Google veidlapas integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Google veidlapas?
Google veidlapas ir tīmekļa apsekojumu administrēšanas programmatūra. Tā ir daļa no Google Docs redaktoru komplekta. To izmanto datu, informācijas vākšanai un pētījumu veikšanai, izmantojot aptaujas. Google veidlapas ikvienam ir pieejamas bez maksas.
Kā Jūs tās varat izmantot?
Integrējot tās ar LiveAgent, varat atrast un izveidot atbildes, sekot līdzi paziņojumiem un pārvaldīt savas veidlapas. Daudzas no šīm funkcijām var veikt tieši no vadības paneļa, tāpēc nevajadzēs pārslēgties starp lietotnēm.
Ieguvumi
- Pārvaldiet savas veidlapas no vienas programmatūras
- Pievienojiet vai mainiet atbildes
- Vairs nav jāpārslēdzas starp programmatūrām
Kā integrēt Google veidlapas ar LiveAgent, izmantojot Zapier?
Google veidlapas varat integrēt, izmantojot Zapier pakalpojumu. Zapier ļauj bez problēmām savienot divas lietotnes un izveidot integrāciju starp tām. Jums ir jāizveido Zapier konts šajā saitē. Kad tas ir izveidots, dodieties uz Google Forms + LiveAgent integrāciju lapu Zapier vietnē.
Ritiniet lapu uz leju, līdz redzat trigera un darbības izvēli. Pirmais solis LiveAgent integrēšanā ar citām lietotnēm ir izvēlēties, kādas darbības būtu jāveic Jūsu integrācijai. To var izdarīt, izvēloties pareizos trigerus un darbības.
Atkarībā no integrācijas iestatījuma, trigera un darbības iestatīšanas opcija var atšķirties atbilstoši Jūsu kombinācijai. Tomēr integrācijas process parasti ir vienkāršs un to var pabeigt dažu minūšu laikā.
Ir diezgan daudz kombināciju, no kurām var izvēlēties. Kā piemēru mēs rādām rokasgrāmatu par veidlapu trigeri New or Updated Response in Spreadsheet (Jauna vai atjaunināta atbilde izklājlapā) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Pēc izvēles vienkārši noklikšķiniet uz zemāk redzamās zilās Connect (Savienot) pogas, lai pārietu pie nākamā soļa.
Šajā solī mums ir jānorāda mūsu pieteikšanās informācija un jānodrošina piekļuve Zapier. Mēs varam arī izvēlēties, kura izklājlapa, darblapa vai sleja kopā ar tās saturu kļūs par integrācijas daļu.
Pēc šīs informācijas sniegšanas Zapier lūgs veikt trigera testu. Varat to izlaist, bet mēs iesakām to veikt, lai pārliecinātos, vai tas darbojas pareizi.
Tagad par LiveAgent darbību. Tā kā mēs vēlamies, lai mūsu integrācija izveido sarunu mūsu palīdzības pieteikumu sistēmā, mums ir jākonfigurē tās sūtītājs, saņēmējs un ziņojuma saturs. Ir arī sadaļa Department (nodaļa), kurā var norādīt, kurai nodaļai tiks nosūtīts palīdzības pieteikums.
Šajā iestatīšanas daļā ir iekļauti arī neobligātie lauki, piemēram, saņēmēja vārds, kopijas saņēmēja e-pasta adrese, ziņojuma ID un citi. Varat izvēlēties aizpildīt šos laukus, ja vēlaties, lai Jūsu ziņojums būtu konkrētāks.
Pēdējā integrācijas procesa daļa ir tests.
Izdevās! Jūsu integrācija ir gatava. Noklikšķiniet uz ieslēgt Zap, lai to aktivizētu un sāktu izmantot. Jūs saņemsiet ziņojumu savā palīdzības pieteikumu sistēmā, kad vien Jūsu izklājlapās būs jauna vai atjaunināta atbilde.
Ja vēlaties izveidot vairāk dažādu integrāciju, atgriezieties Zapier lapā šī raksta sākumā un izpildiet to pašu procesu.
Frequently Asked Questions
Kādas ir priekšrocības, izmantojot Google veidlapas ar LiveAgent?
- pārvaldiet savas Google veidlapas no LiveAgent - saņemiet paziņojumus par jaunām atbildēm pakalpojumā LiveAgent
Kā iespējams integrēt Google veidlapas ar LiveAgent?
1. Pierakstieties savā Zapier kontā 2. Dodieties uz Zapier - LiveAgent + Google Forms 3. Izvēlieties savas preferences 4. Noklikšķiniet uz savienot
Gmail integrācija ar LiveAgent nodrošina efektīvu klientu apkalpošanu un vieglu piekļuvi no mobilajām ierīcēm. Izmantojiet Zapier, lai vienkārši iestatītu trigerus un darbības. Integrējiet visus savus e-pasta kontus bez maksas un uzlabojiet klientu problēmu pārraudzību. Uzziniet, kā to paveikt ātri un bez programmēšanas pieredzes!
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!