Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Privātuma Politika
Lai integrētu Nicereply ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai.
- Pārliecinieties, ka Jums ir gan LiveAgent, gan Nicereply kontu administratora tiesības.
- Pilnīga integrācijas rokasgrāmata pieejama šeit: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Novērtējiet klientu apmierinātību
Novērtējiet klientu apmierinātību ar Nicereply – CSAT aptaujas rīku, kas izveidots LiveAgent. Aptaujājiet savus klientus tieši no LiveAgent. Skatiet klientu apmierinātības datus, kas tiek nosūtīti uz LiveAgent biļetēm, neatstājot lietotni.
Izmēģiniet 14 dienas bez maksas.
Ja jums ir kādi jautājumi par Nicereply programmā LiveAgent, jautājiet mums, rakstot uz e-pastu contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kā tas darbojas?
Novērtējiet klientu apmierinātību, izmantojot aptauju katra e-pasta beigās vai aktivizējiet to pēc palīdzības pieteikuma vai tērzēšanas atrisināšanas. Izvēlieties mērīt klientu apmierinātību, neto veicinātāju rādītāju vai klientu piepūles rādītāju. Atbildes tiek nosūtītas atpakaļ uz LiveAgent kā komentāri un pielāgotu lauku vērtības.
Galvenās funkcijas
- Izmēriet svarīgus rādītājus. Izvēlieties CSAT, NPS un CES. Ja nepieciešams, kombinējiet un saskaņojiet.
- Pielāgojiet savu aptauju izskatu un uztveri. Mainiet krāsu shēmu, pievienojiet logotipu, uzdodiet papildu jautājumus.
- Izvēlieties sev piemērotu vērtēšanas skalu – zvaigznītes, smaidiņi, īkšķīši – tā ir Jūsu izvēle..
- Izlemiet, kad veikt klientu aptauju. Pēc katras mijiedarbības? Kad palīdzības pieteikums ir atrisināts? Cik drīz? Uzreiz, pēc stundas vai nākamajā dienā? Tas viss ir atkarīgs no Jums.
- Skatiet dažādu aģentu, komandu un nodaļu sniegumu.
- Iegūstiet vairāk informācijas, izmantojot analīzi ar līderu tabulām, histogrammām, tendenču diagrammām un daudz ko citu.
- Skatiet visas ar palīdzības pieteikumu saistītās atsauksmes tieši pakalpojumā LiveAgent.
- Nemaksājiet par neatbildētām aptaujām. Jūs maksājat tikai par reāliem rezultātiem – aptaujas atbildēm. Nicereply uzticas simtiem uzņēmumu:
Uzziniet vairāk par LiveAgent integrēšanu ar Nicereply. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.
Frequently Asked Questions
Kas ir NiceReply?
NiceReply ir klientu pārvaldības platforma, kas palīdz novērtēt jūsu uzņēmuma klientu apmierinātību, Net Promoter rezultātu, kā arī Customer Effort rezultātu, apkopojot atsauksmes.
Kā Jūs varat integrēt NiceReply ar LiveAgent?
Pirmais solis ir izveidot kontu gan vietnē NiceReply, gan LiveAgent. Otrais solis ir faktiskā integrācija. Šeit ir detalizēts ceļvedis parNiceReply integrāciju.
Discover Delighted, a powerful customer feedback software that enables businesses to measure satisfaction, create surveys, and collect responses seamlessly. Easily integrate with LiveAgent through Zapier to enhance your customer service experience. Start your free trial today and elevate your feedback management!