CS-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai savā CS-Cart veikalā ievietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu, vienkārši sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.
- Dodieties uz CS-Cart administratora paneli un izvēlieties Ātrā izvēlne > Dizains > Bloki > Ritiniet līdz GRID 16 > Bloks “Klientu apkalpošana” > Noklikšķiniet uz Bloka opcijas > izvēlieties sadaļu Saturs > ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu zem “” līnijas > Saglabājiet.
- Piezīme: nav nepieciešams izmantot bloku “Klientu apkalpošanas dienests”. Varat izveidot savus blokus un izmantot arī tos.
- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.
Kas ir CS-Cart?
CS-Cart ir labākais iepirkumu sistēmas risinājums jebkura lieluma e-komercijas vietnes izveidei: no neliela interneta veikala līdz virtuālam iepirkšanās centram. Gatavs veikala logs, daudzu maksājumu un piegādes iespēju atbalsts, pilnīga krājumu kontrole, neierobežots produktu skaits, reklāmas rīki un citas jau gatavas e-komercijas programmatūras funkcijas.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent CS-Cart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu CS-Cart veikalā.
Frequently Asked Questions
Kādi ir ieguvumi no CS-cart integrācijas?
Integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā CS-cart vietnē. Galvenās priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas integrēšana, ir šādas: - uzlabota pārdošana - samazinātas izmaksas - konkurences priekšrocības - labāka klientu apmierinātība
Kā Jūs varat integrēt CS-cart LiveAgent sistēmā?
Sekojiet šim īsajam ceļvedim, lai nodrošinātu vienkāršu integrāciju: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Izveidojiet/pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu 3. Kopējiet HTML kodu 4. Ievietojiet kodu CS-cart iekšpusē
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!
Integrējiet X-Cart ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu ar tiešsaistes tērzēšanu, palielinātu pārdošanas apjomus un novērstu potenciālo klientu zaudēšanu. Nodrošiniet nevainojamu atbalstu un piesaistiet vairāk klientu savam e-komercijas veikalam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu bez saistībām!
Atklājiet, kā vCita integrācija ar LiveAgent palīdz plānot tikšanās, pārvaldīt klientus un veidot mārketinga stratēģijas maziem uzņēmumiem. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet uzlabot savu biznesa efektivitāti jau šodien! Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.