Intercom integration
Kas ir Intercom?
Intercom ir ziņapmaiņas platforma, ko uzņēmumi izmanto saziņai ar klientiem. Ziņojumapmaiņu var izmantot, lai apkopotu un filtrētu datus un veidotu mērķorientētus ziņojumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet šo integrāciju, lai izsekotu un pārvaldītu ziņojumus vai lietotājus. Varat pievienot notikumus, piezīmes, izveidot lietotājus, pārvaldīt tagus, atjaunināt uzņēmumus, sūtīt ienākošos ziņojumus un daudz ko citu. Intercom integrācija arī informēs Jūs par jaunumiem, atjauninājumiem un jauniem klientiem.
Ieguvumi
- Sekojiet līdzi uzņēmuma ziņojumapmaiņai
- Apkopojiet datus un pārvaldiet klientus
- Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm
Frequently Asked Questions
Kas ir Intercom?
Intercom ir saziņas attiecību platforma, kurā kopš 2011. gada iespējams arī pārvaldīt un glabāt datus.
Kā Jūs varat izmantot Intercom integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot Intercom, Jūs varat: - atbildēt saviem klientiem no LiveAgent - izveidot lietotājus, atjaunināt uzņēmumus, pievienot tagus - vākt datus no ziņojumapmaiņas - uzlabot klientu apkalpošanas darba plūsmu
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!