Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Klaus?
Klaus ir klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas un sarunu pārskatīšanas programmatūra, kas padara iekšēju atsauksmju sniegšanu klientu atbalsta grupām daudz vienkāršāku. Ir viegli uzlabot savas komandas sniegumu ar iekšējiem reitingiem un citām funkcijām.
Kā jūs to varat izmantot?
Klaus integrācija LiveAgent ļauj viegli sniegt atsauksmes savai komandai. Pēc integrācijas aktivizēšanas var lejupielādēt LiveAgent pieteikumus. Pēc tam varat tos novērtēt pēc dažādiem kritērijiem, novērtēt pieteikumu kvalitāti un redzēt savu aģentu vājās vietas.
Ieguvumi:
- Novērtējiet savus aģentus un pieteikumus no LiveAgent
- Sniedziet atsauksmi saskaņā ar dažādiem kritērijiem
- Uzlabojiet darbplūsmu
- Pārvaldiet savu aģentu veiktspēju
Frequently Asked Questions
Kas ir Klaus?
Klaus ir platforma, kas ļauj vadītājam/pārzinim novērtēt uzņēmuma klientu atbalsta vai servisa darbību.
Kāpēc būtu jāintegrē Klaus un LiveAgent palīdzības dienests?
Klaus integrācija palīdzēs jums iegūt labāku pārskatu par jūsu aģentu veiktspēju un ļaus jums efektīvi sniegt atsauksmes savai komandai.
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!
Izmantojiet Klaviyo integrāciju ar LiveAgent, lai automatizētu e-pasta un SMS mārketingu, pārvaldiet klientu bāzi un personalizējiet komunikāciju. Uzziniet, kā segmentēt mērķauditoriju un izmantot datu zinātni, lai uzlabotu savu biznesu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet visus ieguvumus vienā vietā!