RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir zvanu centra programmatūra ar plašām iespējām. Tā piedāvā balss, faksa, teksta, konferenču un tīmekļa sanāksmju rīkošanu. Tā palīdz uzņēmumiem apstrādāt visu – sākot no zvanu centra pārvaldības līdz ikdienas sanāksmēm.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sekojiet līdzi zvaniem, balss pasta ziņojumiem, jaunām īsziņām un klientiem. Varat arī ģenerēt zvanus, sūtīt faksu vai īsziņas, veidot sarunas un pārvaldīt klientus.
Ieguvumi
- Rūpējieties par zvaniem, īsziņām un daudz ko citu, nepārslēdzot programmatūru
- Saņemiet paziņojumus par to, kas notiek RingCentral, programmā LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir RingCentral?
RingCentral ir vienoto sakaru pakalpojumu sniedzējs kopš 2003. gada, kas nodrošina zvanu centru pakalpojumus uzņēmumiem visā pasaulē.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot RingCentral?
- saņemiet paziņojumus pakalpojumā LiveAgent - pārvaldiet savus klientus no vienas saskarnes - uzlabojiet klientu apkalpošanas efektivitāti
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!
Discover seamless integration of Digitale's telecommunication solutions with LiveAgent's customer service software. Enhance your call center with reliable VoIP services without extra costs. Join the satisfied businesses benefiting from tailored solutions and superior customer support. Try LiveAgent for free and experience the advantages of Digitale integration today!