Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Duocom?
Duocom ir Spānijas telekomunikāciju uzņēmumu līderis virtuālās telefonijas un VoIP jomā. Duocom Europe S.L. ir telefona operators ar galveno mītni Grankanārijā, Spānijā, kas kopš 2000. gada darbojas saskaņā ar Valsts tirgus un konkurences komisijas (CNMC) izsniegtu licenci.
Uzņēmums ir izstrādājis savu inovatīvu tehnoloģiju, kas apvieno telefoniju un internetu, lai virtuālos pakalpojumus pielāgotu katra klienta īpašajām vajadzībām. Tie ir pakalpojumi, kas nodrošina lielu elastību, jo lietotāji jebkurā laikā var izvēlēties ierīci (fiksēto tālruni, mobilo tālruni, VoIP, internetu) un rīkus, kas vislabāk atbilst viņu konkrētajām vajadzībām, un reāllaikā var mainīt pakalpojumu konfigurāciju no klienta tīmekļa vietnes.
Duocom Europe piedāvā virtuālo tālruņu pakalpojumus, kas bez investīcijām un uzturēšanas izmaksām optimizē produktivitāti un komunikāciju pārvaldību, ietaupot Jūsu laiku un naudu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, Duocom ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet Duocom nodrošinās pārējo. Klēpjdators vai viedtālrunis, mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.
Kādi ir ieguvumi, lietojot LiveAgent zvanu centru?
Lai gan daži cilvēki dod priekšroku digitālajai klientu pieredzei, citi vēlas dziļāku personisko saikni ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas. Zvanu centri ir lielisks veids, kā uzlabot attiecības ar klientiem, pārdot produktus, iegūt jaunus klientus un pakalpojumu lietotājus vai sniegt vispārējus klientu pakalpojumus.
Līdz ar tradicionālo zvanu centru panīkumu un zvanu centru programmatūras, piemēram, LiveAgent, izplatību ir viegli nodrošināt šāda veida pieredzi saviem klientiem, neizšķērdējot pieejamos līdzekļus. Zvanu centri tagad ir pieejami visu veidu uzņēmumiem – gan lieliem, gan maziem.
Kā darbojas LiveAgent zvanu centrs?
LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, Jūs varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.
Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).
Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.
Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.
Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.
Kā integrēt Duocom VoIP ar LiveAgent?
Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Duocom kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”.
- VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Duocom.
- Ievadiet numuru, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.
Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk Duocom tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.
Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru
Meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.
Frequently Asked Questions
Kas ir Duocom?
Duocom ir Spānijas telekomunikāciju uzņēmumu līderis virtuālās telefonijas un VoIP jomā. Duocom Europe S.L. ir telefona operators, kura galvenais birojs atrodas Grankanārijā, Spānijā, un kuru licencējusi Valsts tirgus un konkurences komisija (CNMC).
Vai es varu integrēt Duocom ar LiveAgent?
Duocom ir viens no LiveAgent pieejamajiem un atbalstītajiem interneta telefonijas (VoIP) pakalpojumu sniedzējiem. Ja vēlaties, varat izveidot savu zvanu centru ar Duocom kā galveno pakalpojumu sniedzēju.
Vai Duocom integrācija ir bezmaksas?
Ar LiveAgent "Viss iekļauts" tarifu plānu nav nepieciešams papildus piemaksāt, un Jūs varat uzreiz izveidot Duocom VoIP zvanu centru LiveAgent programmā.