ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir ConvergeHub?
ConvergeHub ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājums, kas pieejams par atbilstošu cenu. Tas ļauj lietotājiem pārvaldīt potenciālos klientus, kontaktpersonas, lietotāju kontus un piedāvājumus no viena ērta risinājuma. Convergeub sniedz klientu ieskatus lai palielinātu pārdošanas pārstāvju jaudu, un sniegtu automatizāciju atkārtotiem pārdošanas procesiem. Tas var palielināt efektivitāti, palīdzēt sekot klientu datiem, palīdzēt pārvaldīt pārdošanas procesus un atvieglot darbu.
Kā varat izmantot ConvergeHub?
Viegli glabāt, kārtot un sekot klientu informācijai. Convergeub ir ideāls risinājums uzņēmumiem, kas meklē iespēju izmantot uzticamu Klientu Attiecību Pārvaldības risinājumu. Tas var pastiprināt jūsu pārdošanas procesus, palīdzēt sekot klientu datiem, piemēram, viņu kontaktiem, interesēm, nepatikai vai personiskajām interesēm. Kombinācijā ar LiveAgent ConvergeHub var būt lielisks papildinājums jūsu klientu atbalstam. Pateicoties Zapier, vienkārša integrācija ļauj veikt automātiskas darbības, piemēram, klientu datu pievienošanu vai rēķinu izveidi.
Ērti pārvaldiet savu klientu atbalsta dienestu, pateicoties LiveAgent palīdzības dienestam ar CRM iespējām. Liveagent var ērti integrēt ar vairākiem CRM risinājumiem, lai palīdzētu jums pārvaldīt klientus un uzlabot saziņu ar klientiem. Mūsu piedāvātais plašais risinājums palīdzēs jums pārvaldīt kontaktus, starp jūsu CRM un jūsu palīdzības dienestu, izmantojot dažādas funkcijas.
Mūsu pieteikumu apstrādes funkcijas ietver vienoto iesūtni, kurā var glabāt saziņu no jebkura klientu kanāla un ērti to sadalīt gan klientu atbalsta aģentiem, gan pārdevējiem. Iestatiet nosacījumus, lai automatizētu ikdienišķus uzdevumus un koncentrētos uz svarīgajiem, vai izveidojiet iepriekšsagatavotas ziņas, lai ātri atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vienlaikus saglabājot profesionālu attieksmi pret katru klientu.
Kādas ir ConvergeHub lietošanas priekšrocības?
- Elastīgs un viegli lietojams
- Sadarbības funkcijas
- Atbalsta pārdošanu, mārketingu, atbalstu un rēķinu izrakstīšanu
- Klientu ieskati un atskaites
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kā integrēt ConvergeHub un LiveAgent ar Zapier palīdzību
Savienojiet savus LiveAgent un ConvergeHub kontus vienkārši caur Zapier un izveidojiet savu integrāciju. Lieliski ir tas, ka var pielāgot integrāciju izmantojot dažādas iespējas. Apskatiet tālāk redzamo pamācību, kurā ir aprakstīts integrācijas piemērs starp LiveAgent un ConvergeHub.
- Vispirms izveidojiet savu Zapier kontu vai piesakieties, ja jums tāds jau ir. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + ConvergeHub integrācijas. Tagad varat izvēlēties trigeri un darbību. Varat izvēlēties kādu no dažādām iespējām, tāpēc padomājiet, ko vēlaties panākt ar integrāciju. Tiklīdz esat izvēlējies trigeri un integrāciju, noklikšķiniet uz pogas savienot LiveAgent + ConvergeHub un tad noklikšķiniet uz Sākt darbu.
- Nākamās darbības palīdzēs veikt trigera un darbības konfigurāciju. Abi programmu konti būs jāsavieno caur Zapier, lai tas varētu piekļūt integrācijas izveidei nepieciešamajiem datiem. Pēc tam varat pielāgot integrāciju, ko sauc par “Zap”. Pēdējā nepieciešamā darbība ir pārbaudīt Zap pirms tā iedarbināšanas. Pārliecināties, ka tā darbosies, kā paredzēts. Kad esat pabeidzis, ieslēdziet Zap un integrācija ir pabeigta.
Kad Zap ir ieslēgts, integrācija ir pabeigta. Ir iespējams izveidot vairāk Zap ar dažādiem iestatījumiem, lai izveidotu vairākus integrēšanas variantus savām programmām. Uzziniet, kā maksimāli izmantot palīdzības dienesta programmatūru, pārlūkojot LiveAgent akadēmijas lapas.
Unify your customer relationship management with LiveAgent's ConvergeHub integration
Sync your customers' information, access customer histories, and provide personalized support within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Kas ir ConvergeHub?
Convergeub ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājums. Izmantojot vienu viegli lietojamu rīku, lietotāji var pārvaldīt potenciālos klientus, kontaktpersonas, lietotāju kontus un piedāvājumus. ConvergeHub nodrošina tirdzniecības pārstāvjus ar klientu ieskatiem un automatizē atkārtotas pārdošanas darbības. Jūsu darbs būs efektīvāks, jūs aktualizēsiet informāciju par klientiem, jūsu pārdošanas process tiks labāk pārvaldīts un varēsit strādāt produktīvāk.
Kā izmantot ConvergeHub?
Viegli pārvaldiet klientu informāciju, to glabājot, organizējot un izsekojot. Klienti, kas meklē klientu attiecību pārvaldības risinājumus, redzēs ConvergeHub kā ideālu risinājumu. Izmantojot šo programmatūru, varat uzlabot pārdošanas procesu un sekot klientu informācijai, piemēram, par viņu kontaktpersonām, simpātijām, nepatiku un personiskajām interesēm. ConvergeHub izmantošana kopā ar LiveAgent var būt arī lielisks papildinājums jūsu klientu atbalstam.
Kādas ir ConvergeHub lietošanas priekšrocības?
Elastīgs un viegli lietojams Sadarbības funkcijas Atbalsta pārdošanu, mārketingu, palīdzību un norēķinus Klientu ieskati un atskaites
Kā integrēt ConvergeHub un LiveAgent?
Liveagent un ConvergeHub var viegli integrēt, izmantojot Zpier pakalpojumu, kas ļauj izveidot pielāgotas darbplūsmas. Atlasiet trigeri un darbību, lai izveidotu pielāgotu integrāciju, kas pielāgota jūsu mērķim. Izlasiet šo rakstu, kurā aprakstīts integrācijas process.