PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir PipeDrive?
Pipedrive ir viegli lietojama CRM (klientu attiecību pārvaldības programmatūra), kas ļauj pārvaldīt potenciālos klientus un darījumus, kā arī sekot saziņai un automatizēt darbplūsmu.
Turklāt PipeDrive sniedz ieskatu par jūsu pārdošanas darbinieku veiktspēju un ļauj izveidot atskaites, pamatojoties uz plūsmas datiem.
Kā jūs to varat izmantot?
PipeDrive izmantošana ir svarīga pārdošanas komandām, jo ļauj tām pārvaldīt un sekot savu piedāvājumu un potenciālo klientu gaitai, izmantojot intuitīvu informācijas paneli.
Turklāt PipeDrive lietotāji var arī saglabāt svarīgu potenciālā klienta informāciju, piemēram, kontaktinformāciju, servisa līmeņa līgumus un darījumu vērtības atbilstošajās plūsmās.
Lietotāji var izmantot arī funkciju, kas sinhronizē visu potenciālo klientu saziņu ar programmatūras palīdzību, ļaujot komandas vadītājiem sekot visām aktivitātēm un attīstībai.
Priekšrocības, ko sniedz PipeDrive savienošana ar LiveAgent
Aktivizējot PipeDrive spraudni programmā LiveAgent, varēsit reģistrēt jaunus piedāvājumus un nekavējoties piekļūt informācijai par esošajiem piedāvājumiem, kas attiecas uz klientu, kuram palīdzat savā LiveAgent informācijas panelī.
Tiklīdz LiveAgent ir savienots jūsu PipeDrive kontu, tas fona režīmā sekos PipeDrive piedāvājumiem, to statusiem un vērtībām. Visa šī informācija tiks parādīta PipeDrive logrīkā, kas tiek parādīts pieteikuma informācijas panelī. Izmantojot šo spraudni, varat skatīt un reģistrēt PipeDrive piedāvājumus tieši savā LiveAgent kontā, vienlaikus sazinoties ar klientiem.
Pielietošana un labākās metodes
Kad LiveAgent pieteikumu detalizētās informācijas panelī noklikšķināsit uz PipeDrive ikonas, varēsit:
- Reģistrēt jaunus PipeDrive darījumus LiveAgent
- Skatīt visus reģistrētos darījumus, kas attiecas uz klientu, kuram patreiz palīdzat
Būtībā LiveAgent un PipeDrive integrācija ietaupa laiku un padara jūs efektīvākus. Tā kā šī informācija ir jūsu rīcībā tieši LiveAgent ietvaros, jūs varat viegli noteikt, kad ir piemērots laiks, lai ko piepārdotu klientam vai piedāvātu atlaidi.
Kā integrēt PipeDrive ar LiveAgent
Integrācijas aktivizēšana ir vienkārša. Atveriet informācijas paneli un dodieties uz Konfigurācija > Integrācijas un atrodiet PipeDrive Integrācija ver.2. Noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēdža, un pēc tam LiveAgent tiks atkārtoti ielādēts.
Tagad atrodiet aktīvo PipeDrive Integrācija ver.2 un noklikšķiniet uz informācijas ikonas blakus slēdzim. Noklikšķiniet uz PipeDrive logotipa. Tiks atvērts instalēšanas vednis, noklikšķiniet uz Atļaut un Instalēt.
Nu integrācija ir aktīva, un jūs to varat redzēt pieteikumu informācijas panelī. Atveriet to un atrodiet aktīvo integrāciju labajā pusē panelī.
Piedāvājumus var skatīt, pievienot vai rediģēt, izmantojot informācijas paneli.
Kā integrēt PipeDrive ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Varat arī izmēģināt integrāciju, izmantojot Zapier pakalpojumu. Zapier savieno divas programmas, lai izveidotu dažāda veida integrācijas, kas var palīdzēt uzlabot jūsu darbplūsmu. Ja jums nav konta, izveidojiet to šajā saitē. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + PipeDrive integrācija.
Ritiniet uz leju līdz sadaļai Savienot LiveAgent + PipeDrive. Šeit var apvienot vairākas izvēles, tāpēc apsveriet, ko vēlaties panākt ar integrāciju. Trigeris vienā lietotnē aktivizēs darbību otrajā lietotnē, izveidojot integrāciju.
Mēs parādīsim jums piemēru, izmantojot PipeDrive – Jauns Darījums un LiveAgent – Izveidot Sarunu iespējas. Iestatīšana var nedaudz atšķirties no šīs pamācības, bet parasti tā ir šāda, izņemot dažus detalizācijas laukus neatkarīgi no izvēlētajām opcijām. Kad atlasīšana ir pabeigta, noklikšķiniet uz zilās pogas.
Uzstādīšanas pirmā daļa ir vienkārša. Jums tikai jāpiesakās savā PipeDrive kontā, jāapstiprina izvēlētais trigeris un jāpārbauda.
Piesakieties un apstipriniet darbību. Mūsu integrācijas iestatījumi liek mums aizpildīt adresāta un sūtītāja e-pasta adreses, e-pasta tēmu un ziņojuma pamattekstu. Ir arī daži lauki, kas nav obligāti, bet varat izvēlēties tos aizpildīt, lai konkretizētu ziņojumu. Turpiniet un pārbaudiet integrāciju, kad esat pabeidzis.
Tagad process ir pabeigts un jūsu integrācija būs aktīva, ieslēdzot Zap. Pārbaudiet, vai LiveAgent nav jaunu ziņojumu no PipeDrive.
Frequently Asked Questions
Kas ir PipeDrive?
Pipedrive ir Klientu Attiecību Pārvaldības Sistēma. Visa koncepcija tika izstrādāta no pārdevēja redzespunkta. Tā sniedz informāciju par jūsu piedāvājumiem, veiktspēju un daudz ko citu.
Kādas ir priekšrocības, lietojot PipeDrive kopā ar LiveAgent?
- efektīva darbplūsma - uzlabota CX (klientu pieredze) - labākas attiecības ar klientiem; - konkurences priekšrocības - ietaupa laiku (nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm)
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.