CS-Cart integration
Partner Privacy Policy
CS-Cart Privātuma Politika
Lai savā CS-Cart veikalā ievietotu LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu, vienkārši sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.

- Dodieties uz CS-Cart administratora paneli un izvēlieties Ātrā izvēlne > Dizains > Bloki > Ritiniet līdz GRID 16 > Bloks “Klientu apkalpošana” > Noklikšķiniet uz Bloka opcijas > izvēlieties sadaļu Saturs > ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu zem “” līnijas > Saglabājiet.
- Piezīme: nav nepieciešams izmantot bloku “Klientu apkalpošanas dienests”. Varat izveidot savus blokus un izmantot arī tos.

- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.

Kas ir CS-Cart?
CS-Cart ir labākais iepirkumu sistēmas risinājums jebkura lieluma e-komercijas vietnes izveidei: no neliela interneta veikala līdz virtuālam iepirkšanās centram. Gatavs veikala logs, daudzu maksājumu un piegādes iespēju atbalsts, pilnīga krājumu kontrole, neierobežots produktu skaits, reklāmas rīki un citas jau gatavas e-komercijas programmatūras funkcijas.
Kā Jūs to varat izmantot?
LiveAgent CS-Cart integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu Jūsu CS-Cart veikalā.
Frequently Asked Questions
Kādi ir ieguvumi no CS-cart integrācijas?
Integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā CS-cart vietnē. Galvenās priekšrocības, ko sniedz tiešsaistes tērzēšanas pogas integrēšana, ir šādas: - uzlabota pārdošana - samazinātas izmaksas - konkurences priekšrocības - labāka klientu apmierinātība
Kā Jūs varat integrēt CS-cart LiveAgent sistēmā?
Sekojiet šim īsajam ceļvedim, lai nodrošinātu vienkāršu integrāciju: 1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Izveidojiet/pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu 3. Kopējiet HTML kodu 4. Ievietojiet kodu CS-cart iekšpusē