SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Privātuma Politika
Kas ir SendMyCall?
SendMyCall ir biznesa tālruņu sistēmas un VoIP pakalpojumu sniedzējs. To pakalpojumi ietver virtuālos numurus, PBX tālruņu sistēmu uzņēmumiem, bezmaksas bezmaksas izsaukuma pakalpojuma numurus un zvanu pārvaldību.
Kā Jūs varat izmantot SendMyCall?
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma apstrādā arī klientu zvanus. Pateicoties šai funkcijai, Jūs varat viegli izveidot savu zvanu centru un sākt atbildēt uz zvaniem. SendMyCall var iestatīt kā VoIP pakalpojumu sniedzēju savam LiveAgent zvanu centram.
Risiniet jebkuru jautājumu pa tālruni ar LiveAgent un sāciet sniegt lielisku klientu atbalstu. Mūsu zvanu centra funkcijas nodrošinās vienmērīgu klientu pārvaldību. Izmantojiet video zvanus, IVR kokus, pielāgotas zvanīšanas pogas un daudz ko citu.
Kādi ir ieguvumi, lietojot SendMyCall?
- Pieejami un elastīgi cenu plāni
- Nodrošina bezmaksas izsaukuma pakalpojuma numurus
- Pārklājums visā pasaulē
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Vai SendMyCall integrācija ar LiveAgent ir par maksu?
SendMyCall integrācija programmā LiveAgent ir iekļauta vienā no tarifu plāniem, tāpēc par to nav jāpiemaksā papildus. Vienkārši pievienojiet savu SendMyCall numuru, iestatiet savu zvanu centru un sāciet veikt zvanus un atbildēt uz tiem.
Kā integrēt SendMyCall ar LiveAgent?
Integrācijas process ir vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes. Lai pabeigtu SendMyCall integrāciju ar LiveAgent, nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izmantot trešo pušu pakalpojumus. Lai uzzinātu, kā pabeigt integrācijas procesu, sekojiet tālāk aprakstītajiem soļiem.
- Vispirms dodieties uz SendMyCall vietni un iegādājieties savu jauno virtuālo numuru. To var izdarīt, noklikšķinot uz pogas “Pirkt tūlīt” mājaslapas augšējā labajā stūrī.
- Šajā sadaļā atlasiet valsti un apgabalu, kurā vēlaties, lai numurs tiktu izvietots. Sadaļā Izvēlēties pāradresēšanas galamērķi atlasiet VoIP un pēc tam ievadiet datus laukos Saimnieks un Informācija. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Turpināt.
- Pirms maksājuma veikšanas Jums būs jāreģistrējas. Kad esat pabeidzis reģistrācijas procesu, sagatavojiet savu lietotājvārdu, paroli un virtuālo numuru nākamajiem soļiem.
- Tagad atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot” un no VoIP pakalpojumu sniedzēju saraksta izvēlieties SendMyCall.
- Sniedziet savu informāciju, piemēram, lietotājvārdu, paroli un savu SendMyCall tālruņa numuru. Jums arī jāizvēlas attiecīgā nodaļa, izsaukšanas prefikss, mitinātājs, iespēja ierakstīt zvanus un numura nosaukums. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt.
Jūs esat veiksmīgi pievienojis savu SendMyCall numuru LiveAgent zvanu centrā. Tagad to varat izmantot, lai veiktu un atbildētu uz klientu zvaniem. Vēlaties uzzināt vairāk par atbalsta sniegšanu klientiem pa tālruni? Iepazīstieties ar mūsu Akadēmijas rakstiem, lai gūtu jaunas idejas un uzzinātu vērtīgus padomus.
Frequently Asked Questions
Kas ir SendMyCall?
SendMyCall ir uzņēmums, kas nodrošina virtuālos tālruņa numurus, PBX sistēmas birojiem un bezmaksas izsaukuma pakalpojuma numurus. Uzņēmuma cenas ir elastīgas, un ir iespējams izvēlēties no daudzām pasaules valstīm un apgabaliem.
Vai SendMyCall darbojas ar programmu LiveAgent?
Jā, SendMyCall ir viens no LiveAgent atbalstītajiem VoIP pakalpojumu sniedzējiem. Savus SendMyCall virtuālos numurus varat pievienot LiveAgent zvanu centrā un sākt veikt zvanus klientiem un atbildēt uz tiem.
Kā es varu integrēt SendMyCall ar LiveAgent?
Tas ir vienkārši, šeit ir norādītas darbības. Iegūstiet savu SendMyCall tālruņa numuru Dodieties uz LiveAgent sadaļu Konfigurācija > Zvani > Numuri Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties SendMyCall. Pievienojiet savu lietotājvārdu, paroli un citu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt.
Integrējiet savu CallTo365 VoIP numuru ar LiveAgent un uzlabojiet uzņēmējdarbību bez sarežģījumiem. Izbaudiet globālos balss sakaru risinājumus, ietaupiet uz starptautisko zvanu izmaksām un aktivizējiet pakalpojumus ātri un droši. Izmēģiniet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!