Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Kerio Connect?
Kerio Connect ir universāls sadarbības risinājums ar e-pasta servera iespējām. Tas darbojas Windows, Mac OS un Linux platformās. Tas piedāvā vairākus sadarbības līdzekļus, piemēram, plānošanu, kontaktu pārvaldību un koplietojamu kalendāru. E-pasts ir šīs integrētās darbplūsmas būtiska daļa.
Kā var izmantot Kerio Connect?
Kerio Connect ir ideāla sadarbības platforma un e-pasta servera risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem. To ir ļoti izdevīgi un viegli izveidot, uzturēt un pārvaldīt pat uzņēmumiem ar mazākām IT komandām. Programmatūru varat iestatīt un instalēt vien 10 minūšu laikā, un tā padara jūsu saziņu drošu, izmantojot pretvīrusu un SUROGĀTPASTA filtrus. Kerio Connect varat integrēt ar LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu, lai uzlabotu klientu atbalsta iespējas, kas daudziem palīdzības dienestiem ir nepieciešams, lai efektīvi veiktu savu darbu.
LiveAgent var palīdzēt veikt daudzus klientu atbalsta uzdevumus, tikt galā ar pārslogotību un organizēt saziņu ar klientiem tā, lai to varētu efektīvi atrisināt. Varat automatizēt uzdevumus un atbildēt ātrāk, izmantojot tādas funkcijas kā iepriekšsagatavotas ziņas vai iepriekš definētas atbildes. Novērtējiet aģentus pēc to veiktspējas un izmantojiet gamifikācijas funkcijas, lai izveidotu plaukstošu palīdzības dienesta vidi. Lai uzturētu enerģijas līmeni, aģenti var nospiest pauzi un paņemt pārtraukumu, un izmantot piezīmes un birkas, lai, atgriežoties, turpinātu darbu iesāktajā vietā.
Palīdzības dienesta funkcijas atbalsta ne tikai e-pasta saziņu, tās iesaistās arī citos saziņas kanālos. Paceliet savu palīdzības dienestu jaunā līmenī, izmantojot tiešsaistes čatu savā mājaslapā, pilnībā aprīkotu digitālo zvanu centru, klientu portālu ar zināšanu bāzi vai pat sociālo mediju iespējas. Varat pievienot Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber kontus, lai sazinātos ar klientiem tur, kur viņi pavada savu laiku.
Ikviens kanāls tiek atbalstīts ar savu funkciju kopumu, kas nodrošina netraucētu saziņas procesu katram aģentam. Apskatiet mūsu funkciju lapas un uzziniet vairāk par to, kas tieši LiveAgent padara par jaudīgu palīdzības dienesta risinājumu jebkurai nozarei.
Kādas ir Kerio Connect priekšrocības?
- Viegli lietojama produkta saskarne
- Drošības funkciju kopums
- Viegla iestatīšana un uzstādīšana
- Taisnīga cena
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Kā integrēt Kerio Connect un LiveAgent
Kerio Connect var integrēt ar LiveAgent, pateicoties konfigurācijas iespējām un IMAP/POP3. Procesu var pabeigt dažu minūšu laikā. Šajā detalizētajā ceļvedī būs parādīts, kā integrēt LiveAgent un Kerio Connect.
Vispirms ir jāinstalē Kerio Connect. Vietnē atradīsit plašāku informāciju, kā arī lejupielādēsit saites un konfigurācijas pamācības, kas pamāca, kā instalēt. Kad esat pabeidzis, pārejiet pie nākamās darbības un turpiniet ar integrācijas uzstādīšanu.
Vai esat pabeiguši visus šos soļus? Ja atbilde ir “jā”, pārejiet uz LiveAgent kontu (ja tāda vēl nav, izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju) un noklikšķiniet uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti. Sadaļas augšdaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un e-pasta pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Citi. Integrācijas iespēju sarakstā izvēlieties IMAP/POP3.
Savienojot Kerio Connect ar LiveAgent, tiks saņemti pieteikumi. Lūdzu, aizpildiet informāciju par Kerio Connect šajā sadaļā. Ievadiet lietotājvārdu, paroli un e-pasta adresi. Izvēlieties saņemšanas veidu un servera informāciju. Saglabājiet iestatījumus, kad esat beidzis.
Pārbaudiet savu pieteikumu apstrādes sistēmu un e-pastus no savas Kerio Connect e-pasta adreses. Tagad klienti var piekļūt ātram, uzticamam klientu servisam, kad vien tas viņiem ir nepieciešams. Dodieties uz mūsu Akadēmijas lapu un izlasiet rakstus par klientu atbalsta sniegšanu vai uzziniet vairāk par palīdzības dienesta programmatūru. Izveidojiet vēl citas integrācijas ar LiveAgent vai noskatieties īsu video apskatu, lai uzzinātu vairāk par tā iespējām.
Looking for an easy and efficient way to manage your Kerio Connect email?
With LiveAgent's Kerio Connect integration, you can view and respond to all of your emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Kas ir Kerio Connect?
Būdams vienots sakaru risinājums ar e-pasta serveri, Kerio Connect ir universāls risinājums. Produkts ir pieejams operētājsistēmām Windows, Mac OS un Linux. Ir pieejami dažādi sadarbības līdzekļi, tostarp plānošana, kontaktpersonu pārvaldība un kopīgoti kalendāri. E-pasts ir svarīgs šīs integrētās darbplūsmas komponents.
Kā lietot Kerio Connect?
Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem Kerio Connect kalpo kā ideāla sadarbības platforma un e-pasta serveris. Uzņēmumiem ar nelielām IT komandām ir viegli to ieviest, uzturēt un pārvaldīt, un tas ir ļoti izdevīgi. Šīs programmatūras uzstādīšana un instalēšana ilgst tikai 10 minūtes, un tā aizsargā e-pastu un interneta sakarus, izmantojot pretvīrusu un surogātpasta filtrus. Lai nodrošinātu ļoti efektīvu klientu atbalstu, programmu Kerio Connect var integrēt LiveAgent palīdzības dienesta sistēmā.
Kādas ir Kerio Connect integrācijas priekšrocības?
Ērti lietojama programmas saskarne Drošības līdzekļu kopums Vienkārša uzstādīšana un instalēšana Godīga cenu politika
Kā instalēt un konfigurēt Kerio Connect?
Kerio Connect var viegli uzinstalēt, izmantojot instalēšanas vedni. Lai to izdarītu, jums tikai jāsaņem lejupielādes saite no tīmekļa vietnes Kerio Connect un jāuzinstalē programmatūra jūsu sistēmā. Pēc tam varat sekot šai parocīgajai pamācībai, lai uzzinātu, kā to konfigurēt.
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!