāk sniegtajam integrācijas ceļvedim.
- Dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet sadaļu Konfigurācija > Tērzēšana > Tērzēšanas pogas. Noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”, lai sāktu veidot jaunu tiešsaistes tērzēšanas pogu.
- Pirmais solis ir izlemt, kādai jāizskatās tērzēšanas pogai. Varat izvēlēties kādu no mūsu populārākajām pogām vai izvēlēties starp burbuļveida, sānu, stūra vai rindas pogām. Ir daudz dizainu, no kuriem izvēlēties, bet, ja vēlaties izmantot savu dizainu, varat to izdarīt, noklikšķinot uz cilnes “Pielāgots”. Izmantojiet attēlu vai HTML kodu, lai augšupielādētu savu dizainu. Kad esat pabeidzis izvēli, dodieties uz nākamo sadaļu, kurā varat konfigurēt pogu.
- Tagad par konfigurāciju. Nosauciet pogu un izvēlieties, kura nodaļa būs atbildīga par ienākošajām tērzēšanas sarunām no Jūsu vietnes. Izvēlieties tērzēšanas valodu un norādiet, vai vēlaties, lai klienti pirms tērzēšanas sākšanas atstāj savus datus. Varat arī izvēlēties, vai vēlaties, lai bezsaistes pogai būtu sagatavota saziņas veidlapa. Visbeidzot, izvēlieties rindas garumu, izlemiet, vai vēlaties, lai mobilajos tālruņos tiktu piemērots darbvirsmas režīms, un noklikšķiniet uz “Saglabāt”.
- Ja šobrīd nevēlaties pārskatīt iestatījumus, varat tos visus mainīt vēlāk. Jūs varat atgriezties jebkurā laikā pēc tam, kad esat izvērtējis situāciju un izlēmis, kādi iestatījumi Jums ir vispiemērotākie. Kad tas ir izdarīts, pārslēdzieties uz cilni “Integrācija” un kopējiet tērzēšanas pogas kodu.
- Tagad dodieties uz Silverstripe un pielāgojiet savu kodu. Ielīmējiet kodu lapas apakšā un saglabājiet izmaiņas. Vietnes priekšskatījumā varat redzēt tērzēšanas pogu izvēlētajā vietā.
Tērzēšanas poga tagad ir integrēta Jūsu Silverstripe vietnē. Jūs varat sākt sazināties ar saviem klientiem, pārdot vairāk un nodrošināt ātru klientu atbalstu.
Vēlaties vairāk? Aplūkojiet citas LiveAgent atbalstītās integrācijas vai skatiet pilnu funkciju sarakstu, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent. Noteikti apmeklējiet mūsu Akadēmijas lapu un uzziniet, kā efektīvi sniegt atbalstu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē.
Frequently Asked Questions
Kas ir Silverstripe?
Silverstripe ir satura pārvaldības sistēma dažādām vietnēm. Tā ir viegli pielāgojama un atbalsta reaģējošo dizainu, lielas slodzes optimizācijas, drošības opcijas un daudz ko citu.
Vai Silverstripe ir tērzēšana tiešsaistē?
Silverstripe vietnes var gūt labumu no LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas logrīka. To var pilnībā pielāgot, varat izvēlēties tērzēšanas pogas dizainu vai izveidot savu. Viss, kas nepieciešams, lai to ieviestu, ir ievietot vienkāršu kodu Silverstripe vietnē.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot LiveAgent kopā ar Silverstripe
Jūs iegūsiet vienu no ātrākajiem tiešsaistes tērzēšanas logrīkiem tirgū. To var novietot Jūsu vietnē, lai klienti varētu ar Jums sazināties jebkurā laikā.
Savienojiet TeleCube VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu un zvanu centra efektivitāti bez papildu izmaksām! Izbaudiet globālu pārklājumu, interaktīvu balss atbildi un zemas izmaksas ar priekšapmaksas vai abonēšanas plāniem. Sāciet bezmaksas integrāciju jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmuma komunikāciju viegli un draudzīgi. Apmeklējiet mūs, lai uzzinātu vairāk!
Discover seamless integration of Digitale's telecommunication solutions with LiveAgent's customer service software. Enhance your call center with reliable VoIP services without extra costs. Join the satisfied businesses benefiting from tailored solutions and superior customer support. Try LiveAgent for free and experience the advantages of Digitale integration today!