Salesforce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Salesforce?
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra. Tās pakalpojumi ļauj uzņēmumiem sadarboties ar Mākoņdatiem. Tas dod tiem iespēju sniegt labākus pakalpojumus uzņēmumiem, kuri vēlas atbalstīt savus klientus. Tas var ietaupīt laiku un uzlabot klientu attiecības un klientu pieredzi.
Kā jūs to varat izmantot?
Lai izveidotu pieteikumus savā Salesforce kontā, izmantojot LiveAgent pieteikumus, varat izmantot Salesforce un LiveAgent integrāciju. Jums nav jāpārtrauc čats ar klientu, vienkārši nekavējoties ziņojiet par situāciju un nodrošiniet labāku klientu apmierinātību.
Ikreiz, kad tiek parādīts klienta sarunas pieteikuma pieprasījums, jūs varat noklikšķināt uz pogas Salesforce labajā panelī un reģistrēt to ar klienta e-pastu kā identifikatoru un čata norakstu, kas tiek augšupielādēts Salesforce lietā.
Salesforce integrācija LiveAgent, izmantojot Zapier, ļauj sekot svarīgai informācijai, piemēram, jauniem klientiem, kontaktpersonām, notikumiem, objektiem, objektu tipiem, kampaņām un slēgtajām iespējām.
Varat arī manuāli izveidot jaunus kontus, kampaņas, komentārus, pieteikumus, kontaktpersonas un pielikumus. Brīvi pievienojiet kontaktpersonas kampaņām, izveidojiet un atjauniniet objektus no sava LiveAgent informācijas paneļa. Šīs integrācijas varat veidot atsevišķi un izvēlēties, kuras no tām vēlaties izmantot.
Ieguvumi:
- Iespēja uzturēt saskarsmi ar klientiem no LiveAgent
- Iespēja viegli vadīt uzdevumus no LiveAgent vadības paneļa
- Iespeja izveidot jaunu lietu vai pievienot interesentus
Kā integrēt Salesforce un LiveAgent
LiveAgent klientiem ir pieejams Salesforce integrācijas spraudnis. Tas var palīdzēt sekot līdzi klientiem, pārvaldīt gadījumus vai pievienot jaunus potenciālos klientus.
- Lai aktivizētu spraudni, atveriet savu LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > Integrācijas. Spraudni varat atrast spraudņu sarakstā. Kad esat to izdarījis, noklikšķiniet uz slēdža Aktivizēt labajā pusē.
- LiveAgent tiks restartēts, un pēc tam jūs varat atrast aktīvo spraudni saraksta augšpusē. Noklikšķiniet uz konfigurācijas pogas (zobratiņa ikona) blakus aktivizēšanas slēdzim, un tiks atvērts jauns iespēju logs.
- Noklikšķiniet uz Salesforce logotipa un piesakieties savā Salesforce kontā, lai pabeigtu integrācijas procesu.
Esat pabeidzis, un jūsu integrācija ir aktīva. Izmēģiniet to.
Kā integrēt Salesforce ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Ja vēlaties atklāt papildu LiveAgent un Salesforce darbplūsmas iespējas, varat mēģināt izmantot Zapier pakalpojumu. Zapier ir uzņēmums, kas koncentrējas uz jebkuru divu programmu savienošanu ar dažādiem integrācijas rezultātiem atkarībā no to iespējām.
Šī sistēma darbojas ar trigeriem un darbībām, ko varat izvēlēties un izveidot pielāgotu integrāciju patstāvīgi. Tas ir vienkāršs process, kura pabeigšanai nepieciešamas tikai dažas minūtes.
- Vispirms piesakieties savā Zapier kontā vai, ja jums tāda nav – izveidojiet to šeit. Tas ir bez maksas. Pēc tam pārejiet uz LiveAgent + Salesforce integrācijas lapu.
- Ritiniet uz leju un izvēlieties, kura lietotne palaidīs trigeri un kāds tas būs. Ir vairākas iespējas, piemēram, kalendāra integrācija, iepriekšuzrakstītas ziņas un citas, ko var kombinēt ar otro lietotni. Apsveriet, ko vēlaties, lai jūsu integrācija darītu, un izvēlieties. Tiklīdz esat pabeidzis izvēlēties, turpināšanai nospiediet zilo pogu.
- Nākamās darbības var atšķirties atkarībā no jūsu izvēlētā trigera un tā darbības, taču tās parasti ir viegli izpildāmas. Vairumā gadījumu vienkārši jāpiesakās savā kontā un jāpiešķirt Salesforce atļaujas. Katrā trigera iestatījumā ir iekļauta arī trigera pārbaude, lai noskaidrotu, vai Zapier ir veiksmīgi izveidojis savienojumu ar lietotni.
- Otrajā daļā parasti ir jākonfigurē arī darbība. Mēs no integrācijas iespēju klāsta sākumā izvēlējāmies LiveAgent darbību Izveidot Sarunu, kas nozīmē, ka mums bija jāiestata e-pasts. Tas ietvēra sūtītāja un saņēmēja e-pasta adreses, ziņas tematu, pamatteksta ievadīšanu un vēl daži neobligāti lauki.
- Tiklīdz esat pabeidzis iepriekšējo daļu, veiciet galīgo integrācijas pārbaudi Zapier un pārbaudiet, vai tā darbojas. Un tas īsumā ir viss Zapier integrācijas process.
Frequently Asked Questions
Kas ir Salesforce?
Salesforce ir CRM programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības kopš 1996. gada. Turklāt tas var palielināt uzņēmuma rentabilitāti un vispārējos procesus.
Kādas ir priekšrocības, integrējot Salesforce ar LiveAgent?
- uzlabota produktivitāte; - nav nepieciešamība pēc pārslēgšanās starp saskarnēm - vienkārši atjaunināt kampaņas no LiveAgent - pievienot jaunas kontaktpersonas no LiveAgent