CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CommuniGate Pro Privātuma Politika
Kas ir CommuniGate Pro?
Communigate Pro ir augstākās klases vienoto sakaru serveris, kas ietver arī attīstības platformu. Pastāv autentifikācijas API un dažādas palīdzības lietotnes. Sistēma ir balstīta uz interneta protokolu, un tā ir rakstīta C++ valodā. Communigate Pro ir iekļauts arī pasta pārsūtīšanas aģents ar tīmekļa pasta saskarni, kas atbalsta POP3/IMAP un SMTP. Tā nodrošina saviem lietotājiem uzlabotu pasta filtrēšanu, iespēju abonēt vairākas pastkastes un atbalsta SUROGĀTPASTA un pretvīrusu aizsardzību, izmantojot moduļus.
Kā varat izmantot CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro ir ideāls risinājums izstrādātājiem un uzņēmumiem, kas koncentrējas uz paša izdarīšanas pieeju. Tas arī pierāda savu noderību ar savām aizsardzības pret SUROGĀTPASTU un pretvīrusu iespējām, kas pasargā jūs un jūsu uzņēmuma komunikāciju no nelūgtiem vai bīstamiem e-pastiem. Communigate Pro e-pasts piedāvā elastību ikvienam, kam tas ir nepieciešams, un to var integrēt ar LiveAgent palīdzības dienesta sistēmu.
E-pasta apstrāde ar CommuniGate Pro ir fantastisks risinājums lielākajai daļai uzņēmumu, kuriem ir jāapstrādā e-pasta sakari, izmantojot elastīgas iespējas. Tomēr uzņēmumi, kuriem nepieciešams apstrādāt lielu skaitu klientu pieprasījumu un tos efektīvi atrisināt, var izmantot LiveAgent, lai klienti justos apmierināti.
Palīdzības dienesta pieteikumu sistēma var ievērojami palīdzēt nodrošināt jebkāda veida klientu atbalstu. LiveAgent palīdzības dienests var apkopot visus jūsu e-pasta ziņas un pārvērst tās par pieteikumime, kurus var viegli kārtot un sadalīt klientu atbalsta aģentiem. Risinājums ir ar plašu funkcionalitāti, tāpēc darbplūsma var uzlaboties un klienti var justies apmierināti.
Uzlabojiet savas ikdienas aktivitātes, izmantojot funkcijas, kas vērstas uz produktivitāti. Sāciet kārtot pieteikumus izmantojot filtrus, birkas un nodaļas. Varat arī sadalīt sarežģītus pieteikumus, kuriem nepieciešama papildu uzmanība, un ātrāk atbildēt ar iepriekšsagatavotām ziņām. Vai esat gatavs pabeigt dienas darbus? Noteikti iestatiet darba laiku vai izmantojiet pārtraukumu, kad vien tas ir nepieciešams.
E-pasts nav vienīgais, ko varat integrēt. Uzstādiet zvanu centru un zināšanu bāzi, izveidojiet pielāgotu tiešsaistes čata logrīku savai mājaslapai vai izveidojiet savienojumu ar Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp un Viber. Ikviena komunikācija tiks sakārtota pieteikumu sistēmā, lai nezaudētu skaidru redzējumu un spētu sekot līdzi notiekošajam.
Kādas ir priekšrocības, lietojot CommuniGate Pro?
- Izstrādes platforma
- Elastīgs e-pasta pārsūtīšanas aģents
- Aizsardzība pret SUROGĀTPASTU
- Antivīrusu aizsardzība, izmantojot moduļus
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Kā integrēt CommuniGate Pro ar LiveAgent?
Tiklīdz CommuniGate Pro e-pasts ir gatavs, varat to viegli savienot ar savu LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu. Process ir vienkāršs, un tā pabeigšanai nepieciešamas vien dažas minūtes. Iepazīstieties ar integrācijas ceļvedi, lai uzzinātu, kā to izdarīt.
- Jums vispirms jāuzstāda CommuniGate Pro? Dodieties uz viņu mājaslapu un lejupielādējiet jums nepieciešamo. Aplūkojiet mājaslapu un saņemiet visu instalēšanas laikā nepieciešamo palīdzību. Tiklīdz uzstādīšana ir pabeigta, pārejiet pie nākamajiem soļiem.
- Tiklīdz viss ir sagatavots, dodieties uz savu LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un pēc tam izvēlieties Cits. Izvēlieties no IMAP/POP3 iespējām.
- Atliek tikai aizpildīt jūsu informāciju šajā nākamajā sadaļā. Obligātie lauki ir jūsu e-pasta adrese, pieteikšanās informācija, parole, kā arī ports un serveris. Varat arī norādīt nodaļu, kas apstrādās e-pasta saziņu no šī konta, un norādīt citus iestatījumus. Tiklīdz esat pabeidzis, apakšā noklikšķiniet uz Pievienot un viss gatavs.
Integrācija ir pabeigta, un to varat notestēt. Pārbaudiet savu LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu un viegli atbildiet uz klientu e-pastiem. Ja vēlaties uzzināt vairāk par klientu atbalstu un palīdzības dienestiem, apskatiet LiveAgent akadēmijas rakstus. Papildinformāciju par LiveAgent varat uzzināt, noskatoties tālāk redzamo apskata video vai pārskatot mūsu funkciju lapu.
Transform your communication infrastructure with LiveAgent's CommuniGate Pro integration
Manage incoming and outgoing communications, optimize email queues, and ensure efficient responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Kas ir CommuniGate Pro?
Communigate Pro ir solīds vienotu sakaru serveris, kurā ietilpst arī izstrādes platforma. Ir pieejams autentifikācijas API, kā arī dažādas palīg-lietojumprogrammas. Sistēma ir balstīta uz interneta protokolu, un tā ir sarakstīta C++. Papildus tīmekļa pasta interfeisam CommuniGate Pro ir iekļauts POP3/IMAP atbalstošs e-pasta pārsūtīšanas aģents.
Kā varat izmantot CommuniGate Pro?
Izstrādātāji un uzņēmumi, kas paļaujas uz savu pāsu izstrādātu pieeju, uzskata, ka CommuniGate Pro ir ideāls risinājums. Turklāt tas ir aprīkots arī ar funkcijām, kas aizsargā jūsu uzņēmumu pret surogātpastu un vīrusiem. To var arī integrēt LiveAgent palīdzības dienestā. Communigate Pro piedāvā elastību visiem, kam tā nepieciešama.
Kādas priekšrocības sniedz CommuniGate Pro integrācija?
Izstrādes platforma Elastīgs pasta pārsūtīšanas aģents Surogātpasta aizsardzība Pretvīrusu aizsardzība, izmantojot moduļus
Kā integrēt CommuniGate Pro un LiveAgent?
Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu un izvēlieties Cits > IAP/POP3 Sniedziet detalizētu informāciju un saglabājiet izmaiņas
Integrējiet Actio VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu bez papildu izmaksām. Izmantojiet Polijas VoIP operatora telekomunikāciju risinājumus un iegūstiet virtuālo PBX un faksu savam biznesam. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājumu un atklājiet, kā Actio un LiveAgent var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt!