Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai aktivizētu Highrise spraudni, lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu.
- Pirmkārt, jums ir jābūt aktīvam Highrise kontam.
- Ja to darāt, LiveAgent spraudņu sadaļā aktivizējiet Highrise spraudni. (Konfigurācija> Sistēma> Spraudņi)
- Noklikšķiniet uz konfigurēt un nokopējiet sava Highrise konta API un URL.
- Apstipriniet, un jūs esat gatavi!
Kas ir Highrise?
Highrise ir uz mākoņiem balstīts CRM rīks, ko izveidojuši 37 signāli. CRM – klientu attiecību pārvaldība ir metode, kā mijiedarboties ar esošajiem un nākamajiem klientiem. CRM mērķis ir piesaistīt vairāk klientu un saglabāt esošos, vienmēr gatavojoties sazināties ar viņiem. Varat arī izsekot viņu pašreizējām problēmām vai problēmām, ar kurām viņi saskārušies agrāk.
Kā tas darbojas?
Klientu datu glabāšana divās atsevišķās saskarnēs var aizņemt daudz laika. Tāpēc mēs integrējām Highrise tieši LiveAgent. Highrise palīdzēs jums izsekot iepriekšējiem darījumiem un/vai problēmām, kas saistītas ar jūsu kontaktpersonām, un LiveAgent ļaus jums nodrošināt viņiem kvalitatīvu palīdzības dienesta klientu apkalpošanu . Aktivizējiet Highrise un sāciet pārvaldīt Highrise datus LiveAgent ietvaros (un otrādi).
Piemērs:
Teiksim, Marsels Volless iesniedza biļeti . Jūs jau zināt Marsellu un sekojat līdzi viņa iepriekšējiem darījumiem Highrise. Jūsu atbalsta aģents varēs redzēt visu šo informāciju LiveAgent, tāpēc viņš sniegs visprecīzāko un ātrāko atbildi. Turklāt aģenti var pievienot piezīmes tieši vietnē LiveAgent, kas tiks rādīta arī Highrise.
Frequently Asked Questions
Kas ir Highrise?
Highrise ir spēcīga klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas palīdz pārvaldīt un skatīt jūsu uzņēmuma datus par klientiem. Savienojot Highrise ar LiveAgent, jūs varat izmantot CRM tieši no biļetes un efektīvi palīdzēt saviem klientiem no vienas saskarnes.
Kā jūs varat integrēt Highrise?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Sistēma -& gt; Spraudņi 3. Aktivizēt Highrise 4. Ievietojiet URL un API atslēgu no Highrise 5. un LIETOT!
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!
Atklājiet, kā vCita integrācija ar LiveAgent palīdz plānot tikšanās, pārvaldīt klientus un veidot mārketinga stratēģijas maziem uzņēmumiem. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet uzlabot savu biznesa efektivitāti jau šodien! Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.